Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan
Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi
Kommentit (1229)
Vierailija kirjoitti:
Saako hotentoteiksi kutsua? Vai onko jo Indexissä?
Hottentotit on mustia.
Vierailija kirjoitti:
Koska mä kutsun Kristianin kaltaisia pieniä miehiä puutarhatontuiksi, on mun mielestä ihan ok, että se kutsuu mun kaltaisia lihavia naisia ryhävalaiksi. Molemmat termit on ihan arkipäiväisiä, eikä mitenkään erityisen loukkaavia.
Paitsi että lihavuus on oma valintasi, lyhyyteen taas kukaan ei pysty itse vaikuttamaan. Ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
Täyttä asiaa! Naiset saa sanoa, että mies ei saa olla lyhyt tai kalju mutta mies ei saa sanoa mistä ei pidä.
Häh, miten niin ei saa, juurihan on taas saatua sanoa.
Ja toi oli kyllä pelkkää ilkeyttä, että haluttiin vain päästä taas haukkumaan naisia, että voi tuntea olevansa kova jätkä jossain incelpiireissä, jotka tämmöisten horinoita ilmeisesti kuuntelee.
Lapsellista ja erittäin miesmäistä käytöst. Miehet ovat aina olleet ilkeitä ja haukkuneet naisia minkä ovat ehtineet, nytkö se on sitten joku hyve, josta pitäisi saada oikein palkinto.
Törppö käytös ja ilkeys on mitä se on ja on aina ollut. Minä en kiusaajia pidä uhreina, kuten sinä. Nämä on 2 miestä, 3kymppisen luulisi jo osaavan käyttäytyä, mutta taitaa olla liian haasteellista jos on penis etumuksessa. Luomakunnan kruunujahan nämäkin 2 tomppelia ovat omasta mielestään ja heitä pitäisi nyt kuitenkin sääliä, kun "eivät saa" haukkua muita, vaikka muuta eivät taida edes tehdä kuin haukkua muita päivät pitkät.
Kyllä nyt on Krisu saanut tässä sellaisen opetuksen että varmasti oppii!!!
KRISU! Ketään ei saa haukkua ryhävalaaksi.
Stanan mt-ognelmainen neanderilainen pultsari, lyhyt apinanaama. Opithan nyt varmasti?
Etkä välitä tästä kaksinaismoralismista? Kun koitamme sinua opettaa, emme tietenkään esimerkillä tai mitenkään rakentavasti, vaan haukkumalla sinut?
Aika huonoon aikaan päästeli moista törkyä suustaan. Juuri, kun tapetilla on kiusaaminen ja se, että aikuisten pitäisi näyttää esimerkkiä, kuinka kohdella toisiaan asianmukaisesti. No, eipä noitten pölhökustaitten aivopieruja kukaan järkevä onneksi kuuntelekaan.
Jos olisitte koskaan kuunnelleet näitä "olen löytänyt naiseuteni, paneskelen joka suuntaan ja puhua seksistä ja pillusta aina"-podeja niin kuulisitte miten halventavasti nämä naisparit puhuvat miehistä. Ei ole noussut kohua eikä miehet itkeneet somessa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se jännä, että mielenterveysongelmistaan ja osastojaksoistaan kertoillut ukkeli katsoo tarpeelliseksi leimata muita tuohon tapaan.
Ei ne mielenterveysongelmat ketään jeesukseksi muuta. Mielipiteitä ja mieltymyksiä on kuten muillakin. Toivottavasti et tarkoita, ettei saisi olla. Tämä yleisenä huomiona, en puolustele tätä nimenomaista tapausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Kristian Heiskari välttämättä voi mitään sille, että on moukka. Ehkä on lapsena huonosti kasvatettu. Vaikea se on enää aikuisena muuttaa perustaa.
Sitä paitsi hän kertoi, että on huolissaan kansantaloudesta. Älykkö siis.
🤪Varsinainen einstein suorastaan.
Tuskinpa noilla on naisia kummallakaan jonoksi asti, varsinkaan tuollaisen töhöilyn jälkeen, mutta jokainen tietysti tyylillään.
Turhaan te lihavat naiset uhriudutte. Paras kosto miehille ja maailmalle on se, että laihdutatte ja treenaatte itsenne hemmetin hyvännäköisiksi ja sitten pidätte housut jalassa ja elätte sinkkuina maailman loppuun asti. Ai niin, mutta ettehän te pysty mihinkään noista erikseen saati yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että Kristian on homoseksuaali.
Ehkä on ehkä ei, EI SAA MITÄÄN SANOA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Kristian Heiskari välttämättä voi mitään sille, että on moukka. Ehkä on lapsena huonosti kasvatettu. Vaikea se on enää aikuisena muuttaa perustaa.
Juo siksi paljon viinaa, jotta kertyy verotuloja valtiolle. Älykkö siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mä kutsun Kristianin kaltaisia pieniä miehiä puutarhatontuiksi, on mun mielestä ihan ok, että se kutsuu mun kaltaisia lihavia naisia ryhävalaiksi. Molemmat termit on ihan arkipäiväisiä, eikä mitenkään erityisen loukkaavia.
Paitsi että lihavuus on oma valintasi, lyhyyteen taas kukaan ei pysty itse vaikuttamaan. Ymmärrätkö?
Ymmärrän osittain, mutta en välitä. Ulkonäön nimittely on nimittelyä, oli syy ulkonäköön mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän listata tästä ketjusta kaikki Heiskarin ulkonäköä solvaavat kommentit ja verrata niitä sitten ilkeydessä ryhävalas-kommenttiin, joka ei ollut edes suunnattu yhteen tiettyyn ihmiseen?
Todellakin! Tulisi aivan jäätävän pitkä ja harvinaisen räikeä lista törkeistä haukkumasanoista sekä erittäin julmista henkilökohtaisuuksista. Kyllä naiset ovat todella paljon pahempia, julmempia, moukkamaisempia kuin miehet, tämäkin ketju sen todistaa jälleen kerran.
Järkyttävä kivittäminen ja lynkkaaminen isolla naisporukalla kun mies sanoo yhden väärän sanan joidenkin yliherkkien NAISTEN mielestä. Miehiä kyllä avoimesti haukutaan ja mollataan jatkuvasti kaikkialla täysin avoimesti, mutta eipä niistä koskaan mitään kohua tule, jännä juttu.
Päätäkö pitäisi silitellä, kun käyttäydytään huonosti? He saavat haukkua muita, mutta heitä ei saa haukkua? Mikä logiikka.
Jos julkisesti lähtee tuollaista potaskaa suoltamaan, niin siinä pitää olla valmis ottamaan vähän sitä itseään myös vastaan. Nääs sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Valkoisen miehen ahdistus iskee kun MITÄÄN EI SAA SANOA
Pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤪Varsinainen einstein suorastaan.
No on se enemmän kuin vaikkapa Arhinmäki:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän osittain, mutta en välitä. Ulkonäön nimittely on nimittelyä, oli syy ulkonäköön mikä tahansa.
Ymmärrät osittain, joten olet vain osittain tyhmä siis? Ja et välitä, koska olet älyllisesti epärehellinen? Selkee. Huomaa kuitenkin ero, että Kristian ei nimitellyt SINUA, mutta sinä nimittelet häntä. Ymmärrätkö tätäkään? Mutta tiedätkö miksi loukkaannuit Kristianin kommenteista? Osittain koska olet nainen joka kokee oman napansa olevan maailman keskipiste, osittain koska, ja osittain, koska tiedät, että lihavuutesi on hävettävä asiantila, johon sinun tulisi puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoisen miehen ahdistus iskee kun MITÄÄN EI SAA SANOA
Pelle. Kuin pelle, kertakaikkiaan, wuitsit!
Vierailija kirjoitti:
Eipä sen niin väliä mitä hassunnäköinen, pieni ja kalju mies puhelee.
Eikä silläkään niin väliä, mitä kehopositiivinen ryhävalas puhelee, ei vaikuta minuun yhtään mitenkään.
Luulin että Kristian on homoseksuaali.