Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tapailumiehet ei tykkää mun koirasta?

Vierailija
06.04.2024 |

Tänään juttelin pitkän puhelun miehen kanssa, jota olen tapaillut muutaman viikon. Kuulemma mun koira jotenkin ahdistaa sitä ja ei halua koiraa elämäänsä. Lapsia kuitenkin on kertonut haluavansa. Muuten tän ohittais, mutta jo kolmas kerta, kun jätkä käyttää samaa perustelua. Miksi koira on niin monelle punainen vaate? Sen olen aina kertonut, että on adoptoitu eksän kanssa, mutta ex ei ole enää millään tavalla mukana kuvioissa. Eli ei sekään ole syynä. Mikä koirissa ahdistaa? Itse en keksi muuta kuin, että miehet ei halua ottaa mitään vastuuta mistään enää. 

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut koirataloudet on likaisia, sotkuisia ja pahan hajuisia. Tällainen emäntä ei yleensä huolehdi itsestäänkään.

Ettei olisi tästä kyse?

No eihän tuo nyt siitä koirasta johdu, vaan siitä että omistaja itse on likainen ja sotkuinen. Kyllähän tuollainen tulee ilmi ihan ilman sitä koiraakin.

Vierailija
42/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemu on suurin syy. Olen tapaillut kolmea naista joilla koira, aina oksettaa se lemu kun koira tulee lähelle ja heidän asuntonsakin aina haisee. Tietysti joku nyt vastaa ettei heidän koiransa/asuntonsa haise, mutta kaikki omat kokemukset päinvastaisia. Ollut sekä isoja että pieniä koiria.

Toki siinä sekin että koiraa vaatii koko ajan huomiota, ei voi vain olla tai ei voi spontaanisti lähteä mihkään. Omaan autoon ei ainakaan koiraa tule.

Jos vertaa lapseen, niin puhutaan pikkusen eri asiasta kasvattaa ihminen kuin hoitaa jotain elukkaa.

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a Mulle olis pelkkää plussaa jos naisella on koira tai koiria. Nykyiselläkin oli, kun ruvettiin kimppaan. Kai ne eläimet tunnistaa elänrakkaat ihmiset, kun mulla ei ikinä ole ollut ongelmia elikoitten kans.

Vierailija
44/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, jotka ovat korvanneet miehen koiralla ovat aina jämänaisia. Incelinaisia. Epäkelpoja. M28

Kertoo aika paljon miehistä, että ne on helppo korvata eläimellä. 

Miehen olisivat ottaneet ennen koiraa, mutta kun eivät kelvanneet miehille. Kertoo aika paljon naisesta.

Vierailija
45/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun koirani kyllä otti miehen äkkiä laumanjohtajaksi. Iso uros koiran mielestä johtaa laumaa? Ei edes kauaa ihmetellyt asiaa, nyt palvoo häntä.

Vierailija
46/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä muuta, kuin että eivät ole eläinihmisiä.

Ei nyt ihan noinkaan. Olen eläinrakas, eläimet pitävät minusta ja olen harkinnut usein alkavani eläinpelastajaksi ja ottavani hylättyjä eläimiä hoiviini loppuelämäkseen.

Seurustelukuvioissa naisten koirat olen aina kokenut vain rasitteeksi. Toki olisi eri asia, jos nainen olisi elämänkumppani ja olisimme yhdessä hommanneet eläimemme.

Vierailija
47/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää löytää mies, joka pitää eläimistä. Oma tuttavapiirini ei ole valtaisan iso, mutta tiedän itse kaksikin tapausta, missä naisella (ikää vähän yli 30-v.) ollut kaksi koiraa ja löysivät eläimistä pitävän miehen, heillä nykyään takana jo pitkä yhteiselämä - ja yhteisiä koiria. 

Vierailija
48/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira voisi olla minulle ok, jos:

A) Se ei ole Pitbull, Rotikka tms hullu elukka. Yleensä näiden omistajatkin ovat vähemmän täyspäisiä.

B) Nainen asuu koiransa kanssa omakotitalossa.

Vierailija
49/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, jotka ovat korvanneet miehen koiralla ovat aina jämänaisia. Incelinaisia. Epäkelpoja. M28

Voi että. 

N45, koiranomistaja, pitkässä parisuhteessa

Vierailija
50/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monille naisille se koira menee miehen edelle ja elämää eletään sen ehdoilla. Lapsikin on helpompi sietää kuin koira.

No tottakai koira menee miehen edelle. Se oli paikalla ensin, ja se ei pysty hoitamaan itse itseään, toisin kuin toivottavasti sinä. 

Kuulostaa siltä, ettet myöskään pysty vakavaan suhteeseen niin kauan kuin sinulla on koira. 

Ihan helposti sujahti eläinrakas mies kahden sakemannin joukkoon. 8 vuotta oltu yhdessä ja näyttää siltä, että koirat kuolee paljon ennen kuin suhde. Mies jo suunnittelee innoissaan, millainen koira näiden jälkeen tulee. 

Vierailija
51/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalon rakit ovat uhreja.

Vierailija
52/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat on homoi. Haluuvat panna miestä perseeseen

Eikös ne oo lesboi, kun emännät nuolettavat niillä itseään.

Vierailija
53/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP sä haiset siltä rakilta. Ja se pienessä asunnossa oleilu tekee rakista hullun.

Vierailija
54/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemu on suurin syy. Olen tapaillut kolmea naista joilla koira, aina oksettaa se lemu kun koira tulee lähelle ja heidän asuntonsakin aina haisee. Tietysti joku nyt vastaa ettei heidän koiransa/asuntonsa haise, mutta kaikki omat kokemukset päinvastaisia. Ollut sekä isoja että pieniä koiria.

Toki siinä sekin että koiraa vaatii koko ajan huomiota, ei voi vain olla tai ei voi spontaanisti lähteä mihkään. Omaan autoon ei ainakaan koiraa tule.

Jos vertaa lapseen, niin puhutaan pikkusen eri asiasta kasvattaa ihminen kuin hoitaa jotain elukkaa.

M35

Ikävästi puhut noista jaloista olennoista. Nepalissa koirien mahtavuutta juhlitaan asianmukaisilla menoilla: https://medium.com/illumination/kukur-tihar-nepals-heartwarming-festiva…

"Known for their loyalty, guardianship, and unconditional love, dogs are considered not just as pets but as symbols of faithfulness and protection. Kukur Tihar, therefore, is a day to honor and thank these loyal companions for their unwavering devotion."

55/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he eivät vaan yksinkertaisesti pidä koirista.

Vierailija
56/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano niille, että on adoptoitu exän kanssa? :D eihän monet miehet osaa hyväksyä lapsiakaan entisistä suhteista.

Vierailija
57/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira voisi olla minulle ok, jos:

A) Se ei ole Pitbull, Rotikka tms hullu elukka. Yleensä näiden omistajatkin ovat vähemmän täyspäisiä.

B) Nainen asuu koiransa kanssa omakotitalossa.

Tässä nähdään taas ihana stereotypiointi. 

Olen pienikokoinen nainen, mieleltäni terve, vakityössä, omistan rotikan. Joka on erittäin täyspäinen. Ei korvaansa lotkauta vastaan tuleville rotan kokoisille räkyttäjille. 

Toki ymmärrän, että koiran ulkonäkö saattaa pelottaa - ja olla kaltaisillesi muka-miehille jotenkin uhka, että naisella on koira, jonka hän on osannut kouluttaa täysin yhteiskuntakelpoiseksi. Ja asun muuten okt:ssa 😁

Vierailija
58/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Ikävästi puhut noista jaloista olennoista. Nepalissa koirien mahtavuutta juhlitaan asianmukaisilla menoilla: https://medium.com/illumination/kukur-tihar-nepals-heartwarming-festiva…

"Known for their loyalty, guardianship, and unconditional love, dogs are considered not just as pets but as sym

Haisee ne silti vaikka olis mitä kukur timuria ja palvontaa. Haju ei sillä poistu.

Vierailija
59/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira puolustaa naista ja mies ei voi harjoittaa väkivaltaa. Nainen, jolla on koira, on voimakas. Koira on laumaeläin ja pitää naista johtajana. Mies kärsii.

Jätetään nyt väkivaltafantasiat pois.  Muuten tässä on perää. Uuden perheenjäsenen on vaikeaa tulla kuvioihin, jos koira on tottunut siihen, että laumassa on vain kaksi ja puolustaa emäntäänsä. Moni koirallinen tuttu on kertonut, miten koira on aivan välinpitämätön uuden kumppanin suhteen.  Tietysti parempi niin, kuin että olisi vihamielinen.  Kumppani joutuu silti jossain vaiheessa jäämään kahden koiran kanssa ja huolehtimaan siitä.  Voi olla vaikeaa lenkittää koiraa, joka ei kuuntele eli tottele lainkaan. Itselleni olisi myös ällötys joutua nukkumaan samoissa lakanoissa koiran kanssa.

Onpa sinulla erikoiset kuvitelmat. Toki koira sitoo niin, että se vaatii ruokkimista ja ulkoiluttamista tietyin väliajoin, eikä äkkilähtöjä voi tehdä. Mutta niin se sitoo tuo teinipoikanikin, samoin työni hiukan hankaloittaa moisia äkkilähtöjä. Ei tulisi mieleenkään sanoa miehelle, että vietkö koiran ulos tai ruokitko sen. Kyllä minä koirani huolehdin tai vaihtoehtoisesti poikani huolehtii siitä. En myöskään ihan äkkiä osaa kuvitella tilannetta, jolloin mies olisi minun kotonani kahdestaan koiran kanssa. Tuntemissani koiratalouksissa kyllä huolehditaan siivoamisesta vähintäänkin yhtä huolellisesti ja useammin kuin lemmikittömissä, eikä puhettakaan, että minun sängyssäni olisi koira nukkumassa, se ei saa tulla edes makuuhuoneeseeni, ei myöskään sohville, sen paikka on omassa pedissään tai pojan sängyssä  

Vierailija
60/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pelkää kaikkea. Koiria esimerkiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän