Onko suurin osa palstan lukijoista tuen saajia?
Ainakin kommentoinnin perusteella näin on, ei taida moni olla ns. menestyjä vaan nettosaaja
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Sohvassani on selkätuki.
Et ole tuen saaja vaan tuen omistaja
Tuen saajia ovat ja heti kauhea itku, kun jonkin otsikon bongaavat, jossa heidän leveä elämänsä on uhattuna.
Ei täällä kukaan menestyjä notku, pelkät looserit. Itseni mukaan lukien
Onneksi minun ei tarvitse elää tuommoista elämää mutta elämä on valintoja ja olen valinnut oikein.
Kyllä täällä enemmän vasemmiston kannattajia on kuin oikeiston. Vasemmistokommentit saa enemmän yläpeukkuja kuin oikeistokommentit.
Käyn töissä ja saan asumisukea. Entistä työtä tein vähän alle 30v.
Tuen saajilla on enemmän aikaa palstailla kuin työelämässä olevilla.
En ole ikinä saanut muuta kuin opintotukea hamassa nuoruudessa. Työlki ellää!
Kyllä, saan tukea joka kerta, kun käyn ostamassa reseptilääkkeitä apteekista.
Olen jokseenkin varakas, mutta mulla on sellainen ikävä ominaisuus kuin empatia.
Ei täällä tosiaan täyspäisten pitäisi notkua. Mutta ei tarvitse olla tukien saaja ollakseen sitä mieltä, että heikoimmin toimeentulevilta ei pitäisi leikata ensimmäisenä ja eniten. Itse olen oikein hyvin toimeentuleva.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä enemmän vasemmiston kannattajia on kuin oikeiston. Vasemmistokommentit saa enemmän yläpeukkuja kuin oikeistokommentit.
Se on vaan tervettä järkeä
Vierailija kirjoitti:
Tuen saajia ovat ja heti kauhea itku, kun jonkin otsikon bongaavat, jossa heidän leveä elämänsä on uhattuna.
"Leveä elämänsä" =D
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä tosiaan täyspäisten pitäisi notkua. Mutta ei tarvitse olla tukien saaja ollakseen sitä mieltä, että heikoimmin toimeentulevilta ei pitäisi leikata ensimmäisenä ja eniten. Itse olen oikein hyvin toimeentuleva.
Niin minäkin olen hyvin toimeentuleva mutta niiltä on tietenkin otettava jotka niitä tukia saavat. Eihän hyvätuloiset niitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Leveä elämä? :D
Raha jolla maksaa vuokran ja ruoan. Ei ole maksullista harrastusta tms.
Itse olen neljännen polven oikeistolainen, korkeasti koulutettu ja tienaan hyvin.
Myönnän että inhoan vasemmistolaisia, ei ole alhaisempaa porukkaa kun toisten lompakolle tulijat.
Lapsilisä on ainut tuki, jota nostan tällä hetkellä. Ja täytyy sanoa, että ilman sitä olisin kyllä pulassa tällä hetkellä. Sen verran on kaikki hinnat noussut muutaman viimeisen vuoden aikana.
Sohvassani on selkätuki.