Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan
Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi
Kommentit (1229)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi moni ajattelee noin mielessään. Etsii esimerkiksi urheilullista puolisoa, koska itse on. On tosi moukkamaista mennä sanomaan asua ääneen.
Kyllä, minä haluan urheilullisen ja hoikan miehen. Itsekin olen. Sellaisen sainkin. Jos näen lihavan ihmisen, niin en ajattele ryhävalaita tai muita solvaavia vihamielisiä nimityksiä. Kiusaaminen ja haukkuminen ei ole normaalia ja aika surullista, jos näin tekee "tosi moni".
Normaalia on se mikä on yleistä. Kiusaaminen ja haukkuminen on yleistä, eli normaalia.
Onneksi näin ei kaikki tee. Kertoo kiusaajista kyllä kaiken.
Muijat räksyttää täällä kuin rakkikoirat ja kuvittelevat viel olevansa sivistyneitä. Ei kannata alentua samalle tasolle nimittelijöiden kanssa.
Höh, olisitte vain antanu olla. Läpi pään tommoset jutut!
Joku täällä kirjoitti, että Kristianilla on kiusaajan luonne. Allekirjoitan tämän. Näen sieluni silmin että on varmaan sanavarasto ollut köyhää ja lapsuudenkodissa isäukko ja pappa jo käyttäneet tätä sanastoa. N-sanat, ryhävalaat, jne..
Poika rukka ajattelee, että nyt hänelle on oikein oma mielipide. Ei ole. Se on vain ikävästä kasvatusmallista perua ja tulee jatkumaan aina seuraaville sukupolville ellei sitä itse tajua katkaista. Vaikeaa se kuitenkin on. Tässä on vähän tää "kuin tynnyrissä kasvanut"-ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
En tahdo sikaa sänkyyni...
En tahdo emakkoa sänkyyni...
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä kirjoitti, että Kristianilla on kiusaajan luonne. Allekirjoitan tämän. Näen sieluni silmin että on varmaan sanavarasto ollut köyhää ja lapsuudenkodissa isäukko ja pappa jo käyttäneet tätä sanastoa. N-sanat, ryhävalaat, jne..
Poika rukka ajattelee, että nyt hänelle on oikein oma mielipide. Ei ole. Se on vain ikävästä kasvatusmallista perua ja tulee jatkumaan aina seuraaville sukupolville ellei sitä itse tajua katkaista. Vaikeaa se kuitenkin on. Tässä on vähän tää "kuin tynnyrissä kasvanut"-ilmiö.
Itse en yllättyisi, vaikka olisi peruskouluaikana ollut juuri se yksi pahimmista koulukiusaajista, joka on kokenut oikeudekseen irvailla muiden ulkonäöstä tai liian hyvistä kouluarvosanoista. Juuri se läskittelijä ja hikeksi haukkuja. Se, joka on avoimesti naureskellut porukassa ohikulkevia ihmisiä ja näiden ulkonäköä.
Hankkikaa elämä, nii ei tarvii nipottaa kaikesta, kukkahattukaskelotit.
Krisulla on ollut itselläänkin vaikeuksia elämässä. Luulisi, että silloin tajuaa, että ihmiset ovat erilaisia ja silti ihmisarvoisia. Mutta ei näköjään. Kuten ei moni muukaan, näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Muijat räksyttää täällä kuin rakkikoirat ja kuvittelevat viel olevansa sivistyneitä. Ei kannata alentua samalle tasolle nimittelijöiden kanssa.
Olen samaa mieltä.
Ehkä minäkin saan sitten sanoa, että en hyväksy miehekseni mitään vi*un juoppoja kääpiötä junttine käytöstapoineen. Enkä aio pyydellä tätä anteeksi
Vierailija kirjoitti:
Niinhän tuota alennut itekin:D ja luulet varmaan, että olet sivistynyt??? Kuitenkin vertaat toisten mielipiteitä räkyttävään rakkikoiraan:D Ja tuo on myös paha loukkaus koiria kohtaan. Ne ei ole mitään rakkeja. Muillakin ihmisillä on oikeus omaan mielipiteeseensä, kuin heiskarilla. Ja jos heiskari on sitä mieltä, että hän saa sanoa toista ryhävalaaksi niin sehän tarkoitaa, että hänen mielestään ihmistä saa haukkua. Tässä pelataan nyt vain hänen omilla pelisäännöillään.
Vierailija kirjoitti:
Se on just näin. Huomasin jo omina kouluaikoina, että aikuisissa oli ihmisiä, jotka eivät mitenkään ymmärtäneet, miten kiusaaminen toimii. Saattoivat olla siis ihan uhrin puolella ja toruakin kiusaajaa, mut kommentit oli samaa tasoa ku täällä et "älä välitä" ja "miksi kaikesta pitää loukkaantua".
Minäkin vähät välitän jonkun bb-julkkiksen naismausta, mut paasaan tästä Kristianin kommentista koska tämä on niin hyvä esimerkki siitä, mitä kiusaamisasenne on. Se on juuri tuota, että joku ihmisryhmä, tässä tapauksessa lihavat naiset, on niin arvoton, että heitä voi haukkua ihan julkisesti. Tuon oman kriteeristön olisi voinut sanoa ihan toisella tavalla, mutta eihän se käy koska kristian haluaa asettua edes jonkun ihmisryhmän ulkopuolelle. Ja todennäköisesti kristian vain nauttii siitä, että sai jonkun loukkaantumaan. Se nautinto, minkä kiusaaja saa, kun huomaa, että hänen kommenttinsa huomattiin...
Mun kouluaikoina kiusaaminen toimi just noin että joku ihminen tai ihmisryhmä, se tehtiin niin naurettavaksi ja arvottomaksi, että siitä sai sanoa mitä vaan, sille sai tehdä mitään vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän tuota alennut itekin:D ja luulet varmaan, että olet sivistynyt??? Kuitenkin vertaat toisten mielipiteitä räkyttävään rakkikoiraan:D Ja tuo on myös paha loukkaus koiria kohtaan. Ne ei ole mitään rakkeja. Muillakin ihmisillä on oikeus omaan mielipiteeseensä, kuin heiskarilla. Ja jos heiskari on sitä mieltä, että hän saa sanoa toista ryhävalaaksi niin sehän tarkoitaa, että hänen mielestään ihmistä saa haukkua. Tässä pelataan nyt vain hänen omilla pelisäännöillään.
Tosiaan! Alennuit hänen tasolleen.Heh.
Äh, kirjoitusvirhe. Siis Kristian nauttii siitä, että saa asettua edes lihavien naisten _yläpuolelle_.
t. Nro.1114
Itse en halua puolisoksi miestä, joka tupakoi ja juo humalahakuisesti. Voin siis sanoa, että en halua puolisoksi haisevaa juoppoa. Se on minun mielipiteeni, siitä ei kenenkään ole syytä pahoittaa mieltään eikä se ole loukkaus, koska en tarkotia ketään tiettyä henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en halua puolisoksi miestä, joka tupakoi ja juo humalahakuisesti. Voin siis sanoa, että en halua puolisoksi haisevaa juoppoa. Se on minun mielipiteeni, siitä ei kenenkään ole syytä pahoittaa mieltään eikä se ole loukkaus, koska en tarkotia ketään tiettyä henkilöä.
Nytkö vasta tajusit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sen niin väliä mitä hassunnäköinen, pieni ja kalju mies puhelee.
Aika jännä. Sinä haukut miestä ominaisuuksista, joihin tämä ei pysty vaikuttamaan, mutta tuo mies ei saa epäsuorasti arvostella ihmisiä huonoista elämäntapaVALINNOISTA, jotka johtavat lihavuuteen? Rumaa ja tekopyhää sinulta, hyi hyi. Tässähän tämä pähkinänkuoressa.
Nykyisten someoppien mukaan ylipaino johtuu ulkoisista tekijöistä joihin ei voi itse vaikuttamaan. Eli lyhyt mies ja lihava nainen eivät vaan voi asialle yhtikäs mitään.
Heiskari on tekopyhä herkkis: https://gekkonen.net/kristian-heiskari-haukkui-ylipainoisia-naisia-ryha…
Niin lihavaa naista ei olekaan, etteikö tuo hönö panis sitä ku tulpatonta mopoa. Jos sais.
Normaalia on se mikä on yleistä. Kiusaaminen ja haukkuminen on yleistä, eli normaalia.