Miksi tapailumiehet ei tykkää mun koirasta?
Tänään juttelin pitkän puhelun miehen kanssa, jota olen tapaillut muutaman viikon. Kuulemma mun koira jotenkin ahdistaa sitä ja ei halua koiraa elämäänsä. Lapsia kuitenkin on kertonut haluavansa. Muuten tän ohittais, mutta jo kolmas kerta, kun jätkä käyttää samaa perustelua. Miksi koira on niin monelle punainen vaate? Sen olen aina kertonut, että on adoptoitu eksän kanssa, mutta ex ei ole enää millään tavalla mukana kuvioissa. Eli ei sekään ole syynä. Mikä koirissa ahdistaa? Itse en keksi muuta kuin, että miehet ei halua ottaa mitään vastuuta mistään enää.
Kommentit (102)
Ei helevetti mitkä jutut taas.
Eivät kaikki pidä koirista. Tai mistään lemmikeistä. Niin yksinkertaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemu on suurin syy. Olen tapaillut kolmea naista joilla koira, aina oksettaa se lemu kun koira tulee lähelle ja heidän asuntonsakin aina haisee. Tietysti joku nyt vastaa ettei heidän koiransa/asuntonsa haise, mutta kaikki omat kokemukset päinvastaisia. Ollut sekä isoja että pieniä koiria.
Toki siinä sekin että koiraa vaatii koko ajan huomiota, ei voi vain olla tai ei voi spontaanisti lähteä mihkään. Omaan autoon ei ainakaan koiraa tule.
Jos vertaa lapseen, niin puhutaan pikkusen eri asiasta kasvattaa ihminen kuin hoitaa jotain elukkaa.
M35
Ikävästi puhut noista jaloista olennoista. Nepalissa koirien mahtavuutta juhlitaan asianmukaisilla menoilla: https://medium.com/illumination/kukur-tihar-nepals-heartwarming-festiva…
Haisee ne silti vaikka olis mitä kukur timuria ja palvontaa. Haju ei sillä poistu.
Haisee ihmisetkin, jossei ne peseydy. Jos vain hyvältä tuoksuvat ihmiset ja eläimet ovat jonkun arvoisia sinulle, niin melkoisen pinnallisessa maailmassa elät.
Jos nää miehet on netistä niin laita kuva, jossa oot koiran kanssa. Pahimmat koiravihaajat jättää tykkäämättä.
Voi tosin olla myös tekosyy jollekin, helpompi sanoo se kuin, ettei kiinnosta.
Anteeksi, mutta tuli otsikosta mielikuva, miten pariskunta viettämässä mukavaa iltaa sohvalla istuskellen ja hyvää leffaa katsellen, ja koira vieressä hampaat irvessä uhkaavasti muristen :D
"Tota, toi sun koira vähän ahdistaa mua..."
Sun tapailu miehet on tylsiä miehiä.
Tykkään eläimistä, mutten koirista. Koirat haisee ja ovat tottelemattomia sekä ärsyttäviä nöyristelijöitä. En halua koiraa elämääni millään tavoin, vaikka muita eläimiä onkin mukava hoitaa.
Jos on koira, se sitoo paljon menoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos on koira, se sitoo paljon menoja.
Ja tämä kertoo itselleni vastuuntunnosta ja kyvystä sitoutua pitkäaikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Lemu on suurin syy. Olen tapaillut kolmea naista joilla koira, aina oksettaa se lemu kun koira tulee lähelle ja heidän asuntonsakin aina haisee. Tietysti joku nyt vastaa ettei heidän koiransa/asuntonsa haise, mutta kaikki omat kokemukset päinvastaisia. Ollut sekä isoja että pieniä koiria.
Toki siinä sekin että koiraa vaatii koko ajan huomiota, ei voi vain olla tai ei voi spontaanisti lähteä mihkään. Omaan autoon ei ainakaan koiraa tule.
Jos vertaa lapseen, niin puhutaan pikkusen eri asiasta kasvattaa ihminen kuin hoitaa jotain elukkaa.
M35
Lapsi myös vaatii huomiota, eikä voi toimia vuosikausiin kovin spontaanisti.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään eläimistä, mutten koirista. Koirat haisee ja ovat tottelemattomia sekä ärsyttäviä nöyristelijöitä. En halua koiraa elämääni millään tavoin, vaikka muita eläimiä onkin mukava hoitaa.
Nöyristelijä on hyvä ilmaus! Minä pidän enemmän itsenäisistä olennoista, kuten kissoista. Koirissa häiritsee se palvelualttius ja juurikin tuo nöyristely. Kissoissa puolestaan viehättää se, kuinka ne katsovat minua halveksuen, kääntävät selkänsä ja kävelevät keimaillen pois. Aivan mahtavia otuksia! Tietävät tarkkaan, mitä haluavat eivätkä mielistele.
Huh, näköjään ei ole suotta minun tinder-profiilissa useampaa kuvaa koirani kanssa ja vielä biossakin mainittu koirasta. Tulee ainakin kaikille selväksi, että koira on minulle tärkeä enkä toivottavasti saa tykkäyksiä ihmisiltä, jotka ei koiraa suvaitse. Onneksi tähän mennessä on tullut vastaan vaan miehiä, jotka rakastaa koiria ja haluaisivat oman ja ovat olleet vaan innoissaan koirastani.
Jotkut koirat haisee pahalle, voi myös punkit pelottaa. On oma homma koirissa, siitä ei pääse mihinkään. Etsi koira-fani!
Koirat on kivoja, mutta onhan se kivempi aloittaa suhde spontaanimatkoilla ja että voi olla kotoa pois kauemminkin niin ettei "tule ikävä koiria".
Itse en hankkinut koiraa samasta syystä, vaikka useista koiraroduista ja niiden ulkoiluttamista tykkäänkin. Tottakai voin odottaa vähän samaa kumppaniltani.
Tietenkin jos kyseessä on joku pikku koira jota ei ole jalostettu hyödylliseksi, niin nehän on sietämättömiä
Koirat on mustasukkaisia, änkeävät samaan sänkyyn, rakastellessa piski paukuttaa ovea ja vinkuu päästä sisään. Nainen pistää koiran parisuhteen edelle koska koira oli ensin jne...
Onko koirasi koulutettu vai huonotapainen? Itse olen lopettanut tapailun sen takia, että koira oli huonosti koulutettu. Hyppi ihmisten päälle, vauhkosi lenkillä muille koirille ja sille ei ollut opetettu mitään käskyjä. Sitten, kun yritti huomauttaa asiasta miehelle, että tuota koiraa pitäisi kouluttaakin jotenkin, niin hän hermostui. Ei ilmeisesti tykännyt, että hänen koulutustaitojaan kyseenalaistettiin. Mutta koira oli hiton rasittava. En olisi jaksanut sitä pitkässä juoksussa.
Riippuu koirarodusta. Tinderissä painan rastia jos naisella wt-koira pitbull tai rotikka. Kertoo tarpeeksi naisesta.
Olen sanonut pojalleni, että kierrä kaukaa nämä elukkanaiset. Niillä viiraa päästä ja lujaa. Myös heidän kotinsa on epäsiisti ja haisee. Koiria on nykyään ihan liikaa. Nämä elukkanaiset voivat yhtyä sen koiransa kanssa ja tehdä lapsia ja mennä vaikka naimisiin, mun puolesta. Meidän sukuun ei ole tulemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi tulla monelle koiralliselle ihmiselle ihan yllätyksenä: Monet miehet, naiset ja lapset eivät yksinkertaisesti pidä koirista.
Jos koira on pieni ja rauhallinen, hiljainen - siis vähän niinkuin kissa, sitä on helpompi sietää.
Isot koirat yleensä haisevat koiralle, eikä se ole lainkaan hyvä haju. Nuoret koirat ovat huonotapaisia, kun tulee vieraita kylään.
Hyvin harvoin tapaa naisia, jotka eivät tykkää koirista.
Mä en tykkää koirista. Itseasiassa ainoa asia jota kammoksun enemmän kuin koirat, on koiran/koirien omistajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monille naisille se koira menee miehen edelle ja elämää eletään sen ehdoilla. Lapsikin on helpompi sietää kuin koira.
No tottakai koira menee miehen edelle. Se oli paikalla ensin, ja se ei pysty hoitamaan itse itseään, toisin kuin toivottavasti sinä.
Kuulostaa siltä, ettet myöskään pysty vakavaan suhteeseen niin kauan kuin sinulla on koira.
Itseäni kiinnostaa, miten tämä "kuka menee kenenkin edelle" näkyisi ihan konkreettisena esimerkkinä?
Jos alkaisin tapailla jotakuta, joka vaatisi luopumaan kissastani, niin ei, en suostuisi. Silloinko siis asetan kissan parisuhteen edelle, kun en suostuisi tuollaisiin vaatimuksiin? Ja miksi sellaista edes vaadittaisiin?
Miehillä menee tunteisiin.
Jaxuhalit miehille.