Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan
Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi
Kommentit (1229)
Meiän tarharymä on nimeltään Ryhävalaat. Kuinka toimia tästä eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo oo haukkunu ketään. Sanoi,ettei halua ITSELLEEN mitään ryhävalasta puolisoks. Luetun ymmärtäminen hakusessa useimmilta?
Mikä logiikka kommentissasi??? Ei haukkunut KETÄÄN vaikka haukkui ylipainoisia naisia ryhävalaaksi???? Mitä tuo sitten on , kuin haukkumista? Eikö ylipainoiset naiset (ylipainoisia miehiähän tässä ei haukuttu ryhävalaiski, eikä kukaan koskaan noin tekeiskään, koska miehiä ei haukuta ryhävalaiski, vaikka paino olisi mikä)ole siis ketään/mitään? heitä ei ole olemassa?
Olisi sanonut, että haluaa laihan puolison. Silloin hän ei olisi haukkunut ketään. Ymmärrätkö eron?
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo oo haukkunu ketään. Sanoi,ettei halua ITSELLEEN mitään ryhävalasta puolisoks. Luetun ymmärtäminen hakusessa useimmilta?
Sinä taas et tajua, että tuommoista nykyaikana vaan ei sanota ääneen edes omana mielipiteenä.
Ryhävalas on mahtava eläin oikeasti yksi parhaista. Vähän kuin merten elefantti.
Suomen kielikukkasia! Ihania vertauskuvia! Rikas kieli tämä onpi.
Vierailija kirjoitti:
Miks täällä väitellään kummat on enemmistöläskejä, naiset vai miehet? Niiku Heiskari sano, läski on läski. Iha sama sukupuolella, molemmilla se on yhtä säälittävä valinta elää elämänsä valaana.
Mitäpäs se sinulle kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Ryhävalas on mahtava eläin oikeasti yksi parhaista. Vähän kuin merten elefantti.
Emoji jäi näkymättömiin.
Mä en tahdo merinorsua eukoks!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on suorapuheinen lapinukko, arvostan!
Taitaisi suorapuheiselta lapinukolta mennä luu kurkkuun, kun joku julkisesti sanoisi, ettei halua surkean näköistä kaljua ja kaiken lisäksi todella typerää ukkoa joka ryystää kaljaa saunan terassilla ja höpisee paskaa, kumppaniskeen. Takuulla tuolla kaljankittaamisella muistuttaa kohta ryhävalasta. Hyi yäk.
Ymmärrät varmaan, että "suorapuheisuus" ei aina ole hyve, vaan yleensä silloin, kun ihminen on tyhmä ja typerä, hän vetoaa siihen, että kyllä saa olla suorapuheinen ja sanoa mitä sylki suuhun tuo, kun on kyse ihmisten loukkaamisesta. Toisen ihmisen loukkaaminen ja halveksiksiminen julkisesti ei voi koskaan olla hyve, eikä "suorapuheisuus" oikeuta haukkumaan ihmisiä. Toivottavaa olisi ettei tuollainen käytös saa ymmärrystä. Tuo ei ole ollenkaan oikein.
Minä tuskin viihtyisin virtahevon seurassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valaat on hienoja eläimiä. Heiskari on juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tahdo merinorsua eukoks!
Sinä et saa edes ludetta eukoksesi.
Miksi edes laihduttaisin, jos laihana saisin vain jonkun juopon heiskarin??? Ei paljoa houkuttele laihduttamaan.
No mitäs jengi sanoo sellaiseen että toisen ainernvaihduntaaon rikoksin sekoitettu niin että vaikuttaa painoon ja muutenkin sabotoitu ulkonäköä rikoksin.
Wink wink gang stalking rikokset terveydenhuollossa.... Jotkuttietää... Piti saada eräs nainen muka paheksutuksi ja rumemmaksi. Voi nyhky sentään noloa noi sabotoinnit!
Törkeistä rikoksista tietää jotkut? Jotkut muutkin kun uhri RIKOKSET, VALHEET, VÄÄRENNYKSET.
Noloa vavalehteliille, mutta supernoloa myös niille jotka uskoneet niitä! Täytyy olla idiootti jos ei ole tajunnut kun ei stemmaa.
P.s aika alhaista esim. valehdella kuolemantapauksista sun muuta. Onko käynyt mielessä,että se kenen reaktiota testataan tietää? On tiennyt jo vuosikausia sairaasta meiningistä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan ja painoa 25 000-30 000 kg. Siinä olisi tämäkin heiskari litistynyt ihanasti, kun alle jäisi:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on suorapuheinen lapinukko, arvostan!
Taitaisi suorapuheiselta lapinukolta mennä luu kurkkuun, kun joku julkisesti sanoisi, ettei halua surkean näköistä kaljua ja kaiken lisäksi todella typerää ukkoa joka ryystää kaljaa saunan terassilla ja höpisee paskaa, kumppaniskeen. Takuulla tuolla kaljankittaamisella muistuttaa kohta ryhävalasta. Hyi yäk.
Ymmärrät varmaan, että "suorapuheisuus" ei aina ole hyve, vaan yleensä silloin, kun ihminen on tyhmä ja typerä, hän vetoaa siihen, että kyllä saa olla suorapuheinen ja sanoa mitä sylki suuhun tuo, kun on kyse ihmisten loukkaamisesta. Toisen ihmisen loukkaaminen ja halveksiksiminen julkisesti ei voi koskaan olla hyve, eikä "suorapuheisuus" oikeuta haukkumaan ihmisiä. Toivottavaa olisi ettei tuollainen käytös saa ymmärrystä. Tuo ei ole ollenkaan oikein.
Halveeraaminen ei ole suorapuheisuutta. Se on tarkoituksellista ilkeyttä. Asiat kun voi esittää monella tapaa ja olla silti suorapuheisen rehellinen.
Elämä on helpompaa kun ei loukkaannu tuntemattomien höpinöistä.
Heikarilla on Mt ja päihdeongelmia,huomiohu + ra ihan sama mitä sanoo, ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Meiän tarharymä on nimeltään Ryhävalaat. Kuinka toimia tästä eteenpäin?
Muuttakaa heti nimi Kielikukkaseksi. Joku voi loukkaantua muutoin!
Älä paskaa puhu. Minä olen hoikka nainen ja ymmärrän silti, ettei todellakaan ole fiksua haukkua ihmisiä ryhävalaiksi. Ihmisen pitää ymmärtää, että vaikka ei itse kuuluisi tuohon ryhmään jota haukkutaan ja halveksitaan, niin kuitenkin pitää osata puolustaa niitä, joita väärin ja rumasti kohdellaan. Ei ole millään mittapuulla mitattuna fiksu haukkua ihmisiä noin. Kyllä minuakin pidetään kauniina ja jos joku haukkuisi minua rumaksi, ei se minua hetkauttaisi, koska tiedän, ettei se ole totta, mutta kyllä aikuisen ihmisen pitää ymmärtää mitä julkisesti puhuu. Ei todellakaan ole hyväksyttävää tuollainen käytös. Sinä luultavasti olet niitä, jotka vierestä ilkuu ja naureskelee, kun jotakin kiusataan, koska eihän sinua kiusata, niin mitä siitä sitten. Eipä kuulu mulle ja vähän vielä puolustelen sitä kiusaajaa tai huonosti käyttäytynyttä ihmistä.