Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan
Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi
Kommentit (1229)
Hauskaa! En mäkään mitään kanaa halua!
Aivoton simpanssiryhävalas olis kyl varmaan hyvää seuraa!
Haluan naisen, jolla on itsetunto kohdillaan. Ei pienistä hötkyile. Senkin puupäät.
Miehet on sikoja. Vai miten se meni?
Vierailija kirjoitti:
Paise on puhkaistu, hyvä, Kristian!
Paise on puhkaistu, eli näitten äijien podcast loppui radiosta. Hyvästi, äijät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paise on puhkaistu, hyvä, Kristian!
Paise on puhkaistu, eli näitten äijien podcast loppui radiosta. Hyvästi, äijät!
Saa muuten turhaan etsiä naisseuraa tän jälkeen. Ei tule löytämään. Naiset ei tykkää jurpoista äijistä. Eihän tällä ole ennenkään ollut ketään, joten miksi tämänkään jälkeen. Paljasti vaan oman pääkoppansa typeryyden nämä molemmat miehet. Ja Mannisen äijä sen, että hän ei ole mitään oppinut omasta mokastaan. Karma is a bitch.
Heiskari ei aio pyytää anteeksi. Ja turha on edes pyytää. Hän painuu unholaan. Minne kaikki vastaavat ovat painuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eukot ampuu nyt omaan nilkkaansa, alentuvat haukkumaan miestä, joka puhui omista naismieltymyksistään! Hän ei halua läskiä eukkoa. Miksi pitäisi.
Onko sulla ymmärrysvaikeuksia yleisemminkin vai vain tämän ketjun aiheen suhteen? Aihe nimittäin ei ole se, ettei Heiskarilla saisi olla naismieltymyksiä.
Suomen kielikuvia et itse tajua. Onhan tuo erittäin kuvaavaa.
Jokainen on tajunnut tuon kielikuvan, mutta tässä ei keskustella siitäkään.
Tsiigatkaa nyt ton fläsän "taiteilijan" juttu, ryhävalaat!
Laihduttakaa, läskiääliöt! Sit ei tartte ruikuttaa!
En edes tiennyt kuka on Kristian Heiskari. Googletin ja löytyi kuva tavallisen näköisestä, kaljusta, viiksekkäästä miehestä. Toisessa kuvassa oli lippalakissa.
Joo ei tule tuo mies naismarkkinoilla menestymään. Saattaa joutua laskemaan rimaa tai siirtymään oman sukupuolensa edustajiin. Nuo viikset voisi ollakin niissä piireissä kova juttu.
Naisiin ne ei tehoa.
Kun naapuri kertoo , ettei pidä merinorsujen muotoisista eukoista, en loukkaannu. Tai ukoista. Haloo.
Kristian on taitava mies. Onnea hänelle!
Vierailija kirjoitti:
Tsiigatkaa nyt ton fläsän "taiteilijan" juttu, ryhävalaat!
Jees. Sairas tuo on.
Mun mies on nähnyt mut alipainoisena ja ylipainoisena. Ylipainoisesta minusta se tykkää selvästi enemmän, kuin silloin kun olin luuviulu ja kuin poika vartaloltani.
Kyllä miehillä saa olla erilaisia naismakuja. Itse olen onnekas, kun lasten syntymän jälkeen painoa on kertynyt niin, että on jotain mistä puristaa.
Niilekin löytyy parinsa, jotka tykkäävät poikavartaloista. Eikä ylipainoinen tarkoita ryhävalasta, se on vain normaalipainon yläpuolella oleva paino. Tietysti, jos painoa on niin paljon, että se YHTÄÄN rajoittaa elämää, pitää kiireesti tehdä jotakin. Aivan oman itsensä, eikä yhdenkään miehen vuoksi.
*Jee.