Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla hiki, vaikka ulkona vain +13 astetta.

Vierailija
19.09.2024 |

Oonkohan tulossa kipeeksi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mielenkiintoista.

Vierailija
2/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen? Esivaihdevuodet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että olet jossain, missä lämpötila on liian korkea suhteessa siihen, kuinka paljon sinulla on vaatteita päälläsi.

Vierailija
4/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu tosta hemmetin ilmankosteudesta.

Vierailija
5/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule pois sieltä saunasta, vaikkapa sinne +13:n asteen ulkoilmaan.

Vierailija
6/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen  liikatoiminta? Oletko laihtunut?

Vierailija
7/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks selitys on kerrostalo pitkän hellejakson jälkeen. Katso sisälämpö.

Vierailija
8/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikahikoilu on sairaus. 

Vierailija
9/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

heikko kunto, liikaa läskiä tms

Vierailija
10/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kävelylenkillä ja +12 niin ihan hiessä. ja siis pitkät housut ja t-paita päällä. Ihan normia mulle. siis et aina hiki kun vähänkin liikkuu. jos paikallaan, niin oon ihan jäässä, vois olla vaikka toppatakki +12 asteessa. Imuroin tyyliin pelkillä pikkareilla ja silti hiki tippuu, varsinkin helteillä ihanaa tip tip. 

Vierailija
11/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin kävelylenkillä ja +12 niin ihan hiessä. ja siis pitkät housut ja t-paita päällä. Ihan normia mulle. siis et aina hiki kun vähänkin liikkuu. jos paikallaan, niin oon ihan jäässä, vois olla vaikka toppatakki +12 asteessa. Imuroin tyyliin pelkillä pikkareilla ja silti hiki tippuu, varsinkin helteillä ihanaa tip tip. 

Nyt voikin alkaa lenkkeillä, kun vähän viilentynyt ilmat ja ihanaa kun viilenee entisestään. Kesällä ei pystynyt. 

Vierailija
12/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt voikin alkaa lenkkeillä, kun vähän viilentynyt ilmat ja ihanaa kun viilenee entisestään. Kesällä ei pystynyt. 

ja kun kävin kaupassa kävellen, niin oli päällä ohuet leggarit, matalat sukat et nilkat paljaana ja pitkä koltisitakki. +10 astetta. Hyvin tarkeni, meinas tulla kuuma. Toki jos sulla paikallaan ollessa on hiki niin joku vaihdevuosi kuuma aalto tms. tai sairas. Mulla kun paikallaan ollessa taas on tosi kylmä yleensä. 

Vierailija
13/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä paleltaa jos on tulossa kipeäksi. Hiki tulee kun ottaa särkylääkettä ja kuume laskee. Minulla oli ihan sopiva olo kevyen takin kanssa. Nyt paistaakin taas aurinko. 

Vierailija
14/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menopaussin oireita. Minullekin tulee kuumia aaltoja ja hiki pukkaa pintaan, vaikka olisi kuinka viileä sää. Harmittavaa.

T. mummo 57

Vierailija
15/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soon kauhunhiki ja ihana tuskanhiki. Kohtsua rääkätään... 

Vierailija
16/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteus se on mikä tekee tukalan olon. Kuiva lämpö on miellyttävää korkeissakin 30-40 asteessa.