Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan

Vierailija
03.04.2024 |

Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi

Kommentit (1229)

Vierailija
621/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Ehkä teidän lihavien naisten pitäisi tehdä jotain painollenne, ettei tarvitse vastaisuudessa enää loukkaantua jonkun random miehen puheista? 

Miksei lihavien miesten? Suomessa ylipainoisia miehiä on 72% 72% !!!! Siis 3/4 suomalaisista miehistä on ylipainoisia. Miksi te miehet ette tee asialle mitään? Haukutte vaan naisia täälläkin asiasta joka päivä, sinäkin. Taatusti kuulut tuohon plösöön joukkoon miehiä. 

Ööh? Eihän miehet täällä loukaannukaan Heiskarin puheista. Kyllä läski mies tietää olevansa läski mies, peräti RYHÄVALAS. Eikä läskiys kummankaan sukupuolen kohdalla ole tietenkään hyvä juttu. Jännä tämä teidän naisten asenne, että "mutku, mutku" ja "entä miehet sitten"? Mikä t

Ai ei loukkaannu miehet täällä. Selvä. Pidetään tämä sitten mielessä jatkossa ja muistutetaan tästä, kun on miesten ulkonäköasioista jatkossa puhe( esim pituus, hiukset, ylipaino). Muistakaa myös te sitten tämä keskustelu, miehet. 😘

Vierailija
622/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Heiskari tulee itse kärsimään sanomistensa seuraukset. Ei hänkään voi sanoa mitään tahansa.

Turha on hänen sitten jälkikäteen uikuttaa anteeksipyyntöä. 

Etkö ole kuullut sanontaa "all publicity is good publicity"? Tuskin Heiskarin tarvitsee mistään huolehtia, ja tuskin tulee pyytämään anteeksi. Varmaan vain provosoituu lisää läskien uhosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan"

Tämä tulee olemaan näitä sarjassamme: kuuluisia sanontoja

Vierailija
624/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Ehkä teidän lihavien naisten pitäisi tehdä jotain painollenne, ettei tarvitse vastaisuudessa enää loukkaantua jonkun random miehen puheista? 

Kun joku haukkuu sinua tai lapsiasi, muista, että siitä ei saa loukkaantua. Eikä se ole kiusaamista.

En tiedä, miten lapset tähän liittyvät, mutta jos joku vaikka sanoo minua rumaksi, saatan pitää tuota epäkohteliaana käytöksenä, mutten sisäistä sitä, koska tiedän, etten ole suinkaan ruma ja että yleisesti minua pidetään komeana. Sama painon suhteen. Olen hoikka ja urheilullinen, joten läskiksi kutsuminen lähinnä naurattaisi. Jne. Mutta lihavat loukkaantuvat Heiskarin sanoista, koska tietävät tilansa häpeällisyyden. 

Vierailija
625/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan v***ttaa olla läskikasa... jutuist päätellen.

Vierailija
626/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä luulee/väittää, että vain lihavat naiset on saaneet hepulin ja paheksuu moukkamaista käytöstä aikuiselta mieheltä. Asiahan ei ole  näin. Itse koko lapsuuden/nuoruuden ja aikuisiän alipainoisena viettäneenä ja nyt vanhana normaalipainon saavuttaneena ymmärrän oikein hyvin, että tuo on todella typerää ja keskenkasvuista käytöstä. 

Ikinä enkä koskaan mensi haukkumaan ketään ihmistä  ryhävalaaksi. Onhan tuo nyt täysin moukkamaista.  Mielessään voi ajatella mitä haluaa, mutta vain tyhmä ihminen menee ajatuksiaan julistamaan kaikelle kansalle. 

Eikä raukka edes ymmärrä, miksi hänelle on suututtu:D Voi pyhä yksinkertaisuus. 

Vierailija
627/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon voi reagoida siten, että ei kuuntele noita heppuja. Ja aika moni tekeekin varmasti noin. Itse en ole kertaakaan kuunnellut, ja nyt kun olen lukenut tästä, niin eipä kovin houkuttele. Muutenkin tuo Kristian ei edusta sellaista miestyyppiä, joka minua kiinnostaa (ehkä vinkki tässä, että näinkin nätisti voi asian sanoa) ja osasyynä myös tietyt ulkonäölliset seikat, joita en nyt ala erittelemään. 

Vierailija
628/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä niin makeasti nauroin Heiskarin rikasta kielenkäyttöä. 

- Ryhävalas.

Vierailija
629/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Heiskari tulee itse kärsimään sanomistensa seuraukset. Ei hänkään voi sanoa mitään tahansa.

Etkö ole kuullut sanontaa "all publicity is good publicity"? Tuskin Heiskarin tarvitsee mistään huolehtia, ja tuskin tulee pyytämään anteeksi. Varmaan vain provosoituu lisää läskien uhosta. 

Kyllä hänen tulee huolehtia. All publicity ei ole good publicity nykyaikana. Joitakin asioita vaan ei sanota. Jos mainostajat, eli rahoittajat sanoo, että me emme tämmöistä rahoita, ja lähdemme tästä tuotannosta pois, ja tuotanto loppuu, niin silloin tuotanto poistaa henkilön, joka puhuu asioita, joista mainostaja ei tykkää. 

Vierailija
630/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo oo haukkunu ketään. Sanoi,ettei halua ITSELLEEN mitään                                  ryhävalasta puolisoks. Luetun ymmärtäminen hakusessa useimmilta?

Vierailija
631/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei lihavien miesten? Suomessa ylipainoisia miehiä on 72% 72% !!!! Siis 3/4 suomalaisista miehistä on ylipainoisia. Miksi te miehet ette tee asialle mitään? Haukutte vaan naisia täälläkin asiasta joka päivä, sinäkin. Taatusti kuulut tuohon plösöön joukkoon miehiä. 

Ööh? Eihän miehet täällä loukaannukaan Heiskarin puheista. Kyllä läski mies tietää olevansa läski mies, peräti RYHÄVALAS. Eikä läskiys kummankaan sukupuolen kohdalla ole tietenkään hyvä juttu. Jännä tämä teidän naisten asenne, et

TÄMÄ!

Vierailija
632/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä niin makeasti nauroin Heiskarin rikasta kielenkäyttöä. 

- Ryhävalas.

Niin mäki, hauska heppu. t. Merinorsu

Vierailija
633/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boom boom boomeri. Tuo on kasaria.

Vierailija
634/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks täällä väitellään kummat on enemmistöläskejä, naiset vai miehet? Niiku Heiskari sano, läski on läski. Iha sama sukupuolella, molemmilla se on yhtä säälittävä valinta elää elämänsä valaana. 

Vierailija
635/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks täällä väitellään kummat on enemmistöläskejä, naiset vai miehet? Niiku Heiskari sano, läski on läski. Iha sama sukupuolella, molemmilla se on yhtä säälittävä valinta elää elämänsä valaana. 

Näin on.

Vierailija
636/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boom boom boomeri. Tuo on kasaria.

En ollut edes vielä syntynyt kasarilla, joten miten minun pitäisi edes tietää, mitä tarkoitat tuolla? Sinulle lienee tutumpaa, koska olet boomeri. 

Vierailija
637/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli inhottavasti sanottu, mutta luultavasti ihan harkiten, syinä esim julkisuuden saaminen ja inho nykyistä loukkaantumiskulttuuria kohtaan.

Yliherkkyys nykyään ärsyttää minuakin, mutta en kyllä lihavista aloittaisi jos haluaisin siitä jotenkin näpäyttää. Lihavissa on kuitenkin harvinaisen paljo ihmisiä, jotka kestää tuollaista kamalaa puhetta. Koska he sitä luultavasti eniten ovat joutuneet kuulemaan. Ja mielipiteensä ja mieltymyksensä olkoon toki kullakin, mutta ei nyt tarvitsisi ilkeillä.

Vierailija
638/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
639/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen oppinut, että vauva.fi sensuroi sanaa "sot4nor$u". Selvästi läskien vallassa tämä sivusto. 🤣

Vierailija
640/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sivistynyttä olla virtahevon kokoinen? Onko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän