Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan
Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi
Kommentit (1229)
Heiskarilla ei näytä olevan daamia. Mitäpä luulee käyvän näitten puheitten jälkeen? Haluaako joku hoikka kaunotar hänen kainaloonsa? En oikein usko.
Vierailija kirjoitti:
Sinne oli Aki Manninenkin rientänyt paikalle kehumaan hienoa ulostuloa. Akihan kutsuu itse ylipainoisia losoperseiksi. Sittemmin herra oli käynyt tosin poistamassa tykkäyksensä.
En olisi ennenkään hänen valmennuksiaan ostanut. Nyt vielä vähemmän. Yäks. Milloin tämä ukko tajuaisi pitää turp... kiinni.
En halua puolisoni olevan norsu, valas, virtahepo tai sika. Joo! Nyt kaikki loukkaantumaan kimpassa!
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä voi odottaa mieheltä, joka ryyppäsi itsensä sairaalakuntoon ja sanoo, ettei ole alkoholisti. Kännipäissään tulee näköjään puhuttua mitä sylki suuhun tuo.
Tuohan selittääkin kaiken. Ryypännyt aivonsa pilalle. Alkoholidementiaa odotellessa.
Nämä Manniset yrittää tunkea itseään kaikin tavoin julkisuuteen. Noitten tekorusketus alkaa olemaan jo melko out ja toi Rita voisi vaihtaa tuon hiusmallinsa ja meikkityylinsä. Ne oli in joskus 20 vuotta sitten viimeksi.
Lihava on lihava ja laiha on laiha. Ryhävalas ja tikku-ukko. On se kumma jos näistä joku loukkaantuu. En ottaisi itsekään lihavaa miestä. Vatsaa saa olla mutta reilusti lihava ei kiitos. Enkä laihaakaan ottaisi. Saahan ihmisillä olla omat mielipiteet ja niistä pitäisi saada vapaasti puhua!
Vierailija kirjoitti:
Lihava on lihava ja laiha on laiha. Ryhävalas ja tikku-ukko. On se kumma jos näistä joku loukkaantuu. En ottaisi itsekään lihavaa miestä. Vatsaa saa olla mutta reilusti lihava ei kiitos. Enkä laihaakaan ottaisi. Saahan ihmisillä olla omat mielipiteet ja niistä pitäisi saada vapaasti puhua!
Kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne oli Aki Manninenkin rientänyt paikalle kehumaan hienoa ulostuloa. Akihan kutsuu itse ylipainoisia losoperseiksi. Sittemmin herra oli käynyt tosin poistamassa tykkäyksensä.
Aki ei vain opi 😂😂 Kuka edes haluaisi mennä hänenkin valmennukseensa, kun haukkuu tosiaan lihavia losoperseiksi? Teki tämän ihan televisioissa. Muistan hyvin.
https://www.seiska.fi/kotimaa/tis-pari-rita-ja-aki-laski-pilaa-seksin/7…
Just. No tämä pariskuntahan ei älynlahjoilla loista. Menettivät jälleen aika monta asiakasta.
Ja kun miettii miten paljon pariskunnissa on sellaisia, että molemmat on hyvin lihavia eikä se heidän seksieläämää pilaa, niin on typerää mennä höpöttämään tuollaista. Itselle tuo lihavuus ei ole koskaan ollut ongelma, kun olen aina ollut laiha ja mieskin ihan normaali painossa, mutta en minä jaksaisi puuttua ihmiset kiloihin ja seksielämään. Kukin tavalla ja kyllähän ennen laulettiin, että lihavat on lepposia ei ne keksi kepposia .....
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta miksi pitää haukkua ryhävalaaksi tai tikku-ukoksi?
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä taikinanharmaa, huonokäytöksinen löysä ukkeli tämä oikein on? Ihan vitsistähän tämä tyyppi käy. Kätevää, kun niin sanotusti roskat vie itsensä ulos. Eihän tällaista katsele yksikään nainen.
Tiedoksi Krisulle, ettet kelpaisi minulle kuuna päivänä. Terv. koulutettu N 160 cm, 53 kg.
Vuoroin taikinanharmaa, vuoroin punakkana helottava alkkispöhönaama, ja vieläpä Kristina ka kaularanka sellainen. Kylläpä näillä spekseillä naaraat kiihottuu. Eikä siinä mitään, kaikki me ollaan omanlaisiamme, mutta aika harhoissa täytyy olla, että kuvittelee tällä luonteella ja habituksella kovin olevan valinnanvaraa ja tunkua parisuhteeseen hänen kanssaan.
Näin vanhempana ihmisenä voi sanoa, että ulkonäköön ihastuu mutta ihmiseen rakastuu. Että jos ihastut johonkin ulkonäön vuoksi ja hänelle käy jotain, esim. joutuu onnettomuuteen eikä ole enää saman näköinen kuin ennen, niin oliko se juttu sitten siinä? Tuolta pohjalta voi miettiä kuinka pitkän parisuhteen haluaa, ihmiset kun muuttuvat ulkonäöllisesti.
Ja lähinnä tuo kommentti kertoi näiden kahden tyypin ajatusmaailmasta ja voin sanoa, että se kedon kauneinkin kukka saattaa tuon kommentin jälkeen jättää kaverit väliin. Koska jos ainoa syy kiinnostukselle on ulkonäkö, niin ei kukaan nainen viitsi uhrata aikaansa tuollaisiin. Suosittelen herroille maksullista seuraa, saa aina sellaisen ulkonäön kuin haluaa ja puhuakin ihan mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua on aina häirinnyt tämän miehen tikkujalat ja Mikki Hiiren ääni. Treenaisi nuo pohkeena kuntoon. Kamalalta näyttää neitisääret bodatussa kropassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä taikinanharmaa, huonokäytöksinen löysä ukkeli tämä oikein on? Ihan vitsistähän tämä tyyppi käy. Kätevää, kun niin sanotusti roskat vie itsensä ulos. Eihän tällaista katsele yksikään nainen.
Tiedoksi Krisulle, ettet kelpaisi minulle kuuna päivänä. Terv. koulutettu N 160 cm, 53 kg.
Vuoroin taikinanharmaa, vuoroin punakkana helottava alkkispöhönaama, ja vieläpä Kristina ka kaularanka sellainen. Kylläpä näillä spekseillä naaraat kiihottuu. Eikä siinä mitään, kaikki me ollaan omanlaisiamme, mutta aika harhoissa täytyy olla, että kuvittelee tällä luonteella ja habituksella kovin olevan valinnanvaraa ja tunkua parisuhteeseen hänen kanssaan.
Hänellä kasvojen väri riippuu siitä missä vaiheessa humalatilaa kuva on otettu. Punakka naama tarkoittaa nousuhumalaa, harmaa taas laskuhumalaa. Hänestä joku reippaasti juova nainen saa sopivaa ryyppyseuraa.
Mursuviiksi- Heiskari näyttää just siltä Hemmolta joka aloittaa rähinän nakkikiskalla 2 promillen lärvissä. Taisi olla kovin vidduilija BB: ssä, Selviytyjidsä ja Farmissa. En jaksaisi olla tän kaa duunissa tai missään. Melko yksiin puihin tehty häiskä vaikuttaa olevan. Röyhkeä, niin sillä päässyt niin pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis vieläpä kaulaton ja leuaton sellainen :D
Kylläpä sitä ollaan herkkänahkaisia.
Nimi ei sanonut mitään niin piti googlettaa. Olin kuvittellu että tää tyyppi on varmaan joku salikörmy mutta siis sehän on tuo bb-tyyppi :D Mitä helvettiä..
Mutta joo, kriteereitä saa olla ja jokaisella oma maku mutta asiat voi esittää paremminkin. Miksi pitää edes keskittyä niihin kriteereihin joita ei halua ja haukkua ihmisiä. Katselee sellasia ihmisiä jotka miellyttää omaa silmää ja keskittyy niihin.
Vierailija kirjoitti:
En halua puolisoni olevan norsu, valas, virtahepo tai sika. Joo! Nyt kaikki loukkaantumaan kimpassa!
Kirkko ei taida vihkiä aasia ja sinua naimisiin. Aasi taitaa teidän suhteessa olla se viisaampi osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Nimi ei sanonut mitään niin piti googlettaa. Olin kuvittellu että tää tyyppi on varmaan joku salikörmy mutta siis sehän on tuo bb-tyyppi :D Mitä helvettiä..
Mutta joo, kriteereitä saa olla ja jokaisella oma maku mutta asiat voi esittää paremminkin. Miksi pitää edes keskittyä niihin kriteereihin joita ei halua ja haukkua ihmisiä. Katselee sellasia ihmisiä jotka miellyttää omaa silmää ja keskittyy niihin.
No siksi kun pointti oli nimenomaan haukkua ihmisiä. Aika monet haluavat tehdä niin.
Just. No tämä pariskuntahan ei älynlahjoilla loista. Menettivät jälleen aika monta asiakasta.