Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi seksityötä pidetään pahana

Vierailija
06.04.2024 |

Nyt joku tavalliseen moraaliin erikoistunut kertoo miksi on ok että Tinderistä hankkii vaikka joka päivä uuden seksikumppanin, mutta jos ottaa maksua seksistä niin muuttuu huonoksi ihmiseksi?

Kommentit (226)

Vierailija
81/226 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan. Siis kukaan tolkun mies ei ota h..raa vaimoksi. 

Eli itsensä myyjä saa miehekseen joko sekopään tai sitten pysyy sinkkuna. Jos tämä tulevaisuudennäkymä ei haittaa niin siitä vaan kauppaamaan itseään.

Entä ottaako kukaan tolkun mies hampurilaismyyjää tai siivoojaa vaimoksi? Miksi se on muuten aina niin päin, että ottaako mies naista, voihan se olla niin, että ottaako nainen miestä.

Käsittääkseni monessa muussakin ammatissa ei työntekijä voi valita asiakkaitaan ja työtä tehdään keholla tavalla tai toisella ja usein myös mielellä ja joillekin firmoille pitää jopa myydä sielunsa! Ei se moppikaan ilmaan työntekijän kehoa liiku eikä se hampurilaismyyjä voi valita kenelle myy hampurilaisia ja kenelle ei.

Ajatteletko oikeasti, että maailma muuttuu paremmaksi paikaksi yri

En kerjää hyväksyntää enkä yritä normalisoida mitään. Itsehän tästä aiheesta kirjotat ja yrität pakottaa ihmistä ammattiin mihin hän ei itse halua. Etkö näe omassa toiminnassai mitään väärää eli yrität selkeästi savustaa ihmisiä ulos seksialalta ja työntää ammattiin heidät mihin he eivät itse halua eli haluat pakottaa ne joihinkin muihin ammatteihin vastoin omaa tahtoa. Etkö näe itse tässä pakottamisessa mitään väärää? Jos se ala ei ole seksiala niin se on sitten jokin toinem ala josta savustat ulos. Se on ihan sama onko ala seksiala vai vaikka siivous, savustaisit siivousalaltakin ulos ja yrittäisit pakottaa toiseen ammattiin mihin henkklö itse ei halua koska näet että se on sinun oikeus päättää jonkun tietyn ihmisen työpaikka.

Vierailija
82/226 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kumpikaan hyvä. Miksi nuoren aikuisen pitäisi jakaa itseään ja omia sielun sirpaleita. Entä taudit, raskaus, ihmissuhteet, tunteet (jos niitä haluaa olevan joskus) ja henkien siirtyminen seksissä.

Jos koitettaisiin keskittyä ihan olemassaoleviin asioihin ja jätettäisiin kaikki henget ja muut kummitukset pois tästä keskustelusta, jookostajoo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/226 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina,laulu ja vieraat naiset ahh mikä ihanuus!

Vierailija
84/226 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsensä myyminen on ihmisarvoa alentavaa.

Millä tapaa? Sehän on nimenomaan ihmisen arvon määrittämistä. 

Vierailija
85/226 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiollakin voi sairastua masennukseen ja tehdä itsemurhan. Poliitikon työ voi myös sairastuttaa masennukseen ja olla hyvin traumatisoivaa. 

Vierailija
86/226 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksityö alentaa ihmisarvoa molemmilla osapuolilla. Seksi redusoidaan vain hyödykkeeksi jota ostetaan ja myydään vaikka siihen liittyy alunperin paljon muutakin. Jos tuota ei tajua niin sitten ei voi mitään.

Siihen ei kyllä liity yhtään mitään muuta, kunhan vaan hoidetaan ehkäisy.

Vierailija
87/226 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on samaa sarjaa, kuin että miksi moottoripyörällä ajavia pidetään rikollisina.

Seksityöläisissä on paljon heitä jotka eivät tee sitä omasta vapasta tahdosta. Sitä paheksutaan ja syystä.

On ihan eri asia jos Tiina 31v myy itseään omasta tahdostaan. Aivan kuten minäkin joka ajan mopollani ilman että myyn huumeita ja leikin aseilla.

Vierailija
88/226 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en esimerkiksi näe valtion toimistotyössä mitään ihanaa. Tosi tylsä työ, jatkuva doxaus, maalittaminen ja vakoilu. Varmasti hyvin masennuttava työ. Työkaverit ja esimiehetkin voivat kosketella luvatta ja ahdistella seksuaalisesti.

