Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan
Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi
Kommentit (1229)
Vierailija kirjoitti:
Suomen kielikukkasia! Ihania vertauskuvia! Rikas kieli tämä onpi.
Sinä typerä paska ruma ällöttävä pienimunainen luuseri aivoton mulkerokääpiö! Tässä sinulle lisää ihania suomenkielen kielikukkasia! Ihania vertauskuvia! Rikas kieli tämä ompi.
On se kyllä ihanaa, että suomenkieli on näin rikas. Tiedän vielä lisääkin näitä.......
Sinne oli Aki Manninenkin rientänyt paikalle kehumaan hienoa ulostuloa. Akihan kutsuu itse ylipainoisia losoperseiksi. Sittemmin herra oli käynyt tosin poistamassa tykkäyksensä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tahdo merinorsua eukoks!
Mitä sitten? luuletko, että joku haluaa merinorsun ukokseen?
Joo. Oon kyl niin taukki, etten ymmärrä, miks mustaa pitää sanoa valkoseks. Hyvä, Kristian Heiskari!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen kielikukkasia! Ihania vertauskuvia! Rikas kieli tämä onpi.
Sinä typerä paska ruma ällöttävä pienimunainen luuseri aivoton mulkerokääpiö! Tässä sinulle lisää ihania suomenkielen kielikukkasia! Ihania vertauskuvia! Rikas kieli tämä ompi.
On se kyllä ihanaa, että suomenkieli on näin rikas. Tiedän vielä lisääkin näitä.......
Kaunista! Suorastaan runoutta! Näitä lisää!
Vierailija kirjoitti:
Joo. Oon kyl niin taukki, etten ymmärrä, miks mustaa pitää sanoa valkoseks. Hyvä, Kristian Heiskari!
No mutta hienoa että teille taukeillekin löytyy samaistuttavia hahmoja. Ei tarvii tuntea olevansa niin yksin sen oman taukkiuden kanssa.
Komea mies on sit varmaan lihava...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. Leikin suomen kielllä...
Täällä miehet mesoo miten eivät halua lihavaa, läskiä, ryhävalasta, merinorsua puolisokseen, mutta elämä voi yllättää. Muistelen miten joskus aikoinaan, kun salkkarit alkoi, oli ruudussa kaksi salskean komeaa miestä, mutta mitä siellä ruudussa nyt näkyy? kaksi miestä, jotka näyttää siltä, että olisivat viimeisillään raskaana ja vähintään viitoset tulossa.
Miten käy heiskarin, kun se hoikka nainen on josku ei niin hoikka. Pitääkö sitten erota sen takia? Suurin osa ihmisistä muuttaa muotoaan elämän edetessä ja 60v ei ole enää kuten 20v vaikka miten olisi pitänyt itsestään huolen. Elämä menee yllättävän äkkiä ja tuokin heiskari on kohta vanha.
Joo, kyllä ihminen saa toivoa itselleen laihan puolison, mutta ei pidä haukkua silti muita ihmisiä ryhävalaiski. Se ei ole fikua. Ryhävalas voi aina laihduttaa, mutta tyhmä on aina tyhmä.
Mitäpä voi odottaa mieheltä, joka ryyppäsi itsensä sairaalakuntoon ja sanoo, ettei ole alkoholisti. Kännipäissään tulee näköjään puhuttua mitä sylki suuhun tuo.
Siis mikä taikinanharmaa, huonokäytöksinen löysä ukkeli tämä oikein on? Ihan vitsistähän tämä tyyppi käy. Kätevää, kun niin sanotusti roskat vie itsensä ulos. Eihän tällaista katsele yksikään nainen.
Tiedoksi Krisulle, ettet kelpaisi minulle kuuna päivänä. Terv. koulutettu N 160 cm, 53 kg.
Vierailija kirjoitti:
Täällä miehet mesoo miten eivät halua lihavaa, läskiä, ryhävalasta, merinorsua puolisokseen, mutta elämä voi yllättää. Muistelen miten joskus aikoinaan, kun salkkarit alkoi, oli ruudussa kaksi salskean komeaa miestä, mutta mitä siellä ruudussa nyt näkyy? kaksi miestä, jotka näyttää siltä, että olisivat viimeisillään raskaana ja vähintään viitoset tulossa.
Miten käy heiskarin, kun se hoikka nainen on josku ei niin hoikka. Pitääkö sitten erota sen takia? Suurin osa ihmisistä muuttaa muotoaan elämän edetessä ja 60v ei ole enää kuten 20v vaikka miten olisi pitänyt itsestään huolen. Elämä menee yllättävän äkkiä ja tuokin heiskari on kohta vanha.
Joo, kyllä ihminen saa toivoa itselleen laihan puolison, mutta ei pidä haukkua silti muita ihmisiä ryhävalaiski. Se ei ole fikua. Ryhävalas voi aina laihduttaa, mutta tyhmä on aina tyhmä.
Heiskari se on, joka lihoo. Kovasti on löysää jo nyt ja kun muutama vuosi on kulunut, ukolla on iso rantapallo vatsan kohdalla ihan oluen kittaamisesta tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. Leikin suomen kielllä...
*kielellä
Vierailija kirjoitti:
Sinne oli Aki Manninenkin rientänyt paikalle kehumaan hienoa ulostuloa. Akihan kutsuu itse ylipainoisia losoperseiksi. Sittemmin herra oli käynyt tosin poistamassa tykkäyksensä.
Aki ei vain opi 😂😂 Kuka edes haluaisi mennä hänenkin valmennukseensa, kun haukkuu tosiaan lihavia losoperseiksi? Teki tämän ihan televisioissa. Muistan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki ei vain opi 😂😂 Kuka edes haluaisi mennä hänenkin valmennukseensa, kun haukkuu tosiaan lihavia losoperseiksi? Teki tämän ihan televisioissa. Muistan hyvin.
https://www.seiska.fi/kotimaa/tis-pari-rita-ja-aki-laski-pilaa-seksin/7…
Vierailija kirjoitti:
No mutta kuitenkin positiivista, että tiedät itsekin, että olet tyhmä. Tässä onkin se, että tyhmä ei edes tajua olleensa tyhmä ja ei ymmärrä pyytää anteeksi. Mustaa ei pidä sanoa valkoiseksi. mutta ei myöskään ihmistä ryhävalaaksi, koska eihän se ihmien ole ryhävalas. Jos tuo ukkeli ei pidä lihavista, hän voi sen sanoa, mutta ei haukkua ketään ryhävalaaksi. Ymmärsitkö vieläkään?
Onko sinusta siis ok, että ihmiset haukkuu toisaan rumilla sanoilla, koska se muka on totta? ja eihän tuo edes ole totta, että joku nainen voisi olla ryhävalas. Ne painaa noin 30 000kg ja jos jossain on tuon painoinen nainen, sitten vertaus on paikallaan. Sinusta on ok, että ihmisiä loukataan ja haukutaan? Olet kyllä todellakin aina taukki.
Mitä kiksejä sinä saat siitä, että nimittelet ihmisiä? Etkö voi puhua haukkumatta toisia? Jos joku ihminen on ruma, sinä katsot oikeudeksesi mennä sanomaan sen hänelle päin naamaa, koska sehän on totta? Miksi pitää mennä sanomaan, kun voi olla hiljaakin? Ja olla pahoittamatta toisen ihmisen mieli.
En ole itse ylipainoinen, mutta ymmärrän kyllä , että tuollaiset puheet loukkaa ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meiän tarharymä on nimeltään Ryhävalaat. Kuinka toimia tästä eteenpäin?
Muuttakaa heti nimi Kielikukkaseksi. Joku voi loukkaantua muutoin!
Niin, Kristian Heiskari -ryhmä olisi iskevämpi!
Huoh. Ihan sama mistä tykkää.
Miksi kaikki pitää kertoa negatiivisen kautta? Miksi yrittää mollata muiden ominaisuuksia?
Saman asian voi kertoa positiivisilla sanoilla, kuten pidän rehevistä naisista tai tiimalasivartaloista.
Negatiivisen kautta kertominen on yksi henkisen väkivallan käyttäytymismalleista.