Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sallisit puolisosi tehdä toisen kanssa?

Vierailija
05.04.2024 |

Missä menee raja teidän suhteessa? Voitko antaa esimerkiksi puolisosi runkata tai sormettaa toista luvallasi vai onko kaikki vastaava toiminta ehdottoman kiellettyä?

Mitä sallisit puolisosi tehdä toisen kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (138)

Vierailija
41/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

foorumin paras gallup

Harmi vaan, että monet naiset jättää tähän vastaamatta niin ei osaa sanoa luotettavuudesta.

Vierailija
42/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Sanotaan näin että en minä pelihousuja repis jos antas vaikka tanssiessa jonkun vähä perseestä puristaa tai jopa tissiä kokeilla, se on kuitenkin siihen jäädessään varsin harmitonta. 

M30

Aikamonen miehen tyttöystävän tai vaimon perseitä on puristeltu baareissa tai muualla, mutta onneksi harva on siitä nokkapokkaan lähtenyt puristelijan kanssa ja harvan puoliso siitä on pitänyt. Mutta jos puoliso avoimesti tyrkyttäisi persettään tai tissejään vieraalle, niin siitä voisi tulla jo keskusteltavaa kotona.

Juuri näin. Ja on sillä eroa antaako tehdä noita asioita vai tyrkyttääkö itseään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avopuoliso antaa minun panna muita naisia kahdella ehdolla. Hän on itse valinnut naisen ja hän on mukana. Joskus hän vain katsoo ja joskus käy jopa niin, että saankin odottaa vuoroani, kun hän päättää itse koeajaa valitsemansa naisen ennen minua.

Mistäs sen muuten tietää, että se on tarpeeksi hyvä tarjottavaksi rakkaalle miehelleen. 

Vierailija
44/138 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallupin mukaan yli puolet sallisi puolison tehdä jotain toisen kanssa. Mielenkiintoinen tulos kieltämättä, siihen nähden kuinka mustasukkaisia osa, varsinkin miehistä on.

Vierailija
45/138 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallupin mukaan yli puolet sallisi puolison tehdä jotain toisen kanssa. Mielenkiintoinen tulos kieltämättä, siihen nähden kuinka mustasukkaisia osa, varsinkin miehistä on.

Vale, emävale ja tilasto. Vanha sanonta. En ikinä usko, että yli puolet sallii puolisonsa seikkailut. Ihan omasta kaveripiiristä en tiedä ainuttakaan, joten mistä lie tuo tulos on kaivettu. Tämä ei ole parinvaihtoa tai mitään vastaan. Jokainen tehköön miten lystää, muttei yli puolet aivan sata varmasti.

Vierailija
46/138 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vale, emävale ja tilasto. Vanha sanonta. En ikinä usko, että yli puolet sallii puolisonsa seikkailut. Ihan omasta kaveripiiristä en tiedä ainuttakaan, joten mistä lie tuo tulos on kaivettu. Tämä ei ole parinvaihtoa tai mitään vastaan. Jokainen tehköön miten lystää, muttei yli puolet aivan sata varmasti.

Varmasti olisi luotettavampaa, jos tälläistä voisi kysyä tuolla yleisellä puolella, mutta eiköhän se sieltä tulisi bumerangina takaisin.

eri

Vierailija
47/138 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tasan tarkkaan salli, tämä on sitä samaa sarjaa kun aikoinaan nuori Martina Aitolehti väitti pokkana että yli puolella suomalaisista naisista on silikonit :)

Vierailija
48/138 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin varmasti ikä ratkaisee. Monilla vanhemmilla pareilla on huomattavasti sallivampi asenne kuin nuoremmilla. Sen vuoksi nakurannoilla ja parinvaihtoklubeilla viihtyvät keski-ikäiset ja vanhemmat.

Vierailija
49/138 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avopuoliso antaa minun panna muita naisia kahdella ehdolla. Hän on itse valinnut naisen ja hän on mukana. Joskus hän vain katsoo ja joskus käy jopa niin, että saankin odottaa vuoroani, kun hän päättää itse koeajaa valitsemansa naisen ennen minua.

Mistäs sen muuten tietää, että se on tarpeeksi hyvä tarjottavaksi rakkaalle miehelleen. 

Kuulostaa hyvältä. Onko vaimolla samanlainen maku kuin sinulla?

Vierailija
50/138 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sallisin kaiken fyysisen, paitsi suuteleminen on jotenkin mulle henkilökohtaista. Ja SE olisi ongelma, jos mies henkisesti avautuisi toisen kanssa, halailisi, olisi tunteen tasolla lähekkäin, koska se on meidän välillä se tärkein liima. 

Seksi on mun näkökulmasta vain seksiä, tyydytettävä tarve, siinä missä vaikka syöminenkin on. 

N43

Vierailija
51/138 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sallisin kaiken fyysisen, paitsi suuteleminen on jotenkin mulle henkilökohtaista. Ja SE olisi ongelma, jos mies henkisesti avautuisi toisen kanssa, halailisi, olisi tunteen tasolla lähekkäin, koska se on meidän välillä se tärkein liima. 

Seksi on mun näkökulmasta vain seksiä, tyydytettävä tarve, siinä missä vaikka syöminenkin on. 

N43

Juuri tämän vuoksi monet naiset hyväksyvät maksulliset naiset, koska siinä on kyse vain fyysisestä tyydytyksestä ilman tunteita. Vähän kun kävisi hierojalla. En tiedä sitten miten miehet suhtautuvat, jos nainen kävisi maksullisella miehellä.

Vierailija
52/138 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. Onko vaimolla samanlainen maku kuin sinulla?

Itsellä toki ulkonäköpreferenssit on iso perse ja isot tissit, kun vaimo tykkää pitkistä ja solakoista. Mutta kyllä minusta tuollaiset pitkät ja solakat ovat myös kauniita.

Vierailija
53/138 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ja sama kirjoittaa tänne noita fantasioitaan

Vierailija
54/138 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastoa vääristää pieni vastaajien lukumäärä ja palstan käyttäjät ovat kiinostuneita parin vaihdosta. 

Vierailija
55/138 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapano kortsun kanssa jompaankumpaan reikään on ok. Ei muuta.

Vierailija
56/138 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen naisen kanssa saisi seksin merkeissä touhuta mitä vain. Glory holessa saisi ottaa kullia sisäänsä niin paljon kuin haluaisi, jos saisin olla katsomassa ja kotsut olisi käytössä.

Vierailija
57/138 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviottoman lapsen. Tai en siis puolisolleni lupaa antaisi vaan itselleni.

T: N 33

Vierailija
58/138 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen naisen kanssa saisi seksin merkeissä touhuta mitä vain. Glory holessa saisi ottaa kullia sisäänsä niin paljon kuin haluaisi, jos saisin olla katsomassa ja kotsut olisi käytössä.

Taitaa olla vähemmistössä gloryholessa käyvät naiset, mutta ajatuksena kieltämättä kiihottava kun ei tarvitse katsoa toista miestä kuten kimppakivassa.

Vierailija
59/138 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo teki yllättäen aloitteen reilu 5v sitten, että hänen mielestä voitaisiin käydä vieraissa. Totesin siihen, että sopii. 

Sen jälkeen ei ole asiaan palattu. Olen paljon työmatkoilla ja nykyään ne on aika mukavia.

UKM 32v naimisissa

Vierailija
60/138 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä tapauksia pariskunnista, jotka sallivat vieraissa käynnin. Mielenkiintoisin tapaus on tuntemani pariskunta, joista kumpikin kävi vieraissa polttareissaan niin että saivat tietää siitä jälkeenpäin ennen vihkimistä ja päätyivät silti menemään naimisiin, joten taisivat hyväksyä tämän. Mutta elävät ilmeisesti onnellisena yhdessä, mutta viime tiedon mukaan vieraissa käydään edelleen. Tiedä sitten onko lupa tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi