Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan
Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi
Kommentit (1229)
Voisko tän jankuttamisen lopettaa jo? Asiat tuli varmaanki puiduiksi kaikin puolin... t. Juopon puutarhatontun ryhävalasmuija
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa elämä, nii ei tarvii nipottaa kaikesta, kukkahattukaskelotit.
Sinäkin siellä huudat, että huomioo, huomioo, antakaa mulle huomioo. Pitäiskö sun hankkia se elämä, ettet olisi vauvapalstan mammojen huomion varassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sen niin väliä mitä hassunnäköinen, pieni ja kalju mies puhelee.
Aika jännä. Sinä haukut miestä ominaisuuksista, joihin tämä ei pysty vaikuttamaan, mutta tuo mies ei saa epäsuorasti arvostella ihmisiä huonoista elämäntapaVALINNOISTA, jotka johtavat lihavuuteen? Rumaa ja tekopyhää sinulta, hyi hyi. Tässähän tämä pähkinänkuoressa.
Nykyisten someoppien mukaan ylipaino johtuu ulkoisista tekijöistä joihin ei voi itse vaikuttamaan. Eli lyhyt mies ja lihava nainen eivät vaan voi asialle yhtikäs mitään.
Sama se voiko vai ei, mutta ei ole ok haukkua ryhävalaaksi tai tuppikulliksi.
Ei kukaan halua ryhävalasta puolisokseen. Tämä tietysti palstaryhiksiä harmittaa.
Kyllä me ihmiset vain haukumme toisiamme aina. Vai mitä? Olen huomannut sen jo varhain. t.Mummeli,67.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan halua ryhävalasta puolisokseen. Tämä tietysti palstaryhiksiä harmittaa.
Kyllä. Teissä miehissä niitä on peräti 72%. Miksi siis ulisette esim päivittäin tällä palstalla, kun ette saa naista Tinderissä tai livenä? Laihduttakaa hyvät miehet!
Vierailija kirjoitti:
Antakaa mulle huomioooo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa elämä, nii ei tarvii nipottaa kaikesta, kukkahattukaskelotit.
Sinäkin siellä huudat, että huomioo, huomioo, antakaa mulle huomioo. Pitäiskö sun hankkia se elämä, ettet olisi vauvapalstan mammojen huomion varassa.
Eihän tossa niin lukenut...
Vierailija kirjoitti:
Niin. Siksi sinäkin olet palsta incel ja vielä neitsyt ja ikkaset pilden puutetta täällä joka viikonloppu. Ja sen lisäksi olet vielä ruma ja sinulla on vastenmirlinen luonne kuten Viljakaisella ja Heikuralla.Yyyyyyyyyyyyy.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Teissä miehissä niitä on peräti 72%. Miksi siis ulisette esim päivittäin tällä palstalla, kun ette saa naista Tinderissä tai livenä? Laihduttakaa hyvät miehet!
Olen nainen. Urheilullinen sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mies, jolla on pallomaha ja miestisulit on kuvottava ilmestys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vielä joutuu tekemään TOSI PALJON TÖITÄ ETTÄ PÄÄTYY RYHÄVALAAKSI, koska miehellä on lihasta ja pituutta paljon enemmän, kuin naisella ja testosteronia myös. Että ihmetellä täytyy.
Tolla Heiskarilla on muutenkin erikoiset mielipiteet. Näkee ettei ole sivistynyt. Ei kukaan normaali tuollaista laukaise suustaan. Oli jo BB:ssä ärsyttävä.
Kyllä. Itsensä laiminlyöminen on rumaa.
Olen töissä firmassa, jossa on paljon ulkomaalaisia työntekijöitä.
Kaikki päivittelevät sitä, miksi Suomessa on niin paljon " pulskia poikia". Eivät ne kyllä sitä ihnettele, kun näkevät, miten laiskoja suomalaiset miehet ovat- kaikkialle mennään autolla, ja ihmettelevät minkälaisia annoksia miehet mättävät ruokaa. Ja myös miten nuoret miehet juovat jatkuvasti energiajuomia.
Näkeehän sen, huolehtiiko itsestään vai ei!
Vierailija kirjoitti:
Näin se on. Siksi sinäkin olet iki- incelmies. Ja katkera siitä. Eihän se mikään ansio ole olla neitsyt 38- vuotiaana miehenä😂🤣😅.
Ryhävalailla meni tunteisiin. yhyyyyyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sen niin väliä mitä hassunnäköinen, pieni ja kalju mies puhelee.
Aika jännä. Sinä haukut miestä ominaisuuksista, joihin tämä ei pysty vaikuttamaan, mutta tuo mies ei saa epäsuorasti arvostella ihmisiä huonoista elämäntapaVALINNOISTA, jotka johtavat lihavuuteen? Rumaa ja tekopyhää sinulta, hyi hyi. Tässähän tämä pähkinänkuoressa.
Nykyisten someoppien mukaan ylipaino johtuu ulkoisista tekijöistä joihin ei voi itse vaikuttamaan. Eli lyhyt mies ja lihava nainen eivät vaan voi asialle yhtikäs mitään.
Itsehän ne fläsät sitä ruokaa puputtaa niin paljon et turpoo!
Niin. Itsehän sinä ne kebabit ja pizzat sinne naamaasi vedät. Joko olet tissiliivit hankkinut tubulaarisille miestissellesi?
Itsehän ne fläsät sitä ruokaa puputtaa niin paljon et turpoo!