Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jos jollain on ulkomaalainen kumppani niin kuuluu usein muiden sanovan "ai eikö suomalainen kelvannut?"

Vierailija
03.04.2024 |

Tuota en ymmärrä? Ihankuin sen voisi valita, että keneen rakastuu?

Kommentit (323)

Vierailija
101/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hevonvitun lauserakenne on "miksi jos jollain"

Siivoa suusi.

Vierailija
102/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanomiset riippuvat kumppanin lähtömaasta. Henkilökohtaisesti minua ei voisi vähempää kiinnostaa mistä maasta kenenkin kumppani on kotoisin vaikka omalla kohdalla tahdon parisuhdekielen olevan suomenkieli.

Eri kieli on paljon parempi kuin yhteinen äidinkieli. Ei tarvitse selitellä asioita niin tarkkaan ja oppii samalla uuden kielen.

Kokemukseni mukaan eri kielet aiheuttavat juurikin sen, että joutuu jatkuvasti selittämään mitä tarkoitti. Yksi niistä syistä etten enää koskaan suostu suhteeseen, jossa ei ole tarpeeksi vahvaa yhteistä kieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstanaiset alapeukuttaa miesten kommentteja! 🤣🤣🤣

Eivät voi sietää suomalaisia miehiä, joilla on aasialainen nainen. Solvaavat, haukkuvat ja vihaavat. Kehtaavatkin valittaa, jos suomalaiset miehet kritisoi sitä, kun suomalaiset naiset hakee miehen ulkomailta.

Vierailija
104/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailen ulkomaista miestä, ja minua pelottaa suvulle esittely.

Mies haluaisi laajentaa tuttavapiiriään, on asunut maassa jo joitain vuosia mutta tuntee lähinnä ei-suomalaisia. Minulla olisi hyvä tilaisuus esitellä hänet sukujuhlissa, mutta omat sukulaiset epäilyttää. Olen jo aiemmin kuullut kommentin että ei ulkomaista miestä kannata ottaa, Suomessa on parhaat, ja muutamia muitakin vastaavia vuosien kuluessa. En haluaisi lopettaa hyvin alkanutta suhdetta vain siksi että sukuni ei välttämättä pysty käsittämään ulkomaalaisen kanssa seurustelua.

Ei kannata kiirehtiä. Mieti esittelemistä vasta sitten kun tapailunne on edennyt oikeaksi seurusteluksi. Jos sukusi asenteet on noin tympeitä, niin en lähtisi sinuna esittelemään mitään alustavassa vaiheessa olevaa suhdetta. 

Vierailija
105/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei kelpaa suomalainen nainen.

Vierailija
106/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten miesten tulisi olla kiitollisia suomalaisista naisista ja lopettaa niiden aasialaisten pikkutyttöjen kuskaamisen tänne. Piste.

Ei ne oo pikkutyttöjä, eivät vaan kasva kuin sen max 150 senttiseksi. Vanhenevat sitten sitäkin nopeammin, hakevat eroa ukoistaan ja perustavat Thai hierontapaikan 

Mutta suominainen osaa kasvaa vain leveyttä. 

Vierailija
107/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanomiset riippuvat kumppanin lähtömaasta. Henkilökohtaisesti minua ei voisi vähempää kiinnostaa mistä maasta kenenkin kumppani on kotoisin vaikka omalla kohdalla tahdon parisuhdekielen olevan suomenkieli.

Eri kieli on paljon parempi kuin yhteinen äidinkieli. Ei tarvitse selitellä asioita niin tarkkaan ja oppii samalla uuden kielen.

Kokemukseni mukaan eri kielet aiheuttavat juurikin sen, että joutuu jatkuvasti selittämään mitä tarkoitti. Yksi niistä syistä etten enää koskaan suostu suhteeseen, jossa ei ole tarpeeksi vahvaa yhteistä kieltä.

Silloin voi sanoa, että on liian vaikeaa selittää se asia eri kielellä ja unohda koko juttu. 

Vierailija
108/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kieltämättä vaikuttaa siltä, että on pitänyt ottaa ulkomaalainen kun ei kotimaista saa. Tai antaahan sellainen jotenkin epätoivoisen vaikutelman. On valmis joustamaan yhteisestä kielestä ja toisen joutuu luopua omasta kotimaasta ja kulttuurista. Ei nyt ihan ymmärretä toisia täydellisesti mutta kunhan on edes joku. 

Länkyttäkäätten siinä syvimmät tuntonne rallienglannilla töksäytellen, joka ikinen päivä, vuodesta toiseen. Ai luoja en jaksais päivääkään.

Tätä sinun tekstiä kun lukee niin muistan miksi otin ulkomaalaisen naisen. Paljon tällaisia ilkeitä naisia, vähättelemässä ja viisastelemassa miestensä kustannuksella. Tällaista kulttuuria painotetaan Suomessa nykyään. Naiset ylös, miehet alas.

Vierailija
109/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just. Ketjussa on taas tämä yksi ja sama aasialaisia naisia vihaava nainen, joka esiintyy lukuisina eri henkilöinä ja yläpeukuttaa omia kommenttejaa. :D

Minulla on pari aasialaisia naista ystävinä, ja tiedätkös mitä he inhoavat? No suomalaisia täysin tuntemattomia miehiä, jotka yrittävät iskeä heitä just sellaisella provider-asenteella, jolla naisia mennään Thaimaasta hakemaan. Ihan suoraan ollaan tultu jopa seksiä ostamaan.

Vierailija
110/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitäkin nähty että perseillään suomalaisten naisten kanssa (petetään ryypätään jne). Jatketaan tätä kunnes maine on sen verran mennyt ettei suominainen enää kelpuuta. Pakko ottaa joku aasialainen.

Vierailija
111/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailen ulkomaista miestä, ja minua pelottaa suvulle esittely.

Mies haluaisi laajentaa tuttavapiiriään, on asunut maassa jo joitain vuosia mutta tuntee lähinnä ei-suomalaisia. Minulla olisi hyvä tilaisuus esitellä hänet sukujuhlissa, mutta omat sukulaiset epäilyttää. Olen jo aiemmin kuullut kommentin että ei ulkomaista miestä kannata ottaa, Suomessa on parhaat, ja muutamia muitakin vastaavia vuosien kuluessa. En haluaisi lopettaa hyvin alkanutta suhdetta vain siksi että sukuni ei välttämättä pysty käsittämään ulkomaalaisen kanssa seurustelua.

Kyllä ne siihen pian tottuvat, kun joutuvat asian äärelle.

Pitää paikkansa. Meidän sukuun on tuotu vuosikymmenten varrella puolisoita Japanista, Filippiineiltä, Tanskasta, Ruotsista ja USA:sta ja niin vaan ovat jähmeimmätkin vanhat jäärät jo tottuneet.

Vierailija
112/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Ketjussa on taas tämä yksi ja sama aasialaisia naisia vihaava nainen, joka esiintyy lukuisina eri henkilöinä ja yläpeukuttaa omia kommenttejaa. :D

Minulla on pari aasialaisia naista ystävinä, ja tiedätkös mitä he inhoavat? No suomalaisia täysin tuntemattomia miehiä, jotka yrittävät iskeä heitä just sellaisella provider-asenteella, jolla naisia mennään Thaimaasta hakemaan. Ihan suoraan ollaan tultu jopa seksiä ostamaan.

Olipa katkera valhe. Kuka sinua on satuttanut?

Vierailija
113/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
114/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hakenut miehen Gambiasta, kun suomalaisten pieni varustus alkoi tympimään. Suomalaisten miesten katkeruudella ei ole rajaa, kun kerron gambialaisesta miehestäni.

Vierailija
115/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen kieli naisen suusta on yksi ällöttävämpiä ääniä mitä tiedän.

Asut siis ulkomailla? Saanko tiedustella, missä maassa?

Vierailija
116/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ajattelevat, että kumppani otetaan kuin kaupan hyllyltä. Että kumppani pitäi saada: no minkäs minä noista ottaisin, no joo, tuohan on lähellä ja kätevä, riittää minun tarpeeseen, hyvä perustuote. Heillä ei kai ole kokemusta siitä, että se kiinnostava ihminen nimenomaan on poikkeus muiden miesten/naisten joukossa.

Vierailija
117/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut suomalaisia kumppaneita ja nyt ulkomaalais syntyinen. No ei tässä parisuhde elämässä ole rehellisesti sanottuna oikeastaan mitään eroa kun molemmat ollaan eurooppalaisia. Vaimo on ehkä vähän konservatiivisempi kuin minä, mutta eipä muuta eroa.

Täysin sama kokemus, mutta ilman tuota hienoista konservatiivisuutta. Ei mitään eroa tämän nykyisen kanssa verrattuna aiempiin suomalaisiin miehiin, mitä nyt ulkonäöstään huolehtii tarkemmin.

Hienoinen konservatiivisuus näkyy myös siinä että minua patistetaan huolehtimaan minun omasta ulkonäöstä, esim välillä tulee ohjeita pukeutumiseen yms, opetettu käyttämään ihonhoito voiteita tms.. Enkä koe sitä ongelmaksi, päin vastoin. Moni tuttu on sanonut että onpas mies nykyään muuttunut, tai olisko paremmin sanottuna muutettu mies.

T: edellisen kirjoittaja.

Vierailija
118/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde on tasavertainen, se perustuu nimenomaan siihen, että toinen ihminen on poikkeuksellisen kiinnostava ja siksi haluaa vain hänet. Jos suhde alkaa jotenkin vahingossa, muuten vain tai jommankumman epätoivon ajamana, se ei ole silloin tasavertainen, vaan jompi kumpi tarvitsee toista jostain muista syistä kuin rakkauden vuoksi.

Vierailija
119/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmista kärsiville ei saisi nauraa, mutta tässä ketjussa on tuo yksi katkera, keski-ikäinen incelinainen, joka tekeytyy mieheksi ja kehuu aasialaisia naisia ja sitten se esiintyy naisina ja solvaa noita omia kommenttejaan.

Tavallisia suomalaisia TÄYSJÄRKISIÄ naisia ei ärsytä, kun miehet hakee naisen Aasiasta. :-)

Vierailija
120/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysongelmista kärsiville ei saisi nauraa, mutta tässä ketjussa on tuo yksi katkera, keski-ikäinen incelinainen, joka tekeytyy mieheksi ja kehuu aasialaisia naisia ja sitten se esiintyy naisina ja solvaa noita omia kommenttejaan.

Tavallisia suomalaisia TÄYSJÄRKISIÄ naisia ei ärsytä, kun miehet hakee naisen Aasiasta. :-)

Kun lukee näitä kommentteja ja katsoo alapeukkuja, niin selvästi ärsyttää. Mies29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi