Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan tuntenut sukupuolidysforiaa?

Vierailija
06.04.2024 |

Että olet erilainen kuin muut naiset? Minusta joskus tuntuu että minulla on enemmän miehen aivot, kun ei kiinnosta mikään meikkaus tai tempparit, enkä halua viettää elämääni kotona siivoten ja synnyttäen. Olen aina ollut vahva ja seikkailunhaluinen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Oon lukenut tosi paljon näistä ex-transnaisista, jotka puhuvat aika paljon siitä, miten heidät kuin manipulointiin ja pakotettiin transmiehiksi. Ei hyväksytty maskuliinisia naisia tai naisia tuolla aakkoskultissa, jotka eivät olleet feminiinisiä. Ja he sitten aloittivat transhoidot ja kaikki, kunnes vuosien jälkeen tajusivat etteivät he oikeasti ole transeja

Mutta nyt vuosien testohoitojen jälkeen heillä ei ole välttämättä hiuksia, luusto on saattanut muuttua jos nuorena aloittanit testot (eli jykevämmät kasvonpiirteet) ja ääni on lopullisesti mennyt pilalle. Moni siellä potee ihan itsensä poistamista maailmasta koska nuo transhoidot, joiden piti oikeasti AUTTAA heidän dysforiaa on pilannut heidän elämänsä kokonaan. Ja he ihmettelevät miksi jollekkin 14v:lle aletaan antamaan hormonihoitoja, kun samaan aikaan kukaan transkultista tai aakkosjärjestökerhosta ei osaa edes määritelmä mitä tarkoittaa nainen ja mies.

Näitä tulee tulevaisuudessa olemaan

Tarkoitin siis ex-transmiehistä, jotka ovat nyt palanneet takaisin kutsumaan itseään naisiksi.

Vierailija
22/22 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole dysforinen. Pyrin vähän irti jäykistä sukupuolirooleista enkä ole aivan heterokaan mutta sillä ei ole mitään tekemistä kehodysforian kanssa-kehodysforian on todella ahdistava tilanne jota hoidetaan psykiatrian ongelma siihen asti kunnes paljastuu että kyseesså on nimenomaan kehodysforia eikä muuta taudinkuvaa.

Vasta sitten henkilö rupeaa psykiatrin ohessa keskustelemaan transpolin kanssa. Tie on pitkä ja kivinen koska asia täytyy varmistaa ennen hormonitasapainoon kajoamista. Sittenkään ei veitsi heilahda pitkään aikaan. 

Olen tätä taistelua seurannut. Älkää luulko että teini voi mielijohteesta ja kaverin painostuksesta noin vaan vaihtamaan sukupuolta. Se on vuosien esterata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla