Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan

Vierailija
03.04.2024 |

Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi

Kommentit (1229)

Vierailija
221/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sen niin väliä mitä hassunnäköinen, pieni ja kalju mies puhelee.

Aika jännä. Sinä haukut miestä ominaisuuksista, joihin tämä ei pysty vaikuttamaan, mutta tuo mies ei saa epäsuorasti arvostella ihmisiä huonoista elämäntapaVALINNOISTA, jotka johtavat lihavuuteen? Rumaa ja tekopyhää sinulta, hyi hyi. Tässähän tämä pähkinänkuoressa.

Tiede on jo löytänyt lihavuusongelmaan syyn, eikä se ole pelkkä elämäntapavalinta. Otahan selvää, niin saa sustakin fiksumman kuvan seuraavalla kerralla.

PS Heiskari pystyisi paljonkin tekemään ulkonäölleen, jos vaan haluaisi. :)

Vierailija
222/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole todellakaan tämän cancel-kulttuurin puolella ja minusta se on mennyt monessa asiassa liian pitkälle. Tässäkin tapauksessa ehkä osalla lähti mopo vähän keulimaan liikaa, mutta kyllä munkin mielestä tässä oli vähän turhan kärkkäästi sanottu joitakin asioita. Kun tehdään julkista podcastia maksulliselle alustalle, niin kyllä mä näen, että voisi olla hyvä miettiä vähän miten asioita muotoilee. Nykyään on vielä niin paljon kiusaamisen, kehonkuvien ja syömishäiriöiden kanssa haasteita. Ryhävalas on oikeasti aika halventava ilmaus toisesta ihmisestä. Kohulta olisi säästytty, jos tuossa olisi muotoiltu vaikka: "Haluan kumppaniksi naisen joka pitää huolta itsestään fyysisesti ja henkisesti" ilman että tuodaan mitään painoa esiin tai jos sen haluaa tuoda esiin parempi tapa olisi sanoa tämä "Toivon, että kumppanini ei olisi reilusti ylipainoinen" Kavereiden kesken voi heittää rajumpia juttuja, mutta julkisesti kannattaa vähän miett

Yksi harvoista ketjun asiallisista kommenteista!

Mutta kivempaa on lynkata kuin keskustella asiallisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavana en ymmärrä tätä haloota. Onhan meillä kullakin omat mieltymyksemme.

Mä olen Krisun kanssa muutamia kertoja duunin kautta tavannut, enkä ole koskaan kokenut mitenkään epämiellyttäväksi tapaamisiamme.

En mäkään hänen tyyppiseen mieheen ihastuisi ja haluaisi tuollaisen kanssa olla romanttisesti. Kaverina, tuttuvana, työn kautta... sopii vallan mainiosti.

Vierailija
224/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kohu taas. Ei minullekaan Heiskari kelpaisi, kun en pidä vajaaälyisistä juopoista. Totuus.

Vierailija
225/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miksi ryhävalaaksi haukkuminen on niin paljon pahempaa kuin miten naiset jatkuvasti haukkuvat miehiä pituuden, painon ja milloin minkäkin asian perusteella. Tässähän se näkyy selvästi. Krisun saa kyllä haukkua millä nimillä ikinä keksii, mutta Krisu ei saa käyttää sanaa ryhävalas naisista. 

Käsittämättömintä on, ettei näin moni edes tunnu ymmärtävän tätä. 

Uhriudu nyt vähän lisää miesten puolesta, ne on niin kivoja ja kilttejä kaikille ja käyttäytyvät aina hyvin. Kadullakaan eivät huutele koskaan ventovieraille mitään.

Kannattaa tulla joskus somekuplasta reaalimaailmaan. Se että joku somebimbo länkyttää jotain, ei ole mikään syy että tämmöiset pikkuincelit yrittää saada naiset jälleen alistettua. Tämmöisille ei tartte antaa pisaraakaan myötätuntoa, naisviha on vakava ja todellinen ongelma

Olkiukkoja pellot täynnä tänäänkin

Vierailija
226/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikinä kuullut tästä podcastista, ilman tätä kohua. Kiitos kohun aiheuttaman näkyvyyden, nyt menen kuuntelemaan koko jakson.

Vierailija
227/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisinpa tietää, että kun ja jos hän tapaa ja rakastuu siihen hoikkaan naiseen, ja tämä nainen vuosien saatossa sitten saa niitä kiloja lisää, niin hyväksyykö kumppaninsa kiloineen päivineen vai loppuuko rakkaus? Vaihtuuko mielipide kun rakas ihminen muuttuukin "ryhävalaaksi"? Tuli vaan mieleen. 

No mitä veikkaat. Eihän sitä voisi enää panna, ja muutahan arvoa ei naisella ole, jos krisulta kysytään.

Ihmettelen kyllä jos tolla on naisia kavereina. En itse jaksais olla tommosen kaveri. 

Aika pitkälle vedettyä mutuilua. Krisu sanoo, ettei halua seurustella lihavan kanssa ja sinun mielestäsi siitä voi vetää johtopäätöksen, ettei hänen mielestään naisella ole muuta arvoa kuin seksi? Kyllä Krisulla on naisia kavereina. Eikä hän ajattele naisista niin kuin luulet. 

Vierailija
228/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiskarihan on täysin oikein havainnyt, että ryhävalaiden standardit on ylimitoitettuja. Sitten äijä ei sais yhtään valkata. Kahelia !!

Vierailija
229/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavalla naisella ei tee mitään. Lihavuus tarkoittaa että on laiska ja laiska ei jaksa tehdä mitään. Itse haluan että naisellani on hyvä kunto ja jaksaa 20 km pyörälenkkejä tehdä kanssani,

Vierailija
230/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän  sanoi  oman  mielipiteensä.   Onkoha  hänellä  omia  lapsia ( tyttöjä)   ei  varmaan. 

Vierailija
231/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi ääneen sen mitä 99 % miehistä ajattelee!! Siksipä tuosta niin iso älämölö syntyikin.

Vierailija
232/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan koskaan ikinä oikeasti törmännyt tohon alkuperäiseen väitteeseen, että miehen pitäisi ottaa ylipainoinen nainen parisuhteeseen? Aina tätä samaa jankutetaan miesten puolelta mutta en ole koskaan törmännyt tähän oikeasti. 

Itse olen kolmekymppinen ja lähinnä kasvoin asenneilmapiirissä, jossa naisille voitiin laittaa rajattomasti vaatimuksia ulkonäön suhteen, samalla kun naisten piti olla sallivia miesten ulkonäön suhteen. Esimerkiksi ei niin omaan silmään hyvännäköiselle olisi pitänyt antaa mahis koska luonne ratkaisee. 

Ei ole. Naisvihaajat on nyt jostain saaneet päähänsä että elävät tiukoissa kahleissa ja naiset alistaa heittiä, vaikka edelleen eletään miestenmaailmassa jossa nainen on c-luokan kansalainen. 

Mutta kun tekosyitä pitää aina keksiä, jotta vaan pääsis vihaamaan naisia näkyvästi ja muut miehet taputtelis olalle.

Tuntuu nyt olevan joku ilmiö tämä että nämä naisten vihaajat riekkuvat somekuplissaan ja haluavat saada ninensä lehtiin. Ja näkyy aina olevan yleensä ne samat urpot sitten.

Onneksi en oo instagramissa enkä twitterissä, siellä tommoset nilviäiset kai on tyttöjä ja naisia kilpaa rääpimässä. Säälittää nuoret naiset ja nuoret miehetkin, tytöt ja pojat, jotka näkee ja kuulee kaikenlaisia idi ootteja somesta. Ahdistusta on jo ihan tarpeeksi ja kiusaajia ja sateenkaarihörhöilyä. Ei siihen tarvita enää tämmöisiä keskenkasvuisia suunpieksäjäjuntteja yhtään enempää. 

Vierailija
233/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen järkevästi ja normaalisti syövä ja aktiivisesti arkiliikkuva nainen on normaalivartaloinen, ei lihonut.

Vierailija
234/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onks toi oppinut jo toisenkin sanan sen v:n lisäksi. Bb:ssä hoki vaan v v v v

Vierailija
235/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on penänneet että oisko kommentit olleet ok ilman ryhävalas-termiä. En ole kuullut podia ja koko keskustelua, joten en osaa sanoa kuinka tasokasta puhetta se ylipäänsä oli - mun mielipide on, että ymmärrän ulkoisten seikkojen merkityksen ja niistä saa keskustella jos osaa sen fiksusti ja kunnioittavasti tehdä, menemättä välttämättä yksityiskohtiin. Voi kertoa mistä pitää ja mieluummin sen kautta kuin mistä ei pidä ja varsinkin haukkumalla ei pidä asiaa tuida esiin. Olen itse ylipainoinen nainen ja tiedän läskin olevan turn off varmasti monelle. Tää menee samaan sarjaan sen toisen ikuisen kokokysymyksen kanssa ja totuus on että joillekin koolla on väliä, sen voi sanoa mutta tarkkaan pitää miettiä että missä ja miten ja sanooko ollenkaan. Itse kestäisin sen jos mies sanoo, että hän preferoi hoikkaa - ja okei voi tietenkin käydä niin että se hoikkakin nainen lihoo mutta se on sitten sen miehen kasvun paikka ja hän saattaakin ehkä huomata että haluaa silti puolisoaan. Että pointtini on, että vaikka oma arvomaailmani painottaa enemmän sisäisiä kuin ulkoisia asioita, niin on ok että muilla on eri valinnat mutta kunhan puhuisivat kunnioittavasti muista ja löytävät sitten vastinparin itselleen jos se ulkonäkö on niin tärkeä. 

Vierailija
236/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään valaat tahtoo kaikki sen Ridge Forresterin näköisen komean kundi !! Feministien mielestä tämä on valaiden oikeus !!

Vierailija
237/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi pyytää anteeksi? Sanoi vähän rajummin kuin kuplautuneet ihmiset ovat tottuneet kuulemaan. Ja vaikka hän anteeksi pyytäisi, niin ei hänen naismakunsa siitä miksikään muutu.

Vierailija
238/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisinpa tietää, että kun ja jos hän tapaa ja rakastuu siihen hoikkaan naiseen, ja tämä nainen vuosien saatossa sitten saa niitä kiloja lisää, niin hyväksyykö kumppaninsa kiloineen päivineen vai loppuuko rakkaus? Vaihtuuko mielipide kun rakas ihminen muuttuukin "ryhävalaaksi"? Tuli vaan mieleen. 

No eihän se ole se sama nainen enää jos lihoo kymmeniä kiloja. Sairas, väsynyt ja pahantuulinen. Sama kuin naisen pitäisi olla ikuisesti jonkun alkoholistiksi muuttuvan miehen kanssa.

Minä juon nytkin olutta, mutta en minä alkoholisti ole mitenkään muuten, kuin sinun mielikuvituksessasi ja siitä mennään siihen aasinsiltaan, että mä olen "paska mies" ja "alkoholisti"

Jep jep :D

Vierailija
239/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä veikkaat. Eihän sitä voisi enää panna, ja muutahan arvoa ei naisella ole, jos krisulta kysytään.

Ihmettelen kyllä jos tolla on naisia kavereina. En itse jaksais olla tommosen kaveri. 

Kyllä sairaaloisen lihaville naisillekin löytyy panokaveria. Sehän on ihan oma fetissikin.

Vierailija
240/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteen saa sanoa. Vaikka olen sitä mieltä esim Tuksua sanottiin ryhävalaaksi tai muita samanlaisia, on se loukkaus ryhävalaita kohtaan. Sanokaa joksikin muuksi muttei sotketa viattomia luontokappaleita juttuun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän