Miksi tapailumiehet ei tykkää mun koirasta?
Tänään juttelin pitkän puhelun miehen kanssa, jota olen tapaillut muutaman viikon. Kuulemma mun koira jotenkin ahdistaa sitä ja ei halua koiraa elämäänsä. Lapsia kuitenkin on kertonut haluavansa. Muuten tän ohittais, mutta jo kolmas kerta, kun jätkä käyttää samaa perustelua. Miksi koira on niin monelle punainen vaate? Sen olen aina kertonut, että on adoptoitu eksän kanssa, mutta ex ei ole enää millään tavalla mukana kuvioissa. Eli ei sekään ole syynä. Mikä koirissa ahdistaa? Itse en keksi muuta kuin, että miehet ei halua ottaa mitään vastuuta mistään enää.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Koirat haisee ja sotkee paikkoja. Jos koira on pihalla kopissaan niin homma on ihan ok. Mutta ei ihmisten kanssa samoihin asuintiloihin. Lisäksi tapailunainen sälyttää vastuuta koirastaan miehelle ja siinä sitten huomaatkin kusettavasi toisen koiraa räntäsateessa kuudelta aamulla.Koirat myös maksaa ihan sikana ja lopulta eläinlääkärikuluja yritetään työntää miehelle. Koirat naarmuttavat lattiat ja niistä lähtee karvoja.
Ossi
Tää oli hyvä🤣🤣 mulle kelpais mieslapanen joka maksaa eläinlääkärikulut ja ulkoiluttaa koiran sateessa.
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monille naisille se koira menee miehen edelle ja elämää eletään sen ehdoilla. Lapsikin on helpompi sietää kuin koira.
No tottakai koira menee miehen edelle. Se oli paikalla ensin, ja se ei pysty hoitamaan itse itseään, toisin kuin toivottavasti sinä.
Kuulostaa siltä, ettet myöskään pysty vakavaan suhteeseen niin kauan kuin sinulla on koira.
Miksi tapailet ei eläinrakkaita miehiä? Etsi joku joka tykkää eläimistä. So simple.
Vastauksen tietää vain ne tapailumiehet itse. Kannattaako sun sitä miettiä? Vai ennemmin sitä, miten löydät koiraharrastuksen jakavan miehen?
Jotkut koirataloudet on likaisia, sotkuisia ja pahan hajuisia. Tällainen emäntä ei yleensä huolehdi itsestäänkään.
Ettei olisi tästä kyse?
Vierailija kirjoitti:
Koira puolustaa naista ja mies ei voi harjoittaa väkivaltaa. Nainen, jolla on koira, on voimakas. Koira on laumaeläin ja pitää naista johtajana. Mies kärsii.
Jätetään nyt väkivaltafantasiat pois. Muuten tässä on perää. Uuden perheenjäsenen on vaikeaa tulla kuvioihin, jos koira on tottunut siihen, että laumassa on vain kaksi ja puolustaa emäntäänsä. Moni koirallinen tuttu on kertonut, miten koira on aivan välinpitämätön uuden kumppanin suhteen. Tietysti parempi niin, kuin että olisi vihamielinen. Kumppani joutuu silti jossain vaiheessa jäämään kahden koiran kanssa ja huolehtimaan siitä. Voi olla vaikeaa lenkittää koiraa, joka ei kuuntele eli tottele lainkaan. Itselleni olisi myös ällötys joutua nukkumaan samoissa lakanoissa koiran kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Koirat haisee ja sotkee paikkoja. Jos koira on pihalla kopissaan niin homma on ihan ok. Mutta ei ihmisten kanssa samoihin asuintiloihin. Lisäksi tapailunainen sälyttää vastuuta koirastaan miehelle ja siinä sitten huomaatkin kusettavasi toisen koiraa räntäsateessa kuudelta aamulla.Koirat myös maksaa ihan sikana ja lopulta eläinlääkärikuluja yritetään työntää miehelle. Koirat naarmuttavat lattiat ja niistä lähtee karvoja.
Ossi
Tuo on eläinrääkkäystä. Jos joku koiranomistaja toimisi noin, se kertoisi hänestä ja samalla sinusta erittäin huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet inhoavat kaikkea, mikä saattaa mennä itsensä edelle tärkeysjärjestyksessä. Monet kokevat mustasukkaisuutta omia lapsiaankin kohtaan, kun ei saa enää naisen jakamatatonta huomiota.
onneksi naiset rakastaa kaikkea itsensä edelle menevää.
Ymmärrän, että kaikki eivät vain pidä koirista, toiset jopa pelkäävät, vaikka koira olisi rauhallinen. Eli kaikki eivät vain ole koiraihmisiä.
Itse en kelpuuttaisi miestä, joka ahdistuu vastuusta, liikunnasta ja aikataulujen suunnittelemisesta. Kyllä koirat sitoo, mutta pitää menot aikatauluttaa niin, että koiran tarpeet tulee ensin täytettyä. Koira on täysin ihmisen armoilla. Ja koira on ihmisen paras ystävä.
N26
Mikä rotu? Miten käyttäytyy vieraita kohtaan?
Ei se koira sinänsä vaan naisen suhtautuminen siihen.
Konkreettisesti taitaa koiran inhimillistäminen olla se häiritsevin tekijä.
Ei myöskään viehätä jos nainen antaa koiran nuolla kasvojaan, on mielestäni kovin vastenmielistä.
Sinkkuaikoinani opin että koiranomistajanaiset kannattaa pitää loitolla, eivät olleet mielestäni parisuhdemateriaalia noin raadollisesti sanottuna.
Sinänsä ymmärrän kyllä että monelle naiselle koira on tärkeä kumppani ja seuralainen.
Kissanaiset olivat vähemmän häiriintyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, jotka ovat korvanneet miehen koiralla ovat aina jämänaisia. Incelinaisia. Epäkelpoja. M28
Kertoo aika paljon miehistä, että ne on helppo korvata eläimellä.
Kertoo vielä enemmän naisista, kun korvaavat miehen eläimellä, kun eivät saa miestä.
Miehet eivät pidä sun koirasta samasta syystä kuin ne eivät pidä sun isoveljestä. Tietävät, että tosi paikan tullet se suojelisi sinua häneltä. Kannatta vetää vasemmalle tuollaiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että kaikki eivät vain pidä koirista, toiset jopa pelkäävät, vaikka koira olisi rauhallinen. Eli kaikki eivät vain ole koiraihmisiä.
Itse en kelpuuttaisi miestä, joka ahdistuu vastuusta, liikunnasta ja aikataulujen suunnittelemisesta. Kyllä koirat sitoo, mutta pitää menot aikatauluttaa niin, että koiran tarpeet tulee ensin täytettyä. Koira on täysin ihmisen armoilla. Ja koira on ihmisen paras ystävä.
N26
Totta - koira ja nainen ovat parhaita ystäviä, ei siihen suhteeseen pidä miehen sotkeutua.
Joku deitti-äppi mainosti töllössä,"Jollekkin olet koko elämä".
Koiralle omistaja on koko elämä.
Minulle, miehenä, olisi kammottavaa jos joku ajattelisi näin.
Outoja miehiä, en usko että menetit mitään heissä :D minusta olisi ihanaa, jos tapailukumppanilla olisi koira! Saisi nauttia parhaista puolista ilman velvollisuuksia (eläinlääkärilaskut yms).
Tämä voi tulla monelle koiralliselle ihmiselle ihan yllätyksenä: Monet miehet, naiset ja lapset eivät yksinkertaisesti pidä koirista.
Jos koira on pieni ja rauhallinen, hiljainen - siis vähän niinkuin kissa, sitä on helpompi sietää.
Isot koirat yleensä haisevat koiralle, eikä se ole lainkaan hyvä haju. Nuoret koirat ovat huonotapaisia, kun tulee vieraita kylään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi tulla monelle koiralliselle ihmiselle ihan yllätyksenä: Monet miehet, naiset ja lapset eivät yksinkertaisesti pidä koirista.
Jos koira on pieni ja rauhallinen, hiljainen - siis vähän niinkuin kissa, sitä on helpompi sietää.
Isot koirat yleensä haisevat koiralle, eikä se ole lainkaan hyvä haju. Nuoret koirat ovat huonotapaisia, kun tulee vieraita kylään.
Hyvin harvoin tapaa naisia, jotka eivät tykkää koirista.
Koirat on homoi. Haluuvat panna miestä perseeseen
Ei kai siinä muuta, kuin että eivät ole eläinihmisiä.