Voiko mies olla naiselle vaan kaveri?
Kaverimies jonka tuntenut toistakymmentä vuotta alkanut pitää tiiviisti yhteyttä sen jälkeen kun tulin sinkuksi. Koska on tunnettu vuosikausia ja enemmän tai vähemmän pidetty yhteyttä koko ajan ajattelen häntä kaverina. Ollessani parisuhteessa yhteydenpito ollut harvaa ja nyt taas joka viikkoista hänen aloitteestaan.
Erottuani pyysi mua ulos kanssaan ja vastasin, että kaverina voin käydä vaikka pitsalla tms, ero oli tuore silloin. Mutta onkohan sillä nyt muutakin mielessään, ei sano mitään sellaista kyllä koskaan. Mut tosi tiiviisti haluaa jutella tai jotain yhdessä tehdä. Kertokaas miehet haluatteko olla ihan vaan kaveri naiselle vai onks siinä aina jotain muutakin? Toimiiko miehen ja naisen välinen kaveruus?
Kommentit (112)
Mies antaa 5 senttisensä.
Mulla on useampi nais kaveri, jokaikinen on pelkästään seksin takia siinä. En hirveästi ole kiinnostunut heistä ihmisinä. Paras hyöty on se että heidän kauttaan olen tutustunut mielettömän moneen naiseen. Seuraava hyöty on ollut se että välillä saa seksiä heiltä kun onni suosii. Jos olisin impotentti mulla ei olisi yhtään naista kaverina.
Sen jälkeen voi olla kaveri kun on seksuaalinen jännite panemalla purettu ja koettu miltä tuntuu.
Mies 38v. Ei voi olla kaveri ei. Jokaikinen mun kaveri suhde on kaatunut siihen että ihastun itse tai nainen muhun.
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen voi olla kaveri kun on seksuaalinen jännite panemalla purettu ja koettu miltä tuntuu.
Sen jälkeen ei tietenkään enää olla kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Empä kovin montaa sellaista tunne. Toki siis voi olla ystävä, mutta jos esim nyt kun itsekin naimissa, niin lähtisin jonkun naisen kanssa ihan vaan leffaan tjsp. Nuorempana mulla oli erikoinen suhde yhden naikkosen kanssa. Saatettiin viettää aikaa ihan leffaa katsellen, mutta erikoisuutena me myös pantiin. Ei ollut mitään parisuhde meininkiä ja molemmat teki tahoillaan mitä huvitti. Sinkkuja oltiin. Mutta jos vaikka oli just joku la ilta, että hän tuli vaikka mun luokse ja kunhan katsottiin vaikka leffaa, niin pystyi ihan normisti vaan sanomaan, että voitaisko naida, panettais hirveesti. Tämä toimi ihan molemmin päin. Se oli usein enemmänkin sellaista kokeilevaa, että kokeile näin ja teeppäs näin meininkiä. Vähän, kuin olis hartioita hieronut. Toki pidin häntä hyvinkin seksikkäänä ja sitä hän todellakin oli. Hän taas puolestaan piti minun otteistani ja minulla oli kuulemma hyvinkin riittävä vehje moneen verrattuna, vaikka on sen 17cm
<
Ei hitto. Buahahaa. Hirveä sepustus, jotta pääsee kertomaan munansa koon. Munanmittaajille on omat ketjut. Painu sinne.
Itselläni oli aikanaan kaksi tärkeää naispuolista ystävää. Molempia ajattelin joskus runkatessa, vaikka parisuhteessa olinkin.
Näistä ystävistä toisen kanssa hieman vehdattiin ja jäätiin kiinni. Mukavaahan se oli, mutta.. Jälkeenpäin kaduttaa, sillä menetin hyvän ystävän tuon vuoksi, kun ymmärrettävästi puoliso ei halunnut, että jatkan yhteydenpitoa ystävään. En olisi itsekään halunnut, jos tapaus olisi mennyt toisinpäin.
Tuonkin jälkeen on ollut naispuolisia kavereita, ei kuitenkaan yhtä läheisiä. Monia olen seksuaalisesti miettinytkin. Haluan ajatella että jatkossa osaan paremmin olla tarttumatta tarjoukseen, mikäli tarjoutuisi mahdollisuus.
Mielestäni ei ole ongelma että mies ja nainen on kavereita. Miksei kaveria voisi myös ajatella omaa kivaa toteuttaessaan tai vaikka pannakin? Toki voihan tulla ihastuminen ja kaverisuhde muuttuu parisuhteeksi ja sitä myöden menettää ystävän mahdollisesti.
Kumman tahansa ollessa parisuhteessa lemmenleikit on yhtälailla pettämistä kuin kenen tahansa muun ihmisen kanssa vehtailu.
Lisään vielä edelliseen. Vaikka joskus miettisinkin seksuaalisesti näistä kavereista niin silti, kun tapaan tai pidän yhteyttä muuten näihin naispuolisiin kavereihin. Ovat he minulle silloin kavereita siinä missä miehetkin, ilman mitään seksuaalista kipinää.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli aikanaan kaksi tärkeää naispuolista ystävää. Molempia ajattelin joskus runkatessa, vaikka parisuhteessa olinkin.
Näistä ystävistä toisen kanssa hieman vehdattiin ja jäätiin kiinni. Mukavaahan se oli, mutta.. Jälkeenpäin kaduttaa, sillä menetin hyvän ystävän tuon vuoksi, kun ymmärrettävästi puoliso ei halunnut, että jatkan yhteydenpitoa ystävään. En olisi itsekään halunnut, jos tapaus olisi mennyt toisinpäin.
Tuonkin jälkeen on ollut naispuolisia kavereita, ei kuitenkaan yhtä läheisiä. Monia olen seksuaalisesti miettinytkin. Haluan ajatella että jatkossa osaan paremmin olla tarttumatta tarjoukseen, mikäli tarjoutuisi mahdollisuus.
Mielestäni ei ole ongelma että mies ja nainen on kavereita. Miksei kaveria voisi myös ajatella omaa kivaa toteuttaessaan tai vaikka pannakin? Toki voihan tulla ihastuminen ja kaverisuhde muuttuu parisuhteeksi ja sitä myöden menettää ystävän mahdollisesti.
Puolison näkökulma. Sulla on niitä tilaisuuksia kaverin kanssa älyttömän usein. Harvalle miehelle tulee kadulla/ baarissa jne joku tarjoaa itseään.
Totta maar kaveri voi olla, niitähän tarvitaan ihan oikeasti ja ystäviä. Nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mies 38v. Ei voi olla kaveri ei. Jokaikinen mun kaveri suhde on kaatunut siihen että ihastun itse tai nainen muhun.
Olen nainen ja todennut saman. Aina jos olen kaveerannut miehen kanssa, jota en mitenkään pysty näkemään muuna kuin kaverina, mies on jossain vaiheessa kertonut tuntevansa enemmän. Sitten taas minulle kaveruutta on ehdottanut pari miestä, joita en itse pystynyt näkemään pelkkänä kaverina. Ja näistä jälkimmäisistä miehistä olen varma, että todellakin ovat halunneet pelkkää kaveruutta, koska kyseessä on ollut tilanne missä miehelle on ollut selvää millaiset minun fiilikseni häntä kohtaan ovat. Ihan hyvin olisivat siis voineet kertoa haluavansa enemmän, koska tiesivät että se olisi molemminpuolista.
Ymmärrän toki myös tämän näkökulman. Onhan se kaveri/ystävä tavallaan helpompi kohde kuin tuntematon baarissa tai kadulla. Ihan yhtälailla sitä on epärehellinen / syyllinen vehtaat sitten kaverin tai tuntemattoman kanssa.
Onhan se tietty varmasti hieman pulmallista, jos olet harrastanut kaverin kanssa seksiä ennen parisuhdetta ja jatkat edelleen kaverisuhdetta, ilman seksiä.
Jos puoliso on kovin mustasukkainen, niin kyllähän se tietty vaikuttaa myös ystävyys suhteeseen.
Mun mielestä kans vaikuttaa jos on ollu "kaverin kaa seksisuhde ennen seurustelun aloitusta nykyisen kanssa.
Voi.
Pidin miehestä, mutta hän oli mielestäni ruma, joten pysyimme kavereina.
Kyllä voi. Paras kaverini on nainen, eikä seksiin liittyvää tunnetta ole meidän ystävyydessä.
Kaverisuhteeksi jäävät ovat itselläni mm. lapsuuden ystävät, työkaverit, harrastuksiin liittyvät... (huom. poikkeus vahvistaa säännön).
Mies voi olla viehättävän naisen kaveri ainoastaan silloin kun nainen suostuu antaa seksiä palkinnoksi miehelle, joka suostuu viettää aikaa naisen kanssa. Jos ei saa seksiä palkinnoksi, niin miehestä tuntuu silloin, että nainen käyttää häntä törkeästi hyväksi.
Mies on ollut kaiken aikaa ihastunut sinuun ja ajattelee, että nyt hänellä on mahdollisuus saada sinut.
jos on kaunis niin hyvin epätodennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista voi päätellä, että miehelle käy kuka tahansa nainen seksiin. Kaveri ei voi olla naisen kanssa, vaikka se nainen olisi miten epäviehättävä, seksi tulee aina mieleen.
Ei pidä paikkaansa. Viehätyn älykkäistä,mukavista ja kauniista naisista. Kaveri voin olla myös älykkäiden ja mukavien kanssa, mutta nämä kaksi edellytystä pitää täyttyä.
Naisten olisi hyvä tajuta se että miehillä on miljoona eri juttua. Mä olen superkomea treenattu mies. Mutta mulla on 2 fetissiä toinen on todella lihavat naiset " en voisi seurustella" ja toinen on vanhat naiset " en voisi seurustella".
Mulla on kaverina molempia noista ja mun puoliso ei todellakaan tunne mitään mustasukkaisuutta tai uhkaa heistä.