Älkää hyvät ihmiset erotko kirkosta!
Kommentit (157)
Varoitit liian myöhään. Erosin kirkosta jo 2007.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erosin jo. Ei ole ikävä.
Helvetin tulisessa järvessä voit tulla toisiin ajatuksiin.
Siis helvetin pelon vuoksi minun pitäisi tehdä jotain tässä maailmassa? Onpas korkeamoraalista.
Pakko, koska en selviydy enää muutenkaan, enkä tiedä mitä leikkauksia takuueläkkeeseen on tulossa. Kaikki liikenevä raha hillotaan sukanvarteen, enkä osta mitään, mikä ei ole täysin välttämätöntä.
Viera kirjoitti:
Ei vaikuta eroaminen. Joka tapauksessa muslimeja syntyy enempi. Kun väestössä on enempi muslimeja niin enemmistön mukaan sitten eletään. Täällä saattaa jo nyt olla enempi muslimeja kuin Jeesukseen uskovia. Suurin osa kirkkoon kuuluvia ei ole uskovia, vaan ateisteja. Ateistit vihaa kristittyjä ihan yhtä paljon kuin muslimit.
Ulkomaistaustaisten määrä ohitti juuri kantisten määrän syntyvyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Kun erosin kirkosta, lakkasi Kirkko&Kaupunki heti tulemasta.
En odottanut jatkoa, mutta ovat tarkkaa väkeä 😉
Ilmais lehti tulee jos ei laita kieltoa ilmaisjakelulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on tässä jamassa luopumuksen takia. Se sanotaan Raamatussa.
Vanhurskaus on kansalle kunniaksi, mutta synti on kansojen häpeä. Sanal. 14.34
Ketään ei kiinnosta hevonvittuakaan mitä joku on khattipöllyissään 2000 vuotta sitten johonkin satukirjaan raapustellut.
Luepa ensin raamattua ja tule sen jälkeen kertomaan mielipiteitäsi 'satukirjasta'. Ei voi arvostella kirjan sisältöä jos ei ole siihen ensin tutustunut!
No sepä, kun en millään voi uskoa esim luomiskertomusta todeksi. Tai tarinaa Jobista, jossa Jumala lyö vetoa paholaisen kanssa siitä, pysyykö Job uskossa, kun häneltä tapetaan vaimot, lapset ja viedään omaisuus. No, Job pysyy uskossa, ja saa uudet vaimot ja lapset! Tai Lootin vaimo, joka muuttui suolapatsaaksi, tai ylistys Daavidille, kun Saul tappoi tuhat, mutta Daavid kymmenentuhatta. Muitakin löytyy, ja olen ihan tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntailisät menee.
Ensin menevät loppiainen ja helatorstai, sitten pääsiäinen ja lopulta joulu palkallisten vapaapäivien joukosta.
Jotta pääuskontokunnaksi maassaamme ei tule jotain vaarallisempaa.
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Kirkollisveron voi käyttää vaikka lomamatkaan
Joka vuosi 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntailisät menee.
Ensin menevät loppiainen ja helatorstai, sitten pääsiäinen ja lopulta joulu palkallisten vapaapäivien joukosta.
Joutaakin. Toki uskovainen voi saada nämä palkallisena. Ilmoitta vaan työhöottotilanteessa palkallisten vapaidensa tarpeen. Minullakin sen on jokainen kuukasi pyhän täydenkuun kolmipäiväinen juhla.
kirjoitti:
Liittykää ortodokseihin.
Minä olen kreikkalaiskatollinen. Minulla ei ole tuloja niin ei mene kirk. veroa.
Kirkossa käy jatkuva jäsenkato.
Uskon, mutta en kuulu kirkkoon. Ev.lut kirkon pridehöpötykset ja Jesse diggaa susta -mainokset ei edusta sitä kirkkoa mihin haluan kuulua.
Suomen luterilaisen kirkon jäsenyys ja verojen maksu on ainoa keino välttää helvetti.
Voisitko kertoa taustoja tai perusteluja käsitystesi muuttumiselle? Tekstisi oli uskottava ja kumpusi varmuudesta. Sitä nykyään tapaa tosi harvoin. Hyvää jatkoa Sinulle!1
On kallista kuulua kirkkoon. Haluan käyttää ne ropot johonkin muuhun.
Erosin vuonna 1999 enkä ymmärrä miksi siitä pitää maksaa jos uskoo jumalaan.
Naispapit ja Kari kanalat. Syy erota heti
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000010344317.html?utm_source=f…
Kun erosin kirkosta, lakkasi Kirkko&Kaupunki heti tulemasta.
En odottanut jatkoa, mutta ovat tarkkaa väkeä 😉