Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan
Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi
Kommentit (1229)
Viereisen rapun asukas muistuttaa virtahepoa! Kuinka toimin nyt?
Ystäväni toimii kuin aasi. Help!
Heiskari on itse nainen - siis biologisesti. Pienet hamsterin kasvot, alaspäin viistävät kapeat hartiat, lyhyet dinosauruskädet ja leveä lantio. Opetelkaa anatomiaa ja verratkaa naisten ja miesten vartalon mittasuhteita, niin yllätytte. Ettte ehkä iloisesti mutta kuitenkin. Nämä ihmiset ovat niitä joista Jeesus kertoo Matteuksen evankeliumin luvussa 13.
Kuka teistä haluaa olla ylipainoinen?
No eipä kukaan lihava tuollaista miestä haluaisikaan, joten ei hänellä huolta!
Me lihavat mielellämme annamme teille laihoille Kritianin kaltaiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paise on puhkaistu, hyvä, Kristian!
Paise on puhkaistu, eli näitten äijien podcast loppui radiosta. Hyvästi, äijät!
Hyvä kun tästä äijästä päästuin julkisuudessa. Oli minusta kiusaajan perikuva kaikissa noissa tosi-tv-ohjelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ole sen sivistyneempiä kuin miehetkään näissä asioissa. Naisia vain rajoittaa se että vastaava puhe miehistä aiheuttaa naiselle yleensä uhkauksia ja aivan silmitöntä solvaamista.
Jopa tappouhkauksia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan viimeisen kerran: heiskari ja kaikki muutkin saavat pitää naismakunsa. Siinä ei ole mitään outoa tai tuomittavaa.
Toisten nimittely ryhävalaiksi on kiusaajan käytöstä. Puoli Suomea itkee nyt koulukiusaamista ja siihen liittyvää pahoinvointia. Mä mietin jo lapsena, että miten aikuiset eivät ymmärrä, että he kiusaavat myös itse?! Monella aikuisella, mm. tällä heiskarilla on kiusaajan sielu ja asenne. Asenne toisia ihmisiä kohtaan. Kiusaaminen on empatiakyvyttömyyttä ja nautintoa painaa toista alaspäin. Heiskari teki juuri näin.
En usko kenenkään (lihavan) naisen oikeasti ottaneen tuota nimittelyä henkilökohtaisesti. Jauhan tästä itse siksi, että tämä on niin hyvä esimerkki ihmisestä, jolla on kiusaajan mieli. Tätä se on siellä kouluissakin eikä tähän puututa, kuten tähän heiskarin juttuun aikuisten maailmassa puututtiin.
Heiskarin ei tarvitse pyytää mitään anteeksi. Karma kostaa hänelle, koska hän ei
TÄMÄ!!
Vierailija kirjoitti: No eipä kukaan lihava tuollaista miestä haluaisikaan, joten ei hänellä huolta! Me lihavat mielellämme annamme teille laihoille Kritianin kaltaiset miehet.
Me laihat tai normaalipainoiset emme häntä myöskään halua. Emme halua ilkeää, toisia ihmisiä rienaavaa, ilkeää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan viimeisen kerran: heiskari ja kaikki muutkin saavat pitää naismakunsa. Siinä ei ole mitään outoa tai tuomittavaa.
Toisten nimittely ryhävalaiksi on kiusaajan käytöstä. Puoli Suomea itkee nyt koulukiusaamista ja siihen liittyvää pahoinvointia. Mä mietin jo lapsena, että miten aikuiset eivät ymmärrä, että he kiusaavat myös itse?! Monella aikuisella, mm. tällä heiskarilla on kiusaajan sielu ja asenne. Asenne toisia ihmisiä kohtaan. Kiusaaminen on empatiakyvyttömyyttä ja nautintoa painaa toista alaspäin. Heiskari teki juuri näin.
En usko kenenkään (lihavan) naisen oikeasti ottaneen tuota nimittelyä henkilökohtaisesti. Jauhan tästä itse siksi, että tämä on niin hyvä esimerkki ihmisestä, jolla on kiusaajan mieli. Tätä se on siellä kouluissakin eikä tähän puututa, kuten tähän heiskarin juttuun aikuisten maailmassa puututtiin.
Heiskarin ei tarvitse pyytää mitään anteeksi. Karma kostaa hänelle, koska hän ei ymmärrä. Hän todennäköisesti vain nauttii ajatellessaan, että on saanut loukata lihavia naisia. Niin kiusaajat toimivat.
Erittäin hyvin sanottu.
Tosi moni ajattelee noin mielessään. Etsii esimerkiksi urheilullista puolisoa, koska itse on. On tosi moukkamaista mennä sanomaan asua ääneen.
Mielenkiintoisia puheita miehiltä, joiden omat naamat näyttää aivan Pelle Hermannilta (Kristian Heiskari) **kuvitelkaa maskilla** ja King Kongilta (Vili Viljakainen).
Nooh poijjaat, saahan sitä haaveita heilläki olla.
Juntit ja yksinkertaiset luulevat, että kyse on siitä, ettei miehellä saisi olla mieltymyksiä. Ettei mies saisi sanoa avoimesti, ettei halua ylipainoista naista... Ei, kyse ei ole tästä, vaan siitä, ettei ihmisiä kuulu haukkua ryhävalaiksi! Etenkään jossain podcastissa. Mielipiteet ja faktat on täysin eri asia kuin haukkuminen ja kiusaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka teistä haluaa olla ylipainoinen?
Mihin tämä liittyy? Haluatko sinä olla, kuten Kristian?
Heiskarin näköisellä äijällä ei ole varaa haukkua muita, yököttävä.
Vierailija kirjoitti:
Läski mikä läski. Ei se pyöreä rasvapallo ole sen kummempi nimitys.
Jaa. Onko sinusta ihmisten solvaaminen kivaa? Tosi asiallista ja sivistynyttä.
Hienoa että ihmiset ovat oppineet ettei vasemmistolaisilta kannata pyytää mitään anteeksi. Koskaan eivät ole antaneet mitään anteeksi yhdellekään anteeksipyytäneelle. Koko homman tarkoitus on vain alistaa ja nöyryyttää vaatimalla anteeksipyyntöjä ja irtisanoutumisia kovaan ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Tosi moni ajattelee noin mielessään. Etsii esimerkiksi urheilullista puolisoa, koska itse on. On tosi moukkamaista mennä sanomaan asua ääneen.
Kyllä, minä haluan urheilullisen ja hoikan miehen. Itsekin olen. Sellaisen sainkin. Jos näen lihavan ihmisen, niin en ajattele ryhävalaita tai muita solvaavia vihamielisiä nimityksiä. Kiusaaminen ja haukkuminen ei ole normaalia ja aika surullista, jos näin tekee "tosi moni".
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas hyvin käyttäytyvät rouvat kirjottelevat rumia sanoja täällä näin runsaasti?
Näähän on pahimpia haukkujia nämä tantat täl palstal.
Se on fiksu kundi. t.Sopivasti lihava