Moni on myös toimistotyössä tehnyt itsemurhan.

Vierailija
89/226 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska toisessa vaihtoehdossa molemmat haluavat toista. Vapaaehtoista. 

Toisessa toinen antaa hetkellisesti ruumiinsa toisen käyttöön rahaa vastaan. 

Miksi haluaisit seksiä ihmisen kanssa, joka ei halua sinua? 

Tuskinpa kukaan vasten tahtoaan sitä tekee, eli kyllä haluaa. 

Vierailija
90/226 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun 2 ihmistä harrastaa segsiä ei se muille saatikka valtiolle kuulu.

Vaihtoipa rahaa tai ei. Yksityisasia.

Vierailija
91/226 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan. Siis kukaan tolkun mies ei ota h..raa vaimoksi. 

Eli itsensä myyjä saa miehekseen joko sekopään tai sitten pysyy sinkkuna. Jos tämä tulevaisuudennäkymä ei haittaa niin siitä vaan kauppaamaan itseään.

Entä ottaako kukaan tolkun mies hampurilaismyyjää tai siivoojaa vaimoksi? Miksi se on muuten aina niin päin, että ottaako mies naista, voihan se olla niin, että ottaako nainen miestä.

Käsittääkseni monessa muussakin ammatissa ei työntekijä voi valita asiakkaitaan ja työtä tehdään keholla tavalla tai toisella ja usein myös mielellä ja joillekin firmoille pitää jopa myydä sielunsa! Ei se moppikaan ilmaan työntekijän kehoa liiku eikä se hampurilaismyyjä voi valita kenelle myy hampurilaisia ja kenelle ei.

Se, että sinä

1. työasentoa: Voinpas. Voin päättää, missä asennossa työskentely sujuu minulla parhaiten. Miten taukki olet, ettet tajua tätä?

2. työpistettä/työskentelypaikkakuntaa/sijaintua: Voinpas. Mitä parempi työntekijä olen, sitä suuremmat mahdollisuudet minulla on valita työpisteeni.

3. työyksikköä: Ks. edellinen vastaus.

4. työvaatteet, työkaverit, esimies: Kyllä nämäkin voi tiettyyn rajaan asti valita. Olen esimerkiksi itse ollut koostamassa itselleni projektitiimiä, johon sain suoraan valita 3/5 tekijää. Sen sijaan valinnanmahdollisuuden puute näissä ei ole argumentti seksityön puolesta.

5. palkka/palkkapäivät: Ks. vastaus kohtaan 2. Onko uralla eteneminen sinulle täysin tuntematon käsite?

6. työajat/työvuoron pituus: Onko puute tässä siis argumentti seksityön puolesta? Kun ei muuallakaan saa valita niin sama tehdä seksityötä?

7. asiakkaat: Erittäin monet yrittäjät ja yritykset saavat valita asiakkaansa. Hampurilaismyyjänä huonosti käyttäytyvät asiakkaat poistaa vartija.

8. myytävät tuotteet/työskentelyvälineet/työtehtävät: Onko ammatinvalintakysymys sinulle tuttu sana?

9. kuka koskee sinuun: En tiedä, missä olet joutunut työskentelemään, mutta minun työpaikoillani kukaan ei ole koskenut minuun tahallaan, ammatilllisesti, (epä)asiallisesti, kaverillisesti eikä seksuaalisesti. Vahingossa on koskettanut, mistä ei missään työssä voine välttyä ellei ole aina etänä.

Tuntuu nyt että jotakuta vituttaa se että joutuu matalapalkkaisiin töihin ja tuuttaa siksi seksityötä vastauksena kaikille :D :D Logiikan kukkaset oikein rehottavat.

Fyysinen kauneuteni, rintojen koko, emättimen tiukkuus, myönteinen tai kielteinen suhtautuminen anaaliyhdyntään eivät nekään määritä millään tavoin sitä, miten suoriudun tai miten minut palkitaan työstäni. Samoin se, että ikääntymisen myötä muutun vähemmän haluttavaksi ei sekään vaikuta työssä suoriutumiseeni. Seksityössä asia on täysin päin vastoin. Etkö tätäkään tajua?

Oikeastaan seksityön puolustajat asettavat ihmiset keskenään eriarvoiseen asemaan fyysisten ominaisuuksien (kauneuden) perusteella. Hyi, miten syrjivää, epäintersektionaalista ja ummehtunutta.

Vierailija
92/226 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on samaa sarjaa, kuin että miksi moottoripyörällä ajavia pidetään rikollisina.

Seksityöläisissä on paljon heitä jotka eivät tee sitä omasta vapasta tahdosta. Sitä paheksutaan ja syystä.

On ihan eri asia jos Tiina 31v myy itseään omasta tahdostaan. Aivan kuten minäkin joka ajan mopollani ilman että myyn huumeita ja leikin aseilla.

Niin, mutta entä jos Tiina 31 vee pakotetaan vastoin omaa tahtoaan valtiolle töihin. Etkö näe tässä mitään väärää?

Vierailija
93/226 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onko sinulla alan kokemusta, vai millä auktoriteetilla paasaat aiheesta?"

Täytyykö sinulla tosiaan olla joku auktoriteetti kertomaan asiasta? 

Täytyy. Muuten joudun olettamaan että kyseessä on vain henkilökohtainen mielipiteesi joka ei ole yleistettävissä kenenkään muuhun.

Vierailija
94/226 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Minä olen nimenomaan tavallisissa ns. normitöissä tullut hyvinkin paljon ahdistelluksi ja kosketelluksi seksuaalisesti esim nimenomaan toimistotöissä.

Vierailija
95/226 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksityö alentaa ihmisarvoa molemmilla osapuolilla. Seksi redusoidaan vain hyödykkeeksi jota ostetaan ja myydään vaikka siihen liittyy alunperin paljon muutakin. Jos tuota ei tajua niin sitten ei voi mitään.

Jos ostaja ja myyjä haluavat alentaa ihmisarvoaan niin miten kukaan voi asettua määrämään, ettei niin saa tehdä? Eikö aikuisilla ihmisillä saa olla itsemääräämisoikeus?

:DD

Vierailija
96/226 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän asiakkaat ovat yleensä parisuhteessa olevia miehiä ja jopa perheellisiä. Olisi edes siedettävänpää jos näitä palveluja käyttäisi miehet jotka ei muuten saa seksiä.

Vierailija
97/226 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kyseinen homma syö ihmistä sisältä. Intiimiä puuhaa tuntemattomien ihmisten kanssa. Joutuu nörtymään ja nöyristelemään pervojen kanssa rahasta. 

Miksi ihmeessä joutuisi? Luuletko että seksityöläiset eivät osaa sanoa ei, tai valita asiakkaitaan?

Vierailija
98/226 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen myy itseään eli ei voi valita kenen kanssa makaa, se on normaalista naisesta hyvin vastenmielistä.

Sinä et siis ymmärrä yhtään miten ala toimii. Eikö se tarkoita että sinä olet siis se, joka ei tässä ole täysissä järjen voimissa?

Vierailija
99/226 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska toisessa vaihtoehdossa molemmat haluavat toista. Vapaaehtoista. 

Toisessa toinen antaa hetkellisesti ruumiinsa toisen käyttöön rahaa vastaan. 

Miksi haluaisit seksiä ihmisen kanssa, joka ei halua sinua? 

Jos joku saa minun ruumiistani haluamaansa iloa ja nautintoa ja minä taas tästä haluamani palkan, niin missä on ongelma? 

Se ei ole normaalia. Seksiä ei harrasteta sellaisen ihmisen kanssa, jota ei rakasteta ja jonka kosketuksesta ei nautita. Se on hyväksikäyttöä. Joutuu näyttelemään että se on hyvää seksiä, vaikka käytännössä se on sama kuin raisk*us.

Se on täysin normaalia ja sitä harrastetaan koko ajan joka puolella sekä ihmisten että eläinten keskuudessa. 

Vierailija
100/226 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset eivät tykkää seksityöstä koska he itse eivät tarvitse sitä. On helppo kieltää asioita muilta jota ei itse tarvitse tai ei kiinnosta.

Myös pelko siitä, että oma mies voi koska halutessaan valita satojen nuorempien ja seksikkäämpien vaihtoehtojen joukosta helposti ja anonyymisti seksikumppanin muutamaa paperilappusta vastaan on varmasti taustalla tässä kielteisyydessä.

Helposti saatavilla oleva seksimahdollisuus miehille koetaan uhkana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän