Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kyselen täällä, josko jollain olisi vinkkejä 30-vuotis kutsuun?

Vierailija
10.12.2006 |

Ottaisin ilolla vastaan ehdotuksia!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
2/12 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai ideoita juhlia varten vai mitä?

vähän levällään tuo kysymyksesi ja siksi niitä vastauksia ei ole kauheasti satanut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että miten kutsutaan?

Vierailija
4/12 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis kutsun tekstiin! En ajatellut mitään perinteistä; Tervetuloa viettämään... Vaan siis jos jollain olisi ideoita, esim. kutsu jonkinlaisen " runon" muodossa.

Ap

Vierailija
5/12 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotispäivä, 30-vuotisjuhla tms.

30-vuotis juhla on tökerö yhdyssanavirhe.

Vierailija
6/12 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ensin ajattelin, että kaipaat askarteluvinkkejä, että millaisesta aaltopahvista voisit kutsut rakentaa.



No, tältä pohjalta sanoisin, että kiinnitä tekstissä huomiota siihen, että siinä on yksiselitteisesti mainittu juhlan aihe, juhlapaikka ja juhlan ajankohta. Muita mahdollisesti mainittavia juttuja ovat juhlan teema, ohjelma, pukeutumiskoodi, tarjoilu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, pieniä jaksaa jotku murehtia. No voin rauhoittaa sua tiedolla, etten ajatellut laittaa kutsuun ollenkaan " 30-vuotis" , vaan jotain muuta. Katsos virheitä sattuu varmaan sinullekin joskus, ei ole ihan helppo kirjoittaa yhdellä kädellä ku lapset hyöri just silloin jaloissa ja sylissä.

Ap

Vierailija
8/12 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjelmaa. Ihan on kyseessä illanvietto kavereiden kanssa!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla taitaa olla.

Vierailija
10/12 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodet vierivät ja tämä tyttö/meikäläinen vain kaunistuu/komistuu!



Juhlistan vanhenemistani (pvm ja osoite) klon aika



Ohjelmassa:



----





Suotavaa olisi kaivaa kaapista rennot vetimet ja varautua iltaan ilman turhaa juhlallisuutta.



Jotta osaan jotenkin edes henkisesti valmistautua väkiryntäykseen -tai katoon, ilmoitathan tulostasi XX mennessä.



Terveisin

XX

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun täytän mä kolome ja nolla, kavereiden kanssa ois kiva olla.

Lahajoja ei tartte kiikutella, helepompi olis sillon jokaisella.

Kaikki siis joukolla tulukaa hallaan, tämän jäläkeen mä ikäni sallaan.



Jos et pysty paikalle tulleen, pistäthän pikaseen viestiä mulle.

Vierailija
12/12 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kiva! :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän