Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko alasti kotonanne muutoin kuin suihkussa?

Vierailija
30.03.2024 |

Niin, otsikossa kysymys. Kuinka moni täällä on alasti kotona muulloin kuin suihkussa/saunassa ja pidättekö alastomuutta perheen kesken normaalina? 

Olen kotonani käymässä ja äitini kulkee repaleisessa yöpaidassa täällä ilman housuja. Yöpaita on niin reikäinen että rinnat näkyvät selvästi. 

Olenko nipottaja jos oman äitini alastomuus häiritsee minua? Äiti aina hermostuu kun huomautan että olisi kiva jos laittaisi vaatetta päälle.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juuri ole. Alastomuudesta meillä pitää huolen nuo 5 v. kaksoset, jotka saattaa kotona riisua vaattensa ihan muuten vaan ja jatkaa alasti sitä mitä olivat tekemässä.

Vierailija
2/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta mun lapsi on niin lämminverinen että viihtyy parhaiten alasti. Eikä mua haittaa, oon opettanut että jos on vieraita niin pitää pukeutua kunnolla. Sun äidille ei ilmeisesti ole sitä vaan kukaan kertonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Lisäksi nukun alasti.

Vierailija
4/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kylpytakissa ja/tai kalsareissa, nytkin näpytän alasti tänne pippeli kylpytakun alta viuhuen kännissä kuin apina.

Vierailija
5/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Mä en viihdy alasti, enkä halua istua mihinkään ilman housuja tai maata sohvalla ilman vaatteita. Mun mielestä se on epähygienistä ja vastenmielistä. Ihosta irtoaa jatkuvasti hilsettä ja rasvaa ja haihtuu nestettä. Haluan että ne tarttuu vaatteisiin, jotka vaihdan joka päivä, eikä kotini pinnoille.

Vierailija
6/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että kerroit missä kysymys luuraa.

Vierailija
7/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuumalla jos on pakko. Uskon monta kauhistunutta haamua silloin pyörtyneen näkymästä. Ehkä joku vie heille mansikoita ja kermavaahtoa. Pitäisi ostaa kai jotain peittäviä riekaleita ja kankaita, mutta ainoa on silkki joka ei kuumenna tai joku äärimmäisen kevyt materiaali.

Vierailija
8/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa, saunassa ja rouvan jalkojen välissä.

Vierailija
9/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin. Just toi että en viitsi istua minnekään ilman että on kangasta pyllyreiän ja tuolin välissä.  Toki puolison kanssa seksi puuhissa olen estoitta alasti. 

Vierailija
10/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin olen alasti ,tiiraan verhojenraosta kun pyllyt liikkuu tiellä vasenpaan ja oikeaan.

Vierailija
11/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aina olen alasti 

Vierailija
12/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä voin olla, vielä ei tarkene. Mulla on nytkin villasukat jalassa ja aamutakki tavallisten vaatteiden päällä. 

Vierailija
13/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. On peittävät vaatteet päällä.

Vierailija
14/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa vaatteidemme alla olemme alasti. Suihkussa pukeudut veteen.

Vierailija
15/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En 🤢

Vierailija
16/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa vaatteidemme alla olemme alasti. Suihkussa pukeudut veteen.

"Kauhistuttaa" että ulkona ja muualla on ihmisiä alasti vaatteidensa alla. Ja ovat lähekkäin kaikki. Eikö se ole pervoa? Mihin ihmiskunta on ajautunut. :0

Vierailija
17/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla alasti ja kaksi aikuista. Miehelläni on shortsit ja t-paita. Minulla maxi hame ja tunika, pitkä yöpaita tai aamutakki sekä villasukat. Lämmityksessä pitää säästellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi