Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan

Vierailija
03.04.2024 |

Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi

Kommentit (1229)

Vierailija
1121/1229 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sen niin väliä mitä hassunnäköinen, pieni ja kalju mies puhelee.

Aika jännä. Sinä haukut miestä ominaisuuksista, joihin tämä ei pysty vaikuttamaan, mutta tuo mies ei saa epäsuorasti arvostella ihmisiä huonoista elämäntapaVALINNOISTA, jotka johtavat lihavuuteen? Rumaa ja tekopyhää sinulta, hyi hyi. Tässähän tämä pähkinänkuoressa.

Nykyisten someoppien mukaan ylipaino johtuu ulkoisista tekijöistä joihin ei voi itse vaikuttamaan. Eli lyhyt mies ja lihava nainen eivät vaan voi asialle yhtikäs mitään.

Itsehän ne fläsät sitä ruokaa puputtaa niin paljon et turpoo!

Vierailija
1122/1229 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tän jankuttamisen lopettaa jo? Asiat tuli varmaanki puiduiksi kaikin puolin... t. Juopon puutarhatontun ryhävalasmuija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1229 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa elämä, nii ei tarvii nipottaa kaikesta, kukkahattukaskelotit.

Sinäkin siellä huudat, että huomioo, huomioo, antakaa mulle huomioo. Pitäiskö sun hankkia se elämä, ettet olisi vauvapalstan mammojen huomion varassa.

Vierailija
1124/1229 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä. Sinä haukut miestä ominaisuuksista, joihin tämä ei pysty vaikuttamaan, mutta tuo mies ei saa epäsuorasti arvostella ihmisiä huonoista elämäntapaVALINNOISTA, jotka johtavat lihavuuteen? Rumaa ja tekopyhää sinulta, hyi hyi. Tässähän tämä pähkinänkuoressa.

Nykyisten someoppien mukaan ylipaino johtuu ulkoisista tekijöistä joihin ei voi itse vaikuttamaan. Eli lyhyt mies ja lihava nainen eivät vaan voi asialle yhtikäs mitään.

Sama se voiko vai ei, mutta ei ole ok haukkua ryhävalaaksi tai tuppikulliksi. 

Vierailija
1125/1229 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua ryhävalasta puolisokseen. Tämä tietysti palstaryhiksiä harmittaa.

Vierailija
1126/1229 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ihmiset vain haukumme toisiamme aina. Vai mitä? Olen huomannut sen jo varhain. t.Mummeli,67.

Vierailija
1127/1229 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua ryhävalasta puolisokseen. Tämä tietysti palstaryhiksiä harmittaa.

Kyllä. Teissä miehissä niitä on peräti 72%. Miksi siis ulisette esim päivittäin tällä palstalla, kun ette saa naista Tinderissä tai livenä? Laihduttakaa hyvät miehet!

Vierailija
1128/1229 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa mulle huomioooo!

Vierailija
1129/1229 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa elämä, nii ei tarvii nipottaa kaikesta, kukkahattukaskelotit.

Sinäkin siellä huudat, että huomioo, huomioo, antakaa mulle huomioo. Pitäiskö sun hankkia se elämä, ettet olisi vauvapalstan mammojen huomion varassa.

Eihän tossa niin lukenut...

Vierailija
1130/1229 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Siksi sinäkin olet palsta incel ja vielä neitsyt ja ikkaset pilden puutetta täällä joka viikonloppu. Ja sen lisäksi olet vielä ruma ja sinulla on vastenmirlinen luonne kuten Viljakaisella ja Heikuralla.Yyyyyyyyyyyyy.....

Vierailija
1131/1229 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Teissä miehissä niitä on peräti 72%. Miksi siis ulisette esim päivittäin tällä palstalla, kun ette saa naista Tinderissä tai livenä? Laihduttakaa hyvät miehet!

Olen nainen. Urheilullinen sellainen.

Vierailija
1132/1229 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mies, jolla on pallomaha ja miestisulit on kuvottava ilmestys.

Vierailija
1133/1229 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vielä joutuu tekemään TOSI PALJON TÖITÄ ETTÄ PÄÄTYY RYHÄVALAAKSI, koska miehellä on lihasta ja pituutta paljon enemmän, kuin naisella ja testosteronia myös. Että ihmetellä täytyy.

Vierailija
1134/1229 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla Heiskarilla on muutenkin erikoiset mielipiteet. Näkee ettei ole sivistynyt. Ei kukaan normaali tuollaista laukaise suustaan. Oli jo BB:ssä ärsyttävä. 

Vierailija
1135/1229 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Itsensä laiminlyöminen on rumaa.

Vierailija
1136/1229 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä firmassa, jossa on paljon ulkomaalaisia työntekijöitä. 

Kaikki päivittelevät sitä, miksi Suomessa on niin paljon " pulskia poikia". Eivät ne kyllä sitä ihnettele, kun näkevät, miten laiskoja suomalaiset miehet ovat- kaikkialle mennään autolla, ja ihmettelevät minkälaisia annoksia miehet mättävät ruokaa. Ja myös miten nuoret miehet juovat jatkuvasti energiajuomia.

Vierailija
1137/1229 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän sen, huolehtiiko itsestään vai ei!

Vierailija
1138/1229 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se on. Siksi sinäkin olet iki- incelmies. Ja katkera siitä. Eihän se mikään ansio ole olla neitsyt 38- vuotiaana miehenä😂🤣😅.

Vierailija
1139/1229 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhävalailla meni tunteisiin. yhyyyyyy

Vierailija
1140/1229 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän ne fläsät sitä ruokaa puputtaa niin paljon et turpoo!

Niin. Itsehän sinä ne kebabit ja pizzat sinne naamaasi vedät. Joko olet tissiliivit hankkinut tubulaarisille miestissellesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi