Onko sinulla unelmakumppani?
Millainen hän on?
Olen itse saanut elämässäni paljon, mutta tätä en. Ehkä taustalla on huono isäsuhde. En asettanut rimaa tarpeeksi korkealle.
Kommentit (37)
Asetin riman todella korkealle muutaman huonon kokemuksen jälkeen. Lähdin etsimään kumppania näillä kriteereillä.
-korkeakoulutettu
-elättää itsensä
-lapsirakas
-eläinrakas
-feministi
-ei kannata oikeistopuolueita
-uskaltaa puhua ja pussata
-pitää huolta itsestään ja läheisistään
-hyvät perhesuhteet
-komea
Näillä kriteereillä menin erään lääkärin kanssa treffeille ja meillä synkkasi heti. Nyt ollaan naimisissa.
Aikalailla täydellinen suhteessa omiin mieltymyksiin, mitä tulee seksuaaliseen haluttavuuteen.
Aikalailla mielenkiinnonkohteet ja elämänarvot täsmäävät.
Täysin toivoton suhteessa velvoitteisiin, ei maksa laskujaan, ei siivoa, ei säilytä mitään missään vaan heittää kaikki jonnekin...
Kaikkea ei voi saada.
Peruskriteerit täyttyivät: ei ole liian aikaansaamaton eikä viinaan menevä.
Ei ole vielä ollut.
No nyt olen jutellut kohta puolisen vuotta yhden miehen kanssa netissä ja meillä on todella pitkälti samanlaiset kiinnostuksenkohteet ja elämäntilannekin yms.
Ainoa haittapuoli että välimatkaa useampi tuhat kilometriä...
On unelma kumppani. On juuri sellainen kuin haluan hänen olevan.
Minulla ei itsellä ole, mutta puolisollani on.
Ei ole. En tiedä olisiko mulla koskaan ollut mahdollisuuksia sellaista saada, mutta en kyllä oikeasti edes tosissaan yrittänyt. Minulle lapsesta asti aina sanottiin, että saan olla tyytyväinen jos minut joku huolii. Uskoin tämän, ja tyydyin.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan luulet 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan luulet 😂
Entä jos naapurin mies on se unelmakumppani? 😉
Monessa suhteessa on ja joissakin taas ei. En kuitenkaan usko, että unelmien naiseni Salma Hayekaan olisi minulle unelmien kumppani.
Ihana pullantuoksuinen nainen jolla hyvä sydän ja jonka kanssa voi jutskailla vaikeimmistakin asioista. Ihana pörröpää jonka kanssa voi puhua ja pussata.
On, oma puolisoni.
Hän on ystävällinen ja luotettava, huomaavainen sekä eläinrakas. Huumorintajua löytyy. Pitää huolen hygieniastaan. Osallistuu kotitöihin eikä oleta että minä teen ihan kaiken.
Muuten on unelmamies. Mutta haluaisin, että olisi aseksuaali, koska itse olen. Muuten meillä on hyvä suhde.
Ei, mutta en usko että sellaista onkaan. Olen suhteen aikana lyhyesti ihastunut johonkin toiseen mutta hän myöskään ei olisi unelmakumppani. Jokaisella on vikoja joita täytyy sietää.
Vierailija kirjoitti:
Asetin riman todella korkealle muutaman huonon kokemuksen jälkeen. Lähdin etsimään kumppania näillä kriteereillä.
-korkeakoulutettu
-elättää itsensä
-lapsirakas
-eläinrakas
-feministi
-ei kannata oikeistopuolueita
-uskaltaa puhua ja pussata
-pitää huolta itsestään ja läheisistään
-hyvät perhesuhteet
-komea
Näillä kriteereillä menin erään lääkärin kanssa treffeille ja meillä synkkasi heti. Nyt ollaan naimisissa.
Roplaako uiddua tehokkaasti?
Ei ole unelmakumpania, mutta sellainen jonka kanssa arkea on hyvä elää.