Miksi tapailumiehet ei tykkää mun koirasta?
Tänään juttelin pitkän puhelun miehen kanssa, jota olen tapaillut muutaman viikon. Kuulemma mun koira jotenkin ahdistaa sitä ja ei halua koiraa elämäänsä. Lapsia kuitenkin on kertonut haluavansa. Muuten tän ohittais, mutta jo kolmas kerta, kun jätkä käyttää samaa perustelua. Miksi koira on niin monelle punainen vaate? Sen olen aina kertonut, että on adoptoitu eksän kanssa, mutta ex ei ole enää millään tavalla mukana kuvioissa. Eli ei sekään ole syynä. Mikä koirissa ahdistaa? Itse en keksi muuta kuin, että miehet ei halua ottaa mitään vastuuta mistään enää.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on koira, se sitoo paljon menoja.
Ja tämä kertoo itselleni vastuuntunnosta ja kyvystä sitoutua pitkäaikaisesti.
Kyllä, sitoutumiskyvystä siihen koiraan, muita menoja ei sitten olekaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole haisevista eläimistä kiinnostunut.
Äitis oli haiseva eläin, kun sinua teki😆
Koirat jotka haisee, kuolaa, hyppii vasten, louskuttaa, vahtii jokaista liikahdusta ja vaatii jatkuvaa huomiota. Ja sotkevat kaiken karvoillaan.
---> Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Sun tapailu miehet on tylsiä miehiä.
Onneksi pysyvätkin kaukana😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemu on suurin syy. Olen tapaillut kolmea naista joilla koira, aina oksettaa se lemu kun koira tulee lähelle ja heidän asuntonsakin aina haisee. Tietysti joku nyt vastaa ettei heidän koiransa/asuntonsa haise, mutta kaikki omat kokemukset päinvastaisia. Ollut sekä isoja että pieniä koiria.
Toki siinä sekin että koiraa vaatii koko ajan huomiota, ei voi vain olla tai ei voi spontaanisti lähteä mihkään. Omaan autoon ei ainakaan koiraa tule.
Jos vertaa lapseen, niin puhutaan pikkusen eri asiasta kasvattaa ihminen kuin hoitaa jotain elukkaa.
M35
Lapsi myös vaatii huomiota, eikä voi toimia vuosikausiin kovin spontaanisti.
Juuri niin😆
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a Mulle olis pelkkää plussaa jos naisella on koira tai koiria. Nykyiselläkin oli, kun ruvettiin kimppaan. Kai ne eläimet tunnistaa elänrakkaat ihmiset, kun mulla ei ikinä ole ollut ongelmia elikoitten kans.
Hienoa👍 näinhän se on.
Tapailet vääriä miehiä. Kun se oikea tulee, niin se rakastaa sun koiraa ja koira häntä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet pelkää kaikkea. Koiria esimerkiksi.
Ja ampiaisia😂
Vierailija kirjoitti:
Koirat on homoi. Haluuvat panna miestä perseeseen
Voi sinua pientä masokistia😏
Vierailija kirjoitti:
Huonosti koulutettu
Äitis oli huonosti koulutettu, kun sinua teki😂
Mikä koira? Jos on joku rescue pitbull mix, niin ymmärrän miehiä täysin. Esim. jos haaveilee lapsista, voi arveluttaa aika miten sujuisi sellaisen koiran kanssa. Enkä tarkoita pelkästään rotua vaan myös sitä, että rescue-koirasta et voi tietää millaisia traumoja sillä on ja triggeröikö vaikka vauvan itku ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on koira, se sitoo paljon menoja.
Ja tämä kertoo itselleni vastuuntunnosta ja kyvystä sitoutua pitkäaikaisesti.
Kyllä, sitoutumiskyvystä siihen koiraan, muita menoja ei sitten olekaan.
Nyt vähän joustavuutta ajatteluun!
Koiraihmiset ovat seurallisia. Minullekin on tullut vieraita koiria, traakkipuu ja jopa sellainen 1,2 m pitkä lisko hoitoon(???), koska olen vastuuntuntoinen ja mukava. Ihan samalla tavalla saan oman pienen koirani hoitoon suht nopealla aikataululla! Tietysti lemmikki on minulle rakas ja pidän sitä hyvin. Mutta älkää rakkaat ihmiset ampuko itseänne jalkaan mustavalkoisesti ajattelemalla.
Jos koiranomistaja=koiraan liimautunut omistaja, kuntosalimimmi=kuntosalilla spandexeissa heruttelija jne. jne., niin ettehän te näe naista rooliensa takana ollenkaan, vaan pelkän meemin!
Eihän sellainen ihminen, joka ei näe ympärillään kuin karkeita ilkeitä yksinkertaistuksia, osaa rakastaa. Ei mustavalkoisesti ajatteleva löydä ratkaisuja. Jos näkee ihmisestä vain yhden roolin tai identiteetin kerrallaan, eikä kokonaista ihmistä roolien takana, niin silloinhan kukaan jolla on mitään minuutta, ei kelpaa. On vaikeaa rakastaa poliisia, palomiestä, eläinlääkäriä tai kukkakauppiasta jos ei osaa kuvitella näitä ihmisiä aamukahvin keitossa, sängyssä nenä vuotaen flunssaisina tai voittamassa lotossa. Silloinhan näiden kaikkien pitäisi olla työttömiä, ennen kuin saisivat olla inhimillisiä. Eikä maailma pyöri niin, että vasta tyhjyydessä, kaikkien roolien ja identiteettien hävittyä, olisi mahdollista kelvata toiselle ihmiselle.
Ja jos et odota toisen ihmisen olevan pelkkä tyhjyys ennen kuin alat kelpuuttaa ketään elämääsi niin älä hemmetti soikoon käyttäydy niin!
Ei tässä maailman ajassa ole varaa alkaa tyhmäksi ja mustavalkoiseksi!
Edelleen kiinnostaisi ihan konkreettinen esimerkki, että mitä tarkoitetaan kun sanotaan, että lemmikki menee suhteen edelle?
Vierailija kirjoitti:
Edelleen kiinnostaisi ihan konkreettinen esimerkki, että mitä tarkoitetaan kun sanotaan, että lemmikki menee suhteen edelle?
Jollet tiedä niin ei kerrota
Miksi sen miehen pitää ottaa vastuu sun koirasta? En tajua. Ja jos se mies ei halua koiraa niin sun päättelykyvyllä mies ei ota vastuuta mistään? Veikkaan että sä et ole kovin kauaa koskaan seurustellut, tuo sun lokiigga on sen verran ihmeellinen että miehet on varmaan aika pian häipyneet.
T.Nainen
Itse en pidä koirista ja siksi koira olisi myös este.
Lyhyesti: Kannattaa valita kumppani, joka pitää koirista tai sitten on luovuttava ukosta.
Kun tilanne on toisin päin, eli sinkkumiehellä on koira, niin kyllä riittää naisseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen miehen pitää ottaa vastuu sun koirasta? En tajua. Ja jos se mies ei halua koiraa niin sun päättelykyvyllä mies ei ota vastuuta mistään? Veikkaan että sä et ole kovin kauaa koskaan seurustellut, tuo sun lokiigga on sen verran ihmeellinen että miehet on varmaan aika pian häipyneet.
T.Nainen
"lokiigga" 🤣🤣🤣
Mieluummin tapailisin vaikka yksinhuoltajaäitiä kuin koiranomistajanaista.
Enää. Molemmista on kokemusta.
Etenkin jos koira on "adoptoitu" tai rescue niin en enää edes ala tämmöisen naisen kanssa yhtään mihinkään. Täysi red flag.
"Adoptoinut koiran exän kanssa" herättää kuvan ihmisestä joka on äärimmäisen kiinni koirassaan ja exässä. Meillä on ollut sekä kissa löytöeläinkodista että koira kasvattajalta, kummastakaan emme puhu adoptoituna. Lapsia adoptoidaan, ei eläimiä.
Moni ei myöskään halua omaan kotiinsa vieraita koiria.