Onko suurin osa palstan lukijoista tuen saajia?
Ainakin kommentoinnin perusteella näin on, ei taida moni olla ns. menestyjä vaan nettosaaja
Kommentit (46)
Oho, valtion tukia saava hermostui.
Olen yrittäjä ja saan monenlaisia tukia.
Kaikki saavat jotain tukea jossain muodossa, jos ei tätä ymmärrä on aika vähälahjainen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saavat jotain tukea jossain muodossa, jos ei tätä ymmärrä on aika vähälahjainen.
Eri asia saada lapsilisää kun maksattaa koko elämänsä muilla
Vain hölmöt ja tyhmät tekevät töitä.
Tuen saajia 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Täällähän meillä oikeen älynlähettiläs 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on apukoululainen. Voi v...u
tuen saajia
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
SE ON TUENSAAJIA.
Mene kouluun takas, jooko!!!
Kiitos kun huomasit aloittajan suurimman virheen. Häntä pitää heti rangaista
esim. Lapsilisä, kotitalousvähennys, yksityisen lääkärikäynnin kelakorvaus, lääkkeitten kelakorvaus, kelakyydit sairaalaan. Kaikki mitä voit verotuksessasi vähentää sijoitusasunnostasi, matkakuluistasi, kakkosasunnostasi jne. Lukematon määrä valtion(veronmaksajien rahoittamia tukia) . Vain hyvin toimeentuleva ei näe mitä kaikkea valtiolta(muilta veronmaksajilta) saa, ainoastaan sen mitä veroina maksaa. Suoranaista uhriutumista ja tyhmyyttä sanoisin.
Olet typerys
Ei, kyllä se olet sinä, kun et asioista ole millään tavalla perillä. Teillä oikeistolaisilla on usein tapana "ampua viestintuoja", kun ette kestä omaa tyhmyttänne. Yritän ymmärtää, ei se varmasti ole mukava huomata olevansa yhteiskunnan perustiedoiltaan vajavainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä tosiaan täyspäisten pitäisi notkua. Mutta ei tarvitse olla tukien saaja ollakseen sitä mieltä, että heikoimmin toimeentulevilta ei pitäisi leikata ensimmäisenä ja eniten. Itse olen oikein hyvin toimeentuleva.
Niin minäkin olen hyvin toimeentuleva mutta niiltä on tietenkin otettava jotka niitä tukia saavat. Eihän hyvätuloiset niitä saa.
esim. Lapsilisä, kotitalousvähennys, yksityisen lääkärikäynnin kelakorvaus, lääkkeitten kelakorvaus, kelakyydit sairaalaan. Kaikki mitä voit verotuksessasi vähentää sijoitusasunnostasi, matkakuluistasi, kakkosasunnostasi jne. Lukematon määrä valtion(veronmaksajien rahoittamia tukia) . Vain hyvin toimeentuleva ei näe mitä kaikkea valtiolta(muilta veronmaksajilta) saa, ainoastaan sen mitä veroina maksaa. Suoranaista uhriutumista
Et ole tajunnut että myös ne jotka eivät maksa yhtään veroja saavat samat tuet? Samat palokunnat, poliisit jne. mutta maksamatta, reilua vai mitä?
Mitäs jos opettelisit KIRJOITTAMAAN ENNEN KUIN TULET KOMMENTOIMAAN
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos opettelisit KIRJOITTAMAAN ENNEN KUIN TULET KOMMENTOIMAAN
En ole käynyt paljon koulua vaan saanut rahani perintönä. AP
Vierailija kirjoitti:
Itse olen neljännen polven oikeistolainen, korkeasti koulutettu ja tienaan hyvin.
Myönnän että inhoan vasemmistolaisia, ei ole alhaisempaa porukkaa kun toisten lompakolle tulijat.
Olen neljännen polven vasemmistolainen, korkeasti koulutettu, ja myönnän, että inhoan oikeistolaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on apukoululainen. Voi v...u
tuen saajia
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
SE ON TUENSAAJIA.
Mene kouluun takas, jooko!!!
Kiitos kun huomasit aloittajan suurimman virheen. Häntä pitää heti rangaista
Todellakin pitää opettaa näitä älykääpiöitä. Uskomatonta ettei osata kirjoittaa alkeellisimpia yhdyssanoja ja silti tullaa aukomaan palstalle päätään!!
Minä ainakin olen ihan tavis työssäkävijä. Lapsilisää saan, mutta muita tukia en saa enkä ole saanut. En tiedä, miksi silloin tällöin käyn tätä palstaa lukemassa, kun ei täällä juuri muuta ole, kuin kinastelua.
Et ole tajunnut että myös ne jotka eivät maksa yhtään veroja saavat samat tuet? Samat palokunnat, poliisit jne. mutta maksamatta, reilua vai mitä?
Presidentti on ainoa joka ei maksa palkkiostaan veroja. Kyllä, hänkin saa samat palvelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä tosiaan täyspäisten pitäisi notkua. Mutta ei tarvitse olla tukien saaja ollakseen sitä mieltä, että heikoimmin toimeentulevilta ei pitäisi leikata ensimmäisenä ja eniten. Itse olen oikein hyvin toimeentuleva.
Niin minäkin olen hyvin toimeentuleva mutta niiltä on tietenkin otettava jotka niitä tukia saavat. Eihän hyvätuloiset niitä saa.
esim. Lapsilisä, kotitalousvähennys, yksityisen lääkärikäynnin kelakorvaus, lääkkeitten kelakorvaus, kelakyydit sairaalaan. Kaikki mitä voit verotuksessasi vähentää sijoitusasunnostasi, matkakuluistasi, kakkosasunnostasi jne. Lukematon määrä valtion(veronmaksajien rahoittamia tukia) . Vain hyvin toimeentuleva ei näe mitä kaikkea valtiolta(muilta veronmaksajilta) saa, ainoastaan sen mitä veroina maksaa. Suoranaista uhriutumista
''TUKEA' ON SE MITÄ HAETAAN SOSSUKELASTA KUN EI TÖIHIN OLE HALUA. ESIM. TYÖTTÖMYYSKORVAUS EI OLE MIKÄÄN TUKI KUN SE ON ANSAITTU TÖITÄ TEKEMÄLLÄ
esim. Lapsilisä, kotitalousvähennys, yksityisen lääkärikäynnin kelakorvaus, lääkkeitten kelakorvaus, kelakyydit sairaalaan. Kaikki mitä voit verotuksessasi vähentää sijoitusasunnostasi, matkakuluistasi, kakkosasunnostasi jne. Lukematon määrä valtion(veronmaksajien rahoittamia tukia) . Vain hyvin toimeentuleva ei näe mitä kaikkea valtiolta(muilta veronmaksajilta) saa, ainoastaan sen mitä veroina maksaa. Suoranaista uhriutumista ja tyhmyyttä sanoisin.