Mitä sallisit puolisosi tehdä toisen kanssa?
Missä menee raja teidän suhteessa? Voitko antaa esimerkiksi puolisosi runkata tai sormettaa toista luvallasi vai onko kaikki vastaava toiminta ehdottoman kiellettyä?
Kommentit (138)
En tiedä vielä miltä ajatus oikeasti tuntuisi, kun ei olla mitään sovittu eikä tietääkseni kumpikaan muiden kanssa mitään puuhattu.
Mutta nyt kun asiaa mietin, niin se nyt ainakin olisi ok, että ollaan jossain yhdessä ja tilanteessa yhteisestä sopimuksesta tapahtuu juttuja myös muiden ihmisten kanssa.
Voisin ehkä myös harkita sitä, että vaikka en ole paikalla, niin toisen kanssa runkkaaminen olisi ok, mutta ei enempää. Yhdynnät, suutelut jne. menee ainakin ajatuksen tasolla vähän liian intiimiksi ja kuuluu meidän välille.
Vierailija kirjoitti:
Avopuoliso antaa minun panna muita naisia kahdella ehdolla. Hän on itse valinnut naisen ja hän on mukana. Joskus hän vain katsoo ja joskus käy jopa niin, että saankin odottaa vuoroani, kun hän päättää itse koeajaa valitsemansa naisen ennen minua.
Mistäs sen muuten tietää, että se on tarpeeksi hyvä tarjottavaksi rakkaalle miehelleen.
Ihanaa. Olisipa joskus tuollainen suhde.
T. Nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallupin mukaan yli puolet sallisi puolison tehdä jotain toisen kanssa. Mielenkiintoinen tulos kieltämättä, siihen nähden kuinka mustasukkaisia osa, varsinkin miehistä on.
Vale, emävale ja tilasto. Vanha sanonta. En ikinä usko, että yli puolet sallii puolisonsa seikkailut. Ihan omasta kaveripiiristä en tiedä ainuttakaan, joten mistä lie tuo tulos on kaivettu. Tämä ei ole parinvaihtoa tai mitään vastaan. Jokainen tehköön miten lystää, muttei yli puolet aivan sata varmasti.
Eihän sitä muista tiedäkään.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ja sama kirjoittaa tänne noita fantasioitaan
Kade.
Katselin kun vaimoni paneskeli kolmen miehen kanssa yhtäaikaisesti. Hän näytti nauttivan tilanteesta, joten miksi en sitä hänelle sallisi. Ei ole minulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Katselin kun vaimoni paneskeli kolmen miehen kanssa yhtäaikaisesti. Hän näytti nauttivan tilanteesta, joten miksi en sitä hänelle sallisi. Ei ole minulta pois.
Eikös nämä kimppailut nimenomaan nosta sitä naisen libidoa todistetusti. Alkaa seksi pyörimään mielessä aivan eri tavalla ja heijastuu parisuhteeseenkin.
Olen vissiin tossukka. Vaimo tekee mitä haluaa, kunhan minulle jää aikaa pelailla yksinäni.
Pitäisikö vaimo laittaa vaihtoon ja etsiä sellainen joka jää kanssani kotiin pelailemaan mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Olen vissiin tossukka. Vaimo tekee mitä haluaa, kunhan minulle jää aikaa pelailla yksinäni.
Pitäisikö vaimo laittaa vaihtoon ja etsiä sellainen joka jää kanssani kotiin pelailemaan mieluummin.
Onhan näitä nähty. Kaverin ex-avopuoliso ravasi jatkuvasti bilettämässä ja ei aina muistanut tulla yöksi kotiin ja kaveri keskittyi omiin harrastuksiinsa. Ei haitannut yhtään. Tosin kaverin exä oli kyllä hyvin seksuaalinen ihminen ja kaveri taas ei, joten ei sinänsä ihme että erosivat.
Vaimo haluaisi olla tänään vapunaattona olla himassa, eli normitiistaihin kuulu sauna. Kysyin kaverilta tulisiko ottamaan parit oluet ja vaikka saunaan. Hän oli jo vähän sopinut muualle ja minä lisäsin panoksia, jos vaimo tulee meidän kanssa. Vaimo lupas, jos välttämättä haluan, niin hälle sopii, sitten kaverillekkin sopi. Yritän viedä saunomista niin pitkälle et rajat tulee jollekkin, toivon vaimon rajat venyisisivät pitkällekkin!
Vierailija kirjoitti:
Vaimo haluaisi olla tänään vapunaattona olla himassa, eli normitiistaihin kuulu sauna. Kysyin kaverilta tulisiko ottamaan parit oluet ja vaikka saunaan. Hän oli jo vähän sopinut muualle ja minä lisäsin panoksia, jos vaimo tulee meidän kanssa. Vaimo lupas, jos välttämättä haluan, niin hälle sopii, sitten kaverillekkin sopi. Yritän viedä saunomista niin pitkälle et rajat tulee jollekkin, toivon vaimon rajat venyisisivät pitkällekkin!
No ylittyikö vai tuliko pettymys?
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti. Varmasti on vaimon halut tapissa näiden kokemusten jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Laita ihmeessä. Ottajia varmasti löytyy.
en ole ikinä halunnut olla mikään 'nipottaja' tms tyyppinen kun en vain jaksa mitään sellaista ikinä.
en pidä mitään fyysistä tekemistä koskaan minään sellaisena asiana josta pitäisi hermostua ikinä kun sitä vertaa siihen kidutukseen minkä sellainen ikävä henkinen kuumottaminen saa pahimmillaan aikaan.
en ole ikinä kieltänyt/estänyt tms negatiivista silloin kun toinen on rehellisesti vain sanonut mistä itse pitää, esim. suuseksiänaisen kanssa, kimppaseksiä muutaman miehen/naisen kanssa suomessa tai espanjanhiekkarannoilla, bondage tai latexseksiä erään ns.masterhenkilön ystävällisellä avustuksella.
en ole ikinä uskonut että ihmisen kuuluu yksin olla, tai vain yhden ihmisen kanssa tämän yhden ja niin ainutlaatuisen elämänsä kanssa: ajatus ei tunnu yhtään oikealta eikä milläänlailla miellyttävältä kun vertaa siihen mitä saa ja kokee useamman kanssa..
en ole mikään 'nipottaja' eikä kenenkään tulisi olla.
Erikseen luvan kanssa ja jos saan olla paikalla/mukana hommassa niin nainen saa kyllä leikkiä toisten naisten kanssa. Toiset miehet on ehdoton ei ja johtaisi samantien eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti. Varmasti on vaimon halut tapissa näiden kokemusten jälkeen?
Sen jälkeen kun avasimme suhdettamme ja sallimme toisillemme seksin muidenkin kanssa ja kimppailun, on oma seksielämämme muuttunut huomattavasti paremmaksi. Vaimosta on kuoriutunut oikea seksipeto.
Exällä ei ollut rajoja. Nyxälle en salli toisten miesten kanssa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Oliko exällä sinun luvalla lupa mennä vai omin lupineen jonka vuoksi on nyt exä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko exällä sinun luvalla lupa mennä vai omin lupineen jonka vuoksi on nyt exä?
Oli lupa monta vuotta, sopi tuolloiseen tilanteeseen hyvin.
Perseiden puristelu lienee vieläkin normaalia.