Mitä sallisit puolisosi tehdä toisen kanssa?
Missä menee raja teidän suhteessa? Voitko antaa esimerkiksi puolisosi runkata tai sormettaa toista luvallasi vai onko kaikki vastaava toiminta ehdottoman kiellettyä?
Kommentit (138)
Yleensä vieraissa käynti on mieluista ja "ei se pettäminen niin vakavaa ole" niin kauan, kun se koskee omia panoja. Kun kyse onkin kumppanin halusta naida muiden kanssa, niin sitten yllättäen alkaa närästää aika lailla,
Vierailija kirjoitti:
Kerran erään kurssiporukan kanssa pidimme saunailtaa ja yksi naimissa oleva nainen tuli meidän miesten mukana saunaan, kun muut naiset eivät halunneet saunoa. Oli vähän lauteilla ahdasta ja miehillä jalat ristissä, mutta ihan sivistyneesti kuitenkin kaikki osattiin olla. Yllätti vain tämän naisen asenne, koska hänelle se vaikutti olevan ihan normaalia, että saunotaan porukassa vaikkei niin hyvin tunnetakaan.
Jotkut naiset on ihan innoissaan päästessään vähän tuntemattomampien miesten kanssa tiiviisti lauteille, oman kaveripiirin kikulit on jo nähty!
Olen antanut kaveripariskunnan miehen nuolla ja panna vaimoani. Myös vaimo on runkannut ja imenyt tätä miestä. Samalla toki olen itse nuollut/pannut kaveripariskunnan naista tai hän on runkannut/imenyt minua. Toki myös suuteleminen on ok kaikille
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut kaveripariskunnan miehen nuolla ja panna vaimoani. Myös vaimo on runkannut ja imenyt tätä miestä. Samalla toki olen itse nuollut/pannut kaveripariskunnan naista tai hän on runkannut/imenyt minua. Toki myös suuteleminen on ok kaikille
Usein kaveripariskuntien kanssa ei kannata paneskella, koska on tullut nähtyä että nämä ovat aiheuttaneet mustasukkaisuutta ja pettämistä, kun on menty panemaan uudelleen ilman puolisoa. Kaverisuhteet siinä kärsii. Ennemmin uusia tuttavuuksia netistä tai bileistä, toki hyvin tutustuen.
Vastasin, että en mitään. Pitää olla sen verran itsekunnioitusta, että ei hyväksy puolisoltaan seksuaalista toimintaa toisen kanssa. Kyse on teidän välilsestä luottamuksesta, teidän välisestä rakkaudesta ja teidän välisestä seksuaaliterveydestä. Jos joku toinen kiinnostaa seksuaalisesti, niin tervemenoa ja erohakemus perään!
Olen ollut naimisissa ja pettämiseen se ei kaatunut, eikä seksin puutteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vastasin, että en mitään. Pitää olla sen verran itsekunnioitusta, että ei hyväksy puolisoltaan seksuaalista toimintaa toisen kanssa. Kyse on teidän välilsestä luottamuksesta, teidän välisestä rakkaudesta ja teidän välisestä seksuaaliterveydestä. Jos joku toinen kiinnostaa seksuaalisesti, niin tervemenoa ja erohakemus perään!
Olen ollut naimisissa ja pettämiseen se ei kaatunut, eikä seksin puutteeseen.
Niin, ja mä olen nainen, 46v.
Vierailija kirjoitti:
Antaisitteko runkata tai ottaa/antaa suihin gloryholessa ilman että näkee toista?
Olemme kokeilleet tätä ja oli mahtava kokemus. Vaimo runkkasi useampaa kullia oli aivan kiimassa. Lopuksi naitiin kunnolla ja hän sai aivan valtavan orgasmin. Sai kokemuksesta aivan uutta rohkeutta ja intoa yhteiseen seksielämään. Oli aiemmin tosi konservatiivinen ja kaavoihin kangistunut. Ei olla sen jälkeen kokeiltu, mutta puhuttu, että voisi joskus koittaa uudelleen ja käytetään kokemusta usein esileikkinäkin. Montaa muuta uutta asiaa ollaan kokeiltu sen jälkeen, mutta vain toistemme kanssa.
On jo alkujaan lähtökohta se, että vaikka rakastamme toistamme silmittömästi ja viihdymme hyvin yhdessä, emme toki omista toisiamme edes seksuaalisessa mielessä. Käytännössä se ei ole johtanut yhdyntöihin, mutta pidämme molemmat erittäin selvänä, että kaikki seksikin olisi ollut sallittua.
Emme ole lainkaan ajatelleet, että seksin mukanaolo herttailussa ja ystävällisyyden osoittamisessa tekisi sen kielletyksi. Kun vaimoni havaitsi, kuinka suunnatonta nautintoa saunassa vittunsa avaaminen ja sillä herttailu oli tuottanut valitsemilleen miehille, ja samalla itselleen, sanoi että tuntuisi vallan omituiselta, jos yhtäkkiä lopettaisikin näyttämisen. Kyllä siihen jo tarvittaisiin painava syy.
Yhtä luonnollisena piti, kun ystävärouva joka saunakerta herttaili minulle hyväilemällä sievän vittunsa orgasmiin asti.
Ei rajoja.
Ehtona tosin, että kertoo jälkeenpäin kaiken yksityiskohtia myöten ja saan halutessani tehdä hänelle saman, mitä vieras teki.
Saisi ratsastaa oikein isolla mustalla meisselillä, jos haluaisi.
Ehkä kaikkein ihaninta oli herttailu, jota vaimoni jo aikuinen kummityttö harjoitti. Jo riisuttuaan, joten mikään vaatteenlieve ei enää voinut estää näkyvyyttä, avasi saunan vieressä kyykkypissalla jalkansa aivan suoraan kulmaan. Vittunsa oli niin levälleen, kuin vain sai, ja AINA minuun päin.
Hänen vittunsa oli sisältäkin ihanoitteellisen kaunis, mutta kaikkein lumoavimmin vaikutti näyttämisen TARKOITUKSELLISUUS. Kutsuin häntä Pilluksi. Olisin kutsunut vielä kauniimmalla sanalla Vituksi, jos en turhaan olisi pelännyt väärinymmärrystä.
En mitään.
Mies ei myöskään sallisi mitään mainituista minulle kummankaan sukupuolen kanssa. Olemme alkaneet ihan tietoisesti ja aikuisina yhteen niin oli helppo etsiä kumppani jolla sama näkemys uskollisuudesta ja suhteen rajoista eikä mitään aisuritaipumusta tai polyhommia mielessä. Eräs aiempi suhde nuorena kaatui siihen että toinen halusi ryhmäseksiä ja ehkä avoimen suhteenkin. Oli parempi erota.
Kyllä itse antaisin tehdä mitä vain haluaa, kivaahan se vain olisi jos muutkin pääsisi testaamaan
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itse antaisin tehdä mitä vain haluaa, kivaahan se vain olisi jos muutkin pääsisi testaamaan
Ootko miehenä vai naisena tuota mieltä ja minkä ikäinen olet?
Meillä on sovittu että jos vierasta saa niin oma ukko pääsee jälkiliukkaille.
Vaimoni käy ihan luvan kanssa kolme-neljä kertaa vuodessa laivaristeilyllä, spa-lomalla, kursseilla jne poissa kotipaikkakunnalta. Siellä hänellä on lupa naida tietyin ehdoin: ei samaa miestä uudella reissulla, aina kondomin kanssa, jos suuseksiä, niin suojattuna. Jos tuo tauteja, lähtee avioerohakemus heti. Näillä ehdoilla on 26 vuoden liiton aikana saatu n. 100 piristystä liittoon.
En nyt antaisi, mutta ei siitä avioeroakaan tulisi jos mieheni kävisi imettämässä kulliaan jonkun naikkosen suussa.
Olen antanut aika paljon siimaa rouvalle kun on omilla matkoilla, on nainut puolisenkymmentä kertaa ja varmasti enemmänkin on saanut munaa, minullakin on omat heikkoudet.
On katsonut kun nuori mies tyhjentää pussit vaimoon. Halusi saada vaimon paksuksi
Sanoin että se on vaimon päätettävissä vaimo päätti, saa astua,ja minä katsoin.
Hyvin samantapainen, rouvan kaveri möläytti vahingossa rouva pussailleen hollantilaisen kundin kanssa risteylyllä. Kyselin, ei kiellä, muttei myönnä panneensa ulkomaanherkkua. Olisi niin kiva kuulla mitä olivat puuhailleet.