Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla naiselle vaan kaveri?

Vierailija
03.04.2024 |

Kaverimies jonka tuntenut toistakymmentä vuotta alkanut pitää tiiviisti yhteyttä sen jälkeen kun tulin sinkuksi. Koska on tunnettu vuosikausia ja enemmän tai vähemmän pidetty yhteyttä koko ajan ajattelen häntä kaverina. Ollessani parisuhteessa yhteydenpito ollut harvaa ja nyt taas joka viikkoista hänen aloitteestaan.

Erottuani pyysi mua ulos kanssaan ja vastasin, että kaverina voin käydä vaikka pitsalla tms, ero oli tuore silloin. Mutta onkohan sillä nyt muutakin mielessään, ei sano mitään sellaista kyllä koskaan. Mut tosi tiiviisti haluaa jutella tai jotain yhdessä tehdä. Kertokaas miehet haluatteko olla ihan vaan kaveri naiselle vai onks siinä aina jotain muutakin? Toimiiko miehen ja naisen välinen kaveruus? 

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos haluaa pitää parisuhteensa, niin parempi, ettei kummallakaan ole kaverina vastakkaista sukupuolta. Tottakai voi olla esim. pariskuntia, mutta ei ketään sellaista vastakkaista sukupuolta olevaa, jonka kanssa vietetään kahdestaan aikaa. Ehkä olen kyyninen, ja jollain voi toimia, mutta mitä itse olen nähnyt, niin ei vaan onnistu. Jossain vaiheessa tulee joku ihastus, tai pettäminen, ja perhe on hajalla. 

Tuntuu noita ihastuksia ja pettämisiä olevan ihan kavereista riippumatta.

Vierailija
22/112 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki, eikä sukupuolella väliä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä kovin montaa sellaista tunne. Toki siis voi olla ystävä, mutta jos esim nyt kun itsekin naimissa, niin lähtisin jonkun naisen kanssa ihan vaan leffaan tjsp. Nuorempana mulla oli erikoinen suhde yhden naikkosen kanssa. Saatettiin viettää aikaa ihan leffaa katsellen, mutta erikoisuutena me myös pantiin. Ei ollut mitään parisuhde meininkiä ja molemmat teki tahoillaan mitä huvitti. Sinkkuja oltiin. Mutta jos vaikka oli just joku la ilta, että hän tuli vaikka mun luokse ja kunhan katsottiin vaikka leffaa, niin pystyi ihan normisti vaan sanomaan, että voitaisko naida, panettais hirveesti. Tämä toimi ihan molemmin päin. Se oli usein enemmänkin sellaista kokeilevaa, että kokeile näin ja teeppäs näin meininkiä. Vähän, kuin olis hartioita hieronut. Toki pidin häntä hyvinkin seksikkäänä ja sitä hän todellakin oli. Hän taas puolestaan piti minun otteistani ja minulla oli kuulemma hyvinkin riittävä vehje moneen verrattuna, vaikka on sen 17cm 

Vaimoni ei tästä ihan koko totuutta tiedä, vaikka hänkin kyseisen henkilön tavallaan tuntee. Tietää kyllä, että olen häntä nuorempana pannut.

Vierailija
24/112 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ollut omassa parisuhteessa tosi haastava asia. Vaimo on hirveän kaunis nainen ja kokoajan olisi kaveria tyrkyllä. Eikä hän oikein itse ymmärrä miksi näitä miehiä yhtäkkiä alkaa kiinnostamaan naisen jutut. mä kyllä tiedän ja sit ollaan näistä väännetty ihan riittävästi kun kerta toisensa jälkeen tulee kavereilta ehdotuksia.

Vierailija
25/112 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ei voisi olla? Ymmärrän, että parisuhteessa kumppanin sukupuoli merkitsee, mutta eihän sillä ystävyyssuhteissa ole mitään väliä.

Minun kaksi pitkäaikaisinta ja läheisintä ystävää on naisia. Olen tuntenut heidät yläasteikäisistä asti ja koskaan emme ole olleet toisillemme muuta kuin hyviä ystäviä. Nykyinen naisystäväni on kylläkin "ominut" heidät itselleen.

Vierailija
26/112 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mukaan onnistuu,miesten mukaan ei.Ei miehellä ole juuri motiivia lähteä kaverisuhteeseen.

Vierailija
27/112 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän oli iltalehdessä joku aikaa sitten iso kysely miehiltä. 

Suurin osa vastasi että tuntevat seksuaalista vetoa naispuolisiin kavereihinsa. Koko ystävyys oli lähtenyt ihastuksesta tai seksin halusta.

Aikalailla menee omiin ja kavereiden ajatuksiin ton kyselyn vastaukset.

Vierailija
28/112 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin seurustelin hyvännäköisen naisen kanssa,niin kyllä huomasi kuinka tututkin miehet olivat kovasti kiinnostuneita hänen jutuistaan,vaikka ne olisivat olleet kuinka pitkästyttäviä hyvänsä.hän aina sanoi että onpa mukavia kavereita,eikä ymmärtänyt että heidän ainoa päämääränsä on päästä hänen pöksyihinsä,kunnes eräs heistä onnistui tavoitteessaan.Muutaman viikon kuluttua,hän ei enää ollutkaan niin mukava mies,ja lähti tavoittelemaan seuraavaa saalistaan.Myöhemmin ymmärsin että mies teki minulle silloin palveluksen,vaikka kyllähän se silloin v,tutti.

Vierailija
29/112 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä ainakin voin olla 'vain' kaveri naisen kanssa.

Suurin osa ystävistäni on läpi elämän ollut tyttöjä / naisia -joskin kaikkein läheisimmät ystävät miehiä. Varsinkin nuorempana tunsin oloni naisten seurassa luonnollisemmaksi ja vapautuneemmaksi kuin miesten kanssa. Johtunee siitä, että en ole yhtään "äijä", en ole ollut koskaan kiinnostunut moottoreista, jääkiekosta tai Popedasta.

Olennaista kahden eri  sukupuolta olevan heteron ystävyyssuhteessa on, että kummallakaan ei ole motiivin suhteen takaa-ajatuksia. Silloin kyseessä ei olekaan aito ystävyyssuhde, vaan jonkinlainen vinoutunut leikki. Itselleni tämä on helppoa siksi, että tavatessani uuden ihmisen seksuaalinen / romanttinen viba syntyy heti -tai se ei synny koskaan. Sellaisen naisen kanssa, jonka seurassa se syttyy, en voisi olla ystävä.  

Vierailija
30/112 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan kaveria naispuolisen työkaverini kanssa, vaikka himottaa ihan  h..vetisti. Onnistuu se vaikka välillä on lahkeessa ahdasta.

Vierailija
31/112 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kiikun kaakun. Moni mies ajattelee, että kaveria ei voi olla ilman eroottista latausta tai toivetta seksistä. Silloin kuvaan tulee helposti vahinkokosketukset, sipaisu silloin tällöin ja fyysisesti lähelle naista hakeutuminen. 

Jotkut miehet pystyy ja haluaa olla kavereita tai ystäviä naisen kanssa. Voi olla pitkiäkin kaveruussuhteita ilman merkkiäkään kemiasta tai vipinästä.  Mut mistä tietää kummanlainen mies on ja mistä se johtuu, sitäpä ei tiedä.

Vierailija
32/112 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tulee aina jossai vaiheessa flirttailtua sen verran, että rakastun raukka siihen naiseen. Ei siis helppoa ole 

Vierailija
33/112 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin seurustelin hyvännäköisen naisen kanssa,niin kyllä huomasi kuinka tututkin miehet olivat kovasti kiinnostuneita hänen jutuistaan,vaikka ne olisivat olleet kuinka pitkästyttäviä hyvänsä.hän aina sanoi että onpa mukavia kavereita,eikä ymmärtänyt että heidän ainoa päämääränsä on päästä hänen pöksyihinsä,kunnes eräs heistä onnistui tavoitteessaan.Muutaman viikon kuluttua,hän ei enää ollutkaan niin mukava mies,ja lähti tavoittelemaan seuraavaa saalistaan.Myöhemmin ymmärsin että mies teki minulle silloin palveluksen,vaikka kyllähän se silloin v,tutti.  Jotkut tytöt ei vain ymmärrä olevansa hyväuskoisia typeryksiä jakaessaan.

Vierailija
34/112 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homomies ja mulla on paljon miespuolisia heterokavereita. Yhteenkään heistä en ole koskaan tuntenut vetoa, eikä ole myöskään tehnyt mieli panna heistä ketään edes kännissä. En mä kaikkien homojenkaan kanssa halua olla, ei se kahden ihmisen kokema vetovoima tai seksuaalinen lataus ihan niin toimi, että kaikki kelpaisi. 

Vierailija
35/112 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin voi kysyä, että voiko mies olla miehen kaveri. Voihan se toinen mies olla homo tai ainakin bi. Silloin nousee esille samat kysymykset kuin miehen ja naisen välillä. 

Vierailija
36/112 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe mitään ongelmaa siinä, että mieskaverini haluaisivat minua. Töissä minulla on monta kaveria, joista muutaman arvelen olevan kiinnostunut minusta enemmänkin. Mitä sen on väliä? Vaihtakoon itse työpaikkaa, jos eivät pärjää sen asian kanssa. 

Vierailija
37/112 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en näe mitään ongelmaa siinä, että mieskaverini haluaisivat minua. Töissä minulla on monta kaveria, joista muutaman arvelen olevan kiinnostunut minusta enemmänkin. Mitä sen on väliä? Vaihtakoon itse työpaikkaa, jos eivät pärjää sen asian kanssa. 

Oletko sä koskaan ajatellut sitä niin että sä voit olla se syy miksi joku näistä ressukoista ei pariudu, saa lapsia jne. Vaan koska sä tykkäät huomiosta.

Vierailija
38/112 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä miehenä ainakin voin olla 'vain' kaveri naisen kanssa.

Suurin osa ystävistäni on läpi elämän ollut tyttöjä / naisia -joskin kaikkein läheisimmät ystävät miehiä. Varsinkin nuorempana tunsin oloni naisten seurassa luonnollisemmaksi ja vapautuneemmaksi kuin miesten kanssa. Johtunee siitä, että en ole yhtään "äijä", en ole ollut koskaan kiinnostunut moottoreista, jääkiekosta tai Popedasta.

Olennaista kahden eri  sukupuolta olevan heteron ystävyyssuhteessa on, että kummallakaan ei ole motiivin suhteen takaa-ajatuksia. Silloin kyseessä ei olekaan aito ystävyyssuhde, vaan jonkinlainen vinoutunut leikki. Itselleni tämä on helppoa siksi, että tavatessani uuden ihmisen seksuaalinen / romanttinen viba syntyy heti -tai se ei synny koskaan. Sellaisen naisen kanssa, jonka seurassa se syttyy, en voisi olla ystävä.  

Tämä. Mitä ajattelet jos olisit perus äijä. Kiinnostaisiko sua hengailla noiden naisten kanssa? 

Tämä on se avain. Yksinkertaisesti normaali mies ja normaali nainen on ihan hiton kaukana toisistaan.  Siinä on aina se seksuaalinen kulma jos se putkimies nyt on hiton kiinnostunut kampaajan jutuista.

Vierailija
39/112 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Itse olisin halunnut monen monta kertaa vain ystävystyä miehen kanssa, mutta joka kerta se meni siihen että lopulta tunnustivat ihastuksen tai alkoivat vihjailemaan seksistä. Joten olen luovuttanut tämän asian suhteen.

N32

Vierailija
40/112 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteista voi päätellä, että miehelle käy kuka tahansa nainen seksiin. Kaveri ei voi olla naisen kanssa, vaikka se nainen olisi miten epäviehättävä, seksi tulee aina mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän