Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan

Vierailija
03.04.2024 |

Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi

Kommentit (1229)

Vierailija
641/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Ehkä teidän lihavien naisten pitäisi tehdä jotain painollenne, ettei tarvitse vastaisuudessa enää loukkaantua jonkun random miehen puheista? 

Kun joku haukkuu sinua tai lapsiasi, muista, että siitä ei saa loukkaantua. Eikä se ole kiusaamista.

En tiedä, miten lapset tähän liittyvät, mutta jos joku vaikka sanoo minua rumaksi, saatan pitää tuota epäkohteliaana käytöksenä, mutten sisäistä sitä, koska tiedän, etten ole suinkaan ruma ja että yleisesti minua pidetään komeana. Sama painon suhteen. Olen hoikka ja urheilullinen, joten läskiksi kutsuminen lähinnä naurattaisi. Jne. Mutta lihavat loukkaantuvat Heiskarin sanoista, koska tietävät tilansa häpeällisyyden. 

Älä paskaa puhu. Minä olen hoikka nainen ja ymmärrän silti, ettei todellakaan ole fiksua haukkua ihmisiä ryhävalaiksi. Ihmisen pitää ymmärtää, että vaikka ei itse kuuluisi tuohon ryhmään jota haukkutaan ja halveksitaan, niin kuitenkin  pitää osata puolustaa niitä, joita väärin ja rumasti kohdellaan. Ei ole millään mittapuulla mitattuna fiksu haukkua ihmisiä noin. Kyllä minuakin pidetään kauniina  ja jos joku haukkuisi minua rumaksi, ei se minua hetkauttaisi, koska tiedän, ettei se ole totta, mutta kyllä aikuisen ihmisen pitää ymmärtää mitä julkisesti puhuu. Ei todellakaan ole hyväksyttävää tuollainen käytös. Sinä luultavasti olet niitä, jotka vierestä ilkuu ja naureskelee, kun jotakin kiusataan, koska eihän sinua kiusata, niin mitä siitä sitten. Eipä kuulu mulle ja vähän vielä puolustelen sitä kiusaajaa tai huonosti käyttäytynyttä ihmistä.

Vierailija
642/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiän tarharymä on nimeltään Ryhävalaat. Kuinka toimia tästä eteenpäin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo oo haukkunu ketään. Sanoi,ettei halua ITSELLEEN mitään                                  ryhävalasta puolisoks. Luetun ymmärtäminen hakusessa useimmilta?

Mikä logiikka kommentissasi??? Ei haukkunut KETÄÄN vaikka haukkui ylipainoisia naisia ryhävalaaksi???? Mitä tuo sitten on , kuin haukkumista?  Eikö ylipainoiset naiset (ylipainoisia miehiähän tässä ei haukuttu ryhävalaiski, eikä kukaan koskaan noin tekeiskään, koska miehiä ei haukuta ryhävalaiski, vaikka paino olisi mikä)ole siis ketään/mitään? heitä ei ole olemassa?

Olisi sanonut, että haluaa laihan puolison. Silloin hän ei olisi haukkunut ketään.  Ymmärrätkö eron?

Vierailija
644/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo oo haukkunu ketään. Sanoi,ettei halua ITSELLEEN mitään                                  ryhävalasta puolisoks. Luetun ymmärtäminen hakusessa useimmilta?

Sinä taas et tajua, että tuommoista nykyaikana vaan ei sanota ääneen edes omana mielipiteenä.

Vierailija
645/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhävalas on mahtava eläin oikeasti yksi parhaista. Vähän kuin merten elefantti.

Vierailija
646/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kielikukkasia! Ihania vertauskuvia! Rikas kieli tämä onpi.

Vierailija
647/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks täällä väitellään kummat on enemmistöläskejä, naiset vai miehet? Niiku Heiskari sano, läski on läski. Iha sama sukupuolella, molemmilla se on yhtä säälittävä valinta elää elämänsä valaana. 

Mitäpäs se sinulle kuuluu. 

Vierailija
648/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhävalas on mahtava eläin oikeasti yksi parhaista. Vähän kuin merten elefantti.

Emoji jäi näkymättömiin.

Vierailija
649/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tahdo merinorsua eukoks!

Vierailija
650/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on suorapuheinen lapinukko, arvostan!

Taitaisi suorapuheiselta lapinukolta mennä luu kurkkuun, kun joku julkisesti sanoisi, ettei halua surkean näköistä kaljua ja kaiken lisäksi todella typerää ukkoa joka ryystää kaljaa saunan terassilla ja höpisee paskaa, kumppaniskeen. Takuulla tuolla kaljankittaamisella muistuttaa kohta ryhävalasta. Hyi yäk. 

Ymmärrät varmaan, että "suorapuheisuus" ei aina ole hyve, vaan yleensä silloin, kun ihminen on tyhmä ja typerä, hän vetoaa siihen, että kyllä saa olla suorapuheinen ja sanoa mitä sylki suuhun tuo, kun on kyse ihmisten loukkaamisesta. Toisen ihmisen loukkaaminen ja halveksiksiminen julkisesti ei voi koskaan olla hyve, eikä "suorapuheisuus" oikeuta haukkumaan ihmisiä. Toivottavaa olisi ettei tuollainen käytös saa ymmärrystä. Tuo ei ole ollenkaan oikein. 

Vierailija
651/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuskin viihtyisin virtahevon seurassa...

Vierailija
652/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valaat on hienoja eläimiä. Heiskari on juoppo.

Vierailija
653/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tahdo merinorsua eukoks!

Sinä et saa edes ludetta eukoksesi.

Vierailija
654/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes laihduttaisin, jos laihana saisin vain jonkun juopon heiskarin??? Ei paljoa houkuttele laihduttamaan.

Vierailija
655/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs jengi sanoo sellaiseen että toisen ainernvaihduntaaon rikoksin sekoitettu niin että vaikuttaa painoon ja muutenkin sabotoitu ulkonäköä rikoksin.

Wink wink gang stalking rikokset terveydenhuollossa.... Jotkuttietää... Piti saada eräs nainen muka paheksutuksi ja rumemmaksi. Voi nyhky sentään noloa noi sabotoinnit!

Törkeistä rikoksista tietää jotkut? Jotkut muutkin kun uhri  RIKOKSET, VALHEET, VÄÄRENNYKSET. 

Noloa vavalehteliille, mutta supernoloa myös niille jotka uskoneet niitä! Täytyy olla idiootti jos ei ole tajunnut kun ei stemmaa. 

P.s aika alhaista esim. valehdella kuolemantapauksista sun muuta. Onko käynyt mielessä,että se kenen reaktiota testataan tietää? On tiennyt jo vuosikausia sairaasta meiningistä. 

Vierailija
656/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ja painoa 25 000-30 000 kg. Siinä olisi tämäkin heiskari  litistynyt ihanasti, kun alle jäisi:D 

Vierailija
657/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on suorapuheinen lapinukko, arvostan!

Taitaisi suorapuheiselta lapinukolta mennä luu kurkkuun, kun joku julkisesti sanoisi, ettei halua surkean näköistä kaljua ja kaiken lisäksi todella typerää ukkoa joka ryystää kaljaa saunan terassilla ja höpisee paskaa, kumppaniskeen. Takuulla tuolla kaljankittaamisella muistuttaa kohta ryhävalasta. Hyi yäk. 

Ymmärrät varmaan, että "suorapuheisuus" ei aina ole hyve, vaan yleensä silloin, kun ihminen on tyhmä ja typerä, hän vetoaa siihen, että kyllä saa olla suorapuheinen ja sanoa mitä sylki suuhun tuo, kun on kyse ihmisten loukkaamisesta. Toisen ihmisen loukkaaminen ja halveksiksiminen julkisesti ei voi koskaan olla hyve, eikä "suorapuheisuus" oikeuta haukkumaan ihmisiä. Toivottavaa olisi ettei tuollainen käytös saa ymmärrystä. Tuo ei ole ollenkaan oikein. 

Halveeraaminen ei ole suorapuheisuutta. Se on tarkoituksellista ilkeyttä. Asiat kun voi esittää monella tapaa ja olla silti suorapuheisen rehellinen.

Vierailija
658/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on helpompaa kun ei loukkaannu tuntemattomien höpinöistä. 

Vierailija
659/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikarilla on Mt ja päihdeongelmia,huomiohu + ra ihan sama mitä sanoo, ei kiinnosta.

Vierailija
660/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiän tarharymä on nimeltään Ryhävalaat. Kuinka toimia tästä eteenpäin?

Muuttakaa heti nimi Kielikukkaseksi. Joku voi loukkaantua muutoin!