Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan

Vierailija
03.04.2024 |

Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi

Kommentit (1229)

Vierailija
241/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on näin. Minäkin sanon juoppoa vastenmieliseksi juopoksi ja itse olen lihava ja minua ei häiritse vaikka joku ajattelee minun olevan läski sun muuta. Tottahan se on ja ymmärrän hyvin, jos joku ei halua juoppoa poika/tyttöystävää tai ylilihavaa partneria. Sekä juopot että lihavat ovat sitä mitä ovat. Miksi jonkun pitäs pyytää anteeksi, että ovat sitä mieltä että nounou. Kunhan ei tule nokan eteen jurputtamaan niin kai sitä saa sanoa mielipiteensä. Kehopositiivisuuskiin on mennyt ihan mahdottomuuksiin. Läski on läski vaikka voissa paistaisi. Ja sairauksien kanssa on asia sitten erikseen. Liika syöminen on korjattavissa ja juominen myös.

Vierailija
242/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytää anteeksi keneltä? Ryhävalailta ehkä muilta ei. Jokaisella on mielipiteet, miksi niitä pitäisi anteeksi pyydellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhää jauhaa jonkun kommentista, ihan kuin ette itse koskaan sano mitään ikävää tai negatiivisen kuuloista.

Vierailija
244/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko miehistä sanoa näin?

Arvostella rumasti ulkomuotoa?

Heiskarista heti tulisi parikin mieleen: idiootin näköinen wannabe kova jätkä, oikeesti aivoton luumu

Vierailija
245/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski on oksettavaa, kertoo paljon ihmisestä ja on kohteliaisuus että sanotaan ryhävalaaksi, pitäisi sanoa ällöttäväksi läskikasaksi mielummin.

Vierailija
246/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heiskarista heti tulisi parikin mieleen: idiootin näköinen wannabe kova jätkä, oikeesti aivoton luumu

Sä arvostelet nyt ihmistä, heiskari arvosteli vain lihavia ei ketään yksittäistä. Ihan eri asia.

Vierailija
247/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrsky vesilasissa. Maailma on täynnä erilaisia podcasteja. Niitä tulee ja menee. Varsinkin maksullinen alusta on marginaalinen media, joka tavoittaa vain rajatun yleisön. 

Itse ainakin jos totean podcast-jakson olevan paskaa, niin hövelillä päällä skippaan ehkä seuraavaan jaksoon tai siirryn kokonaan toiseen podcastiin. Ei tulisi mieleenkään pöyristyä ja vaivata päätäni asialla enempää. 

Kyllä maailmaan puhetta mahtuu, eikä kaikesta voi eikä pidä tykätä. Annetaan kaikkien kukkien kukkia, jos lakia ei rikota. Hyvien tapojen unohtaminen ei ole laitonta.

Vierailija
248/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää mainosta hän saa ainakin tällä :) jatkakaa vaan

Vierailija
249/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan koskaan ikinä oikeasti törmännyt tohon alkuperäiseen väitteeseen, että miehen pitäisi ottaa ylipainoinen nainen parisuhteeseen? Aina tätä samaa jankutetaan miesten puolelta mutta en ole koskaan törmännyt tähän oikeasti. 

Itse olen kolmekymppinen ja lähinnä kasvoin asenneilmapiirissä, jossa naisille voitiin laittaa rajattomasti vaatimuksia ulkonäön suhteen, samalla kun naisten piti olla sallivia miesten ulkonäön suhteen. Esimerkiksi ei niin omaan silmään hyvännäköiselle olisi pitänyt antaa mahis koska luonne ratkaisee. 

Ei ole. Naisvihaajat on nyt jostain saaneet päähänsä että elävät tiukoissa kahleissa ja naiset alistaa heittiä, vaikka edelleen eletään miestenmaailmassa jossa nainen on c-luokan kansalainen. 

Mutta kun tekosyitä pitää aina keksiä, jotta vaan pääsis vihaamaan naisia näkyvä

Jep. Siellä oli ensimmäisenä peukuttamassa "hyvinvointi" valmentaja Mannisen Aki. Jonka työ käsittääkseni on kesäkuntoon tsemppaamista, ruokavinkkien jakoa ym elämänohjeiden jakamista. Siellä se naureskeli ylipainoisille valmenntavilleen!! Älkää ryhävalaat vaivautuko heidän valmennuksiin, saatte yököttelyt kaupanpäälle. 

Vierailija
250/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää mulkkumaisuutta. Aikuiseksi ei näy kaikki enää nykyään kasvavan, ikävä kyllä. Kuka tätä yhteiskuntaa enää pyörittäis jos me kaikki jäätäis näitten heiskarien ja valavuorten tasolle, mitä näitä nyt olikaan. Ei kukaan. 

M49

Vierailija
251/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyytää anteeksi keneltä? Ryhävalailta ehkä muilta ei. Jokaisella on mielipiteet, miksi niitä pitäisi anteeksi pyydellä?

Varmaan siksi, että jotkut heikkoitsentuntoiset ottaa ne henkilökohtaisesti ja loukkaantuu :D

Ei helvetti :D

Minä juon nytkin olutta ja jos joku ä m m ä haukkuu mua alkoholistiksi, niin ei se minuun vaikuta yhtään mitenkään, ei kiinnosta muiden mielipiteet.

Vierailija
252/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miksi ryhävalaaksi haukkuminen on niin paljon pahempaa kuin miten naiset jatkuvasti haukkuvat miehiä pituuden, painon ja milloin minkäkin asian perusteella. Tässähän se näkyy selvästi. Krisun saa kyllä haukkua millä nimillä ikinä keksii, mutta Krisu ei saa käyttää sanaa ryhävalas naisista. 

Käsittämättömintä on, ettei näin moni edes tunnu ymmärtävän tätä.

Mikä on käsittämätöntä on se, ettei esim. lainaamani henkilö ymmärrä mikä ero on haukkua naista ryhävalaaksi tai puhua ylipainoisesta, jos välttämättä tämä on tuotava esiin. Tai vaikka sanoa, että haluan pitkän miehen vs. vinkuheinät eivät kiinnosta. Kyse on tavasta puhua toisista ihmisistä. 

Vierailija
253/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä arvostelet nyt ihmistä, heiskari arvosteli vain lihavia ei ketään yksittäistä. Ihan eri asia.

Ei nää tunnista sitä eroa.

Vierailija
254/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoitus ollut kertoa millaisen kumppanin tuo tyyppi haluaa. Tarkoitus oli purkaa vihaa ylipainoisia naisia kohtaan ja jonkinlainen aasinsilta piti kyhätä, että sai sanoa mitä halusi.

Vierailija
255/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Je suis Kristian.

Vierailija
256/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan koskaan ikinä oikeasti törmännyt tohon alkuperäiseen väitteeseen, että miehen pitäisi ottaa ylipainoinen nainen parisuhteeseen? Aina tätä samaa jankutetaan miesten puolelta mutta en ole koskaan törmännyt tähän oikeasti. 

Itse olen kolmekymppinen ja lähinnä kasvoin asenneilmapiirissä, jossa naisille voitiin laittaa rajattomasti vaatimuksia ulkonäön suhteen, samalla kun naisten piti olla sallivia miesten ulkonäön suhteen. Esimerkiksi ei niin omaan silmään hyvännäköiselle olisi pitänyt antaa mahis koska luonne ratkaisee. 

Ei ole. Naisvihaajat on nyt jostain saaneet päähänsä että elävät tiukoissa kahleissa ja naiset alistaa heittiä, vaikka edelleen eletään miestenmaailmassa jossa nainen on c-luokan kansalainen. 

Mutta kun tekosyitä pitää aina ke

Ryhävalaat on menetetty tapaus. 

T:Kaskelotti 

Vierailija
257/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoitus ollut kertoa millaisen kumppanin tuo tyyppi haluaa. Tarkoitus oli purkaa vihaa ylipainoisia naisia kohtaan ja jonkinlainen aasinsilta piti kyhätä, että sai sanoa mitä halusi.

Jospa ne pikkasen laihtuiskin miehiä varten?

Vierailija
258/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se on??

Vierailija
259/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se on??

Vierailija
260/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun tekosyitä pitää aina ke

Yllätys. Ne on nämä samat aina jotka haluaa naisten pilkkaamisella huomiota. Vielä puuttuu joku selänne ja enbuske. 😂 

Miesten muotovalioita vissiin kaikki omasta mielestään. Mutta ei se salilla pumppaaminen tai somessa räksytys kyllä ketään komeaksi tee, saati kivaksi.

Minua säälittää esim Rita, ei varmaan tiedä paremmasta niin tyytyy Akiin. Taisi olla lastenkotilapsi, niin ehkä Aki on ainoa läheinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi