Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi seksityötä pidetään pahana

Vierailija
06.04.2024 |

Nyt joku tavalliseen moraaliin erikoistunut kertoo miksi on ok että Tinderistä hankkii vaikka joka päivä uuden seksikumppanin, mutta jos ottaa maksua seksistä niin muuttuu huonoksi ihmiseksi?

Kommentit (226)

Vierailija
221/226 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet puolustelee seksityötä, mutta mikä ihme siinä, ettei sellaista haluta vaimoksi, joka seksityötä ennen suhdetta tehnyt? Ei voi ymmärtää, sehän on ollut menneisyyttä.

Jostain syystä kenelläkään miehellä ei ole tähän kommenttia:DDD Kummallista!

Minulla ei miehenä olisi mitään ongelmaa olla suhteessa entisen seksityöläisen kanssa.

Vierailija
222/226 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidän asiakkaat ovat yleensä parisuhteessa olevia miehiä ja jopa perheellisiä. Olisi edes siedettävänpää jos näitä palveluja käyttäisi miehet jotka ei muuten saa seksiä.

No kun nämä perheelliset miehet eivät nimenomaan saa seksiä kotona

Onko tuo seksi tosiaan semmoinen tarve että ilman sitä elämästä ei tule mitään? 

Ottaisin eron jos asia on noin ja vaimo kertakaikkiaan inhoaa kosketusta lasten jälkeen. Onko prostituutio ainoa ratkaisu tässä, epäilen? 

Se on selvää että aiemmin oli myönteisempi yhteiskunnallinen ilmapiiri, ymmärrettiin että kepeyden ja huumorin kautta sukupuolet kohtaavat, kumpikin kesti odottaa ja tutustua. Jokin etiketti on rapautunut mitä tulee suhteiden solmimiseen. Etiketti perustuu paitsi tunteisiin myös käytöstapoihin, huomaavaisuuteen. On

Minun puolisoni on haluton ja homma ratkaistiin siten, että kumpikin voi harrastaa seksiä tahollaan. En tiedä mitä puolisoni tekee, en ole kysynyt. Emme kuitenkaan halua erota vaikka lapset ovat jo aikuisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/226 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan. Siis kukaan tolkun mies ei ota h..raa vaimoksi. 

Eli itsensä myyjä saa miehekseen joko sekopään tai sitten pysyy sinkkuna. Jos tämä tulevaisuudennäkymä ei haittaa niin siitä vaan kauppaamaan itseään.

Entä ottaako kukaan tolkun mies hampurilaismyyjää tai siivoojaa vaimoksi? Miksi se on muuten aina niin päin, että ottaako mies naista, voihan se olla niin, että ottaako nainen miestä.

Käsittääkseni monessa muussakin ammatissa ei työntekijä voi valita asiakkaitaan ja työtä tehdään keholla tavalla tai toisella ja usein myös mielellä ja joillekin firmoille pitää jopa myydä sielunsa! Ei se moppikaan ilmaan työntekijän kehoa liiku eikä se hampurilaismyyjä voi valita kenelle myy hampurilaisia ja kenelle ei.

Se, että sinä olet niin kiintymyssuhdevaurioinen, ettet näe eroa

Älä mollaa Isa Häkkistä. Hän on oikein mukava ja fiksu nuori nainen. Olen tavannut hänet pari kertaa ja kyllä, maksanut seksistä. Olemme jutelleet ennen ja jälkeen aktin ja kunniotan hänen sisukkuutta saattaa kesken jääneitä opintoja päätökseen. Hänellä ei ehkä ole ollut samoja tukiverkkoja perheen puolesta kuin toisilla, joten en ainakaan minä erilaisista lähtökohdista tulevana voi yhtään moralisoida kenenkään toisen elämänvalintoja, vähiten Häkkisen, kun olen häneltä palvelujakin ostanut.

Vierailija
224/226 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallitko seksityön vaimollesi ja tyttärellesi? Kannustatko heitä siihen? Tuetko heitä? Vietkö osan rahoista? Silloin olet sutenööri.

Vierailija
225/226 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallisin, mutta en kannustaisi. Täysi-ikäinen tytär päättää itse elämästään, joten ei siihen minulta lupaa kysytä. 

Vierailija
226/226 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tähän mitään tutkittua tieteellistä todistetta, vain sisäsyntyinen, voimakas tunne. Sielun sääntö. Kun ajattelen seksin myymistä omalla kehollani, koen vain epätoivon ja kauhun tunnetta. Siinä on mielestäni jotain, mitä ihmisen ei pidä tehdä. Ei myydä eikä ostaa. Mikään syy ei tätä ehtoa riko. Se on vastoin olemassaolon tarkoitusta. Se on vastoin sielua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi