Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan
Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi
Kommentit (1229)
Kommentti: Tv-kasvo vertasi podcastissa ylipainoista naista ryhävalaaseen vielä hämmästyttävämpi oli hänen reaktionsa arvosteluun
https://www.is.fi/viihde/art-2000010334578.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mä kutsun Kristianin kaltaisia pieniä miehiä puutarhatontuiksi, on mun mielestä ihan ok, että se kutsuu mun kaltaisia lihavia naisia ryhävalaiksi. Molemmat termit on ihan arkipäiväisiä, eikä mitenkään erityisen loukkaavia.
Paitsi että lihavuus on oma valintasi, lyhyyteen taas kukaan ei pysty itse vaikuttamaan. Ymmärrätkö?
Ymmärrän osittain, mutta en välitä. Ulkonäön nimittely on nimittelyä, oli syy ulkonäköön mikä tahansa.
Mitä nimittelyä se on, jos joku kertoo totuuden siitä, miltä näytät. Olet sitten iso tai pieni.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisitte koskaan kuunnelleet näitä "olen löytänyt naiseuteni, paneskelen joka suuntaan ja puhua seksistä ja pillusta aina"-podeja niin kuulisitte miten halventavasti nämä naisparit puhuvat miehistä. Ei ole noussut kohua eikä miehet itkeneet somessa.
Siis ai jumalauta miten nää tälläset podit saa mut raivon partaalle. Ihan kuuntelematta, jos sattuu silmään joku otsikko jossain. Ja sitten kaupan päälle vielä uhriudutaan joka asiasta.
-nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku vastata mulle, kun kyselin jo aiemmin: Olisiko Kristianin mielipiteet olleet ookoo, jos hän olisi jättänyt ryhävalasvertauksen pois?
Miksi ois jättänyt, kun huomiota piti taas saada. Ketään ei kiinnosta ton panemismieltymykset, pankoon vaikka sitä vili neanderthalin miestä.
Kovasti tuntuu Heiskari kiinnostavan, kun kerran some raivostui, ja tämäkin ketju on pidentynyt hetki hetkeltä. Jos ei ketään kiinnostaisi, ei olisi Iltalehden juttua, ei kohua, ei tätä ketjua ym.
No kun ei kiinnosta. Ihmisiä ärsyttää ainoastaan se, että rotan näköinen bb-turhis hakee huomiota tämmösin keinoin, ja vielä sun kaltaset nynnyukot kiekuu kuorossa että kun "mitään ei saa sanoa" .
Yhtäkään ketjussa olevaa naista EI VOISI VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA ketä bb-poika panee tai on panematta.
Ei kyllä mitään väliä, mitä joku Kristian ajattelee. Hän ei ole millään lailla osa mun elämääni, eikä varmasti tule koskaan olemaankaan. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mä kutsun Kristianin kaltaisia pieniä miehiä puutarhatontuiksi, on mun mielestä ihan ok, että se kutsuu mun kaltaisia lihavia naisia ryhävalaiksi. Molemmat termit on ihan arkipäiväisiä, eikä mitenkään erityisen loukkaavia.
Paitsi että lihavuus on oma valintasi, lyhyyteen taas kukaan ei pysty itse vaikuttamaan. Ymmärrätkö?
Ymmärrän osittain, mutta en välitä. Ulkonäön nimittely on nimittelyä, oli syy ulkonäköön mikä tahansa.
Ymmärrät osittain, joten olet vain osittain tyhmä siis? Ja et välitä, koska olet älyllisesti epärehellinen? Selkee. Huomaa kuitenkin ero, että Kristian ei nimitellyt SINUA, mutta sinä nimittelet häntä. Ymmärrätkö tätäkään? Mutta tiedätkö miksi loukkaannuit Kristianin kommenteista
Ymmärrän, että olet pieni mies ja kirjoitukseni loukkaa sinua syvästi, mutta ei sun nyt tarvitse tasajalkaa hyppiä ja nenälle pomppia sen takia. Mä sanoin mielipiteeni ja siihen mulla on sama oikeus, kuin sun ihannoimalla Heiskarilla. Sananvapaua,muistatko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nimittelyä se on, jos joku kertoo totuuden siitä, miltä näytät. Olet sitten iso tai pieni.
Mutta samaan aikaan, ainoa syy miksi kenenkään elämä täällä on edes joten kuten siedettävää on se, että suurin osa osaa pitää turhimmat mölyt omassa mahassaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei Kristian Heiskari välttämättä voi mitään sille, että on moukka. Ehkä on lapsena huonosti kasvatettu. Vaikea se on enää aikuisena muuttaa perustaa.
Se saattaisi auttaa, jos tiedostaisi olevansa moukka.
Enpä kiinnittäisi mitään huomiota juopon puheisiin. Heiskari on ryypännyt aivonsa siihen kuntoon, että suusta tuskin pääsee mitään järkevää.
Kertoohan se jo aika paljon ihmisestä, jos on ollut BB:ssä.
Että eipä kai paljon enempää voi odottaakaan tältä ihmiseltä.
Positiivistä sentään se, että tämä poitsu on oppinut vihdoin v-sanan lisäksi pari muutakin sanaa. Vaude.
Vähän OT, mutta:
Ulkonäköseikkoja, joihin pystyy vaikuttamaan (täysin tai osittain): paino, karvaisuus, tatuoinnit (vaikea poistaa, mutta tietoisesti otettu aikoinaan ja usein vaatteilla voi peittää), korut, hiustyyli, vaatetus, meikki
Ulkonäköseikkoja, joihin ei pysty vaikuttamaan: pituus, paino (jos johtuu sairaudesta tms.), kaljuus (jos johtuu hiustenlähdöstä eikä ole oma valinta), luontainen kauneus vrs. rumuus yleisellä tasolla, vartalon malli
...
Minusta on siis eroa, haukkuuko esim. jotain lyhyeksi pottunokaksi vai että on mauttomasti pukeutunut.
En kyllä ymmärrä miksi ryhävalaaksi haukkuminen on niin paljon pahempaa kuin miten naiset jatkuvasti haukkuvat miehiä pituuden, painon ja milloin minkäkin asian perusteella. Tässähän se näkyy selvästi. Krisun saa kyllä haukkua millä nimillä ikinä keksii, mutta Krisu ei saa käyttää sanaa ryhävalas naisista.
Käsittämättömintä on, ettei näin moni edes tunnu ymmärtävän tätä.
Kun mitään ei v. ttu saa enää sanoa. Mä en hei killaa, v. ttu epistä hei v. ttu.
Jäänyt teini-ikä tällekin ikuisjonnelle päälle.
Heiskarin tiedän, mutta yritin googlailla kuka tämä toinen on. Ilmeisesti joku julkisivukiipeily-yrittäjä? Olisiko Heiskarin työkavereita?
Maksaako näiden podcastien kuuntelu jotain? Itse kuuntelen vain Yleä, (ilmaiset podcastitkin) mutta pitäisi löytää jotain muuta, kun poistivat Puhe-kanavan, enkä jaksa niitä samoja hittirenkutuksia kuunnella enää.
Vierailija kirjoitti:
Kertoohan se jo aika paljon ihmisestä, jos on ollut BB:ssä.
Että eipä kai paljon enempää voi odottaakaan tältä ihmiseltä.
Positiivistä sentään se, että tämä poitsu on oppinut vihdoin v-sanan lisäksi pari muutakin sanaa. Vaude.
Aika moni on ollut BB:ssä. Krisu on voittanut sekä BB:n että Selviytyjät Suomen. Farmia hän ei sentään voittanut.
Mä en ole todellakaan tämän cancel-kulttuurin puolella ja minusta se on mennyt monessa asiassa liian pitkälle. Tässäkin tapauksessa ehkä osalla lähti mopo vähän keulimaan liikaa, mutta kyllä munkin mielestä tässä oli vähän turhan kärkkäästi sanottu joitakin asioita. Kun tehdään julkista podcastia maksulliselle alustalle, niin kyllä mä näen, että voisi olla hyvä miettiä vähän miten asioita muotoilee. Nykyään on vielä niin paljon kiusaamisen, kehonkuvien ja syömishäiriöiden kanssa haasteita. Ryhävalas on oikeasti aika halventava ilmaus toisesta ihmisestä. Kohulta olisi säästytty, jos tuossa olisi muotoiltu vaikka: "Haluan kumppaniksi naisen joka pitää huolta itsestään fyysisesti ja henkisesti" ilman että tuodaan mitään painoa esiin tai jos sen haluaa tuoda esiin parempi tapa olisi sanoa tämä "Toivon, että kumppanini ei olisi reilusti ylipainoinen" Kavereiden kesken voi heittää rajumpia juttuja, mutta julkisesti kannattaa vähän miettiä miten asiat muotoilee, vaikka kuinka suorapuheinen olisi. T: Normaalipainoinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Enpä kiinnittäisi mitään huomiota juopon puheisiin. Heiskari on ryypännyt aivonsa siihen kuntoon, että suusta tuskin pääsee mitään järkevää.
Onko Kristian Heiskarilla alkoholiongelma? Miksi sitten puhuu kansantaloudesta ja ylipainon vaikutuksesta siihen? Eikö hänen pitäisi keskittyä elämään niin, ettei itse rasita kansantaloutta omilla valinnoillaan?
Haluaisinpa tietää, että kun ja jos hän tapaa ja rakastuu siihen hoikkaan naiseen, ja tämä nainen vuosien saatossa sitten saa niitä kiloja lisää, niin hyväksyykö kumppaninsa kiloineen päivineen vai loppuuko rakkaus? Vaihtuuko mielipide kun rakas ihminen muuttuukin "ryhävalaaksi"? Tuli vaan mieleen.
Naiset ovat asettaneet itsensä laiksi, periaatteeksi itsessään, tämä välittyy hyvin näistä kommenteistakin, kaikki naisia sohaisevat mielipiteet ovat kuin loukkauksia itse lakia vastaan.
No tää on vähän tää sama, että silmä silmästä johtaa sokeeseen kansaan.
Mutta noin yleisesti, jos joku sanoo ikävästi naisista noin yleisesti, niin ei se oikeuta lynkkaamaan tätä ihmistä.