Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

anoppigallup! :/

Vierailija
20.01.2007 |

kuinka moni teistä todella oikeasti vihaa anoppiaan?



kaipaan vertaistukea, toivottavasti saaan lukea tästä listasta mahdollisimman monta nimeä...!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmänkin tunnen inhoa. enkä kunnioita ihmisenä oikeastaan yhtään. No, lapseni rakastaa häntä joten en puhu pahaa hänestä, ja olen kiinnostunut jos lapseni puhuu hänestä, mutta emme pidä mitään yhteyttä. Lapsi on sitten isänsä kautta yhteydessä mummiinsa.

Vierailija
2/7 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että lapset vielä niin pieniä, etteivät vielä paljon perusta koko mummista, varsinkaan kun eivät paljon ole nähneet. (minusta riippumattomista syistä) Isänsä on niin " laiska" ettei muksuja sinne kylään vie, ja minä en sinne nokkaani pistä, sen verran törkeitä solvauksia olen ko henkilöltä saanut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan arvosta yhtään, enkä muutenkaan voi sietää kyseistä ihmistä. Lasten takia kestän nähdä häntä muutaman kerran vuodessa. Tuolloin käyttäydyn asiallisesti.

Vierailija
4/7 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun ei tarvitsisikaan nähdä kuin muutaman kerran vuodessa...

Vierailija
5/7 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yli vuoteen nähnyt kyseistä ihmistä, enkä tule näkemäänkään jos ei vahingossa niin tapahdu. Myöskään lapsemme ei ole missään tekemisissä miehen suvun kanssa ja itse asiassa mieskin tapasi vanhempiaan viime vuonna peräti pari kertaa (ja välimatkaa on alle 2 km).

Vierailija
6/7 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt ole mikään sydänystäväkään,

ja välillä ihmetyttää sen hoitotavat lastemme suhteen.

mutta ihan kivoissa väleissä ollaan! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tavattu ehkä viisi kertaa kaupassa, muuten ei ikinä. Kertaakaan en ole ihmisen kanssa keskustellut. Mieheni kanssa ei ole väleissä ja lapsenlastaan ei ole nähnyt koskaan. Välimatkaa on alle kilometri.

Toivottavasti ei oma elämä ole koskaan niin tyhjää, että täytyy pilata välit omiin lapsiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan