Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jos jollain on ulkomaalainen kumppani niin kuuluu usein muiden sanovan "ai eikö suomalainen kelvannut?"

Vierailija
03.04.2024 |

Tuota en ymmärrä? Ihankuin sen voisi valita, että keneen rakastuu?

Kommentit (323)

Vierailija
81/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomiset riippuvat kumppanin lähtömaasta. Henkilökohtaisesti minua ei voisi vähempää kiinnostaa mistä maasta kenenkin kumppani on kotoisin vaikka omalla kohdalla tahdon parisuhdekielen olevan suomenkieli.

Vierailija
82/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää, missä tutustuu esim. ruotsalaisiin tai venäläisiin miehiin? 

Normaalissa elämässäni olen tavannut suomalaisia, mutta jos ei ole varattu, on ollut alkoholisti tai väkivaltainen tai molempia. Arabimiehetkin tekee itseään tykö, mutta pidän kulttuurieroa liian suurena. Missä vaihtoehdot? Tietysti myös vapaa, fiksu ja ki äva suomalaismies käy ilman muuta! 

Opiskelijavaihdossa, työkuvioissa, harrastusmatkoilla tai vaikka ruotsalaisessa baarissa. Venäläisen miehen varmasti tapaa helposti vastaavissa tilanteissa.

Rohkeasti reissuun vain. Tuttava meni juuri naimisiin norjalaisen naisen kanssa, jonka tapasi vaelluksella vuosia sitten. Nilkka oli naiselta nyrjähtänyt ja reipas suomipoika oli taluttanut naista kilometrejä kukkulalta alas ja vienyt ensiapuun. Hyvät suomalaismiehet kelpaavat kyllä muillekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset naiset ovat parempia kuin suomalaiset naiset. Ja ainut mitä suomalaiset naiset voi tehdä... Arvaatteko? Jep. Haukkua miestä, jolla on ulkomaalainen nainen.

Vierailija
84/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa sanoa vain. Minäkin olen sitä kuullut. Olen vain vastannut, että ei kelvannutkaan. Yleensä se tivaus loppuu siihen. 

M54

Vierailija
85/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannan jokaisen miesvihakommentin.

Vierailija
86/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei kelpaa suominaiset. Olen vapaaehtoisesti sinkku vela. :) Jos joskus haluan asettua aloilleni, niin teen sen japanilaisen naisen kanssa. En tyydy suominaisiin. M25

Vierailija
87/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen ulkomaista miestä, ja minua pelottaa suvulle esittely.

Mies haluaisi laajentaa tuttavapiiriään, on asunut maassa jo joitain vuosia mutta tuntee lähinnä ei-suomalaisia. Minulla olisi hyvä tilaisuus esitellä hänet sukujuhlissa, mutta omat sukulaiset epäilyttää. Olen jo aiemmin kuullut kommentin että ei ulkomaista miestä kannata ottaa, Suomessa on parhaat, ja muutamia muitakin vastaavia vuosien kuluessa. En haluaisi lopettaa hyvin alkanutta suhdetta vain siksi että sukuni ei välttämättä pysty käsittämään ulkomaalaisen kanssa seurustelua.

Vierailija
88/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein nämä ulkomaalaisen naisen ottavat miehet haukkuvat suomalaisnaiset huonoiksi. Mikä niissä ulkomaalaisissa naisissa on muka parempaa, jos sellainen pitää ottaa? Pakosti Ihmettelee, miksei suomalainen kelpaa. 

Aika moni suomi-nainen on sellainen "minä tiedän oikeuteni ja minä olen tasa-arvoinen ja minä en ole siivouskone ja minä en ole pelkkä seksiväline ja .....".

Kun taas tietyissä maissa nainen on kasvatettu siihen, että nainen tekee kotityöt ja pitää miehen muutoinkin kotona tyytyväisenä ja pitävät myös itsensä sen näköisenä, että mieskin siinä viihtyy.

Haluat siis alisteisen nuken, et tasavertaista kumppania?

Vierailija
89/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanomiset riippuvat kumppanin lähtömaasta. Henkilökohtaisesti minua ei voisi vähempää kiinnostaa mistä maasta kenenkin kumppani on kotoisin vaikka omalla kohdalla tahdon parisuhdekielen olevan suomenkieli.

Suomen kieli naisen suusta on yksi ällöttävämpiä ääniä mitä tiedän.

Vierailija
90/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaa vain itseäni vähintään 25v nuorempi terhakkatisuinen thaikku, joka piukea peppu pystyssä pyykkää ja silittää vaatteitani päivät pitkät. 

M53

Aikamoinen porsas olet, kun noin paljon pyykkiä tulee.

Vierailija
91/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset naiset ovat parempia kuin suomalaiset naiset. Ja ainut mitä suomalaiset naiset voi tehdä... Arvaatteko? Jep. Haukkua miestä, jolla on ulkomaalainen nainen.

Joo. No kerro toki miten ne muut on parempia, ja mikset kertoisi samalla senkin missä me suomalaiset naiset ollaan jo tosi hyviä. Varmaan nitäkin alueita löytyy, joten olisi hyvä tietää jatkon kannalta ettei pilata niitä kun kehitytään noissa huonoissa ominaisuuksissa. Jos kehitytään, riippuu siitä miten ne muut oli parempia.

Vierailija
92/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein nämä ulkomaalaisen naisen ottavat miehet haukkuvat suomalaisnaiset huonoiksi. Mikä niissä ulkomaalaisissa naisissa on muka parempaa, jos sellainen pitää ottaa? Pakosti Ihmettelee, miksei suomalainen kelpaa. 

Aika moni suomi-nainen on sellainen "minä tiedän oikeuteni ja minä olen tasa-arvoinen ja minä en ole siivouskone ja minä en ole pelkkä seksiväline ja .....".

Kun taas tietyissä maissa nainen on kasvatettu siihen, että nainen tekee kotityöt ja pitää miehen muutoinkin kotona tyytyväisenä ja pitävät myös itsensä sen näköisenä, että mieskin siinä viihtyy.

Haluat siis alisteisen nuken, et tasavertaista kumppania?

Haluan naisen koska en ole homo. Sellainen löytyi kahden suomalaisnaisen kanssa eletyn homosuhteen jälkeen Aasiasta.

Vierailija
93/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstanaiset alapeukuttaa miesten kommentteja! 🤣🤣🤣

Vierailija
94/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan haukkunut miestä, jolla on ulkomaalainen nainen. Sen sijaan pidän vasenmielisenä sitä, kun 50-vuotiaalla käppänällä on hädin tuskin täysi-ikäinen nainen kehitysmaasta. Tasavertaisessa suhteessa ei ole mitään ongelmaa, mutta nuoren naisen hyväksikäyttö on niljakasta.

Vierailija
95/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten miesten tulisi olla kiitollisia suomalaisista naisista ja lopettaa niiden aasialaisten pikkutyttöjen kuskaamisen tänne. Piste.

Juuri tämän takia hain naisen Japanista. Meidän siis pitäisi olla kiitollisia teistä ja te ette ole meistä kiitollisia ja haette miehiä kehitysmaista.

Reilua?

Voipi olla niin päin, että nainen kelpuuttaa koulutetun ja hyvätapaisen länsimaalaisen ensisijaisesti mutta miehelle riittää, että naisella on pipari ja että tämä tekee kotitöitä, joten kehitysmaista käydään hakemassa joku vaikka kielimuuri on suuri. Suomalainen nainen ei kyllä ryhdy suhteeseen miehen kanssa, jos yhteistä kieltä ei ole. Aika valtava ero laadussa ja asenteessa toista ihmistä kohtaan.

Eri kieli on paljon parempi kuin yhteinen kieli. Siinä oppii samalla uuden kielen.

Vierailija
96/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttien ja alanuolien perusteella näyttää siltä, että naisille on isompi ongelma, kun miehellä on ulkomaalainen nainen. :-)

Vierailija
97/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailen ulkomaista miestä, ja minua pelottaa suvulle esittely.

Mies haluaisi laajentaa tuttavapiiriään, on asunut maassa jo joitain vuosia mutta tuntee lähinnä ei-suomalaisia. Minulla olisi hyvä tilaisuus esitellä hänet sukujuhlissa, mutta omat sukulaiset epäilyttää. Olen jo aiemmin kuullut kommentin että ei ulkomaista miestä kannata ottaa, Suomessa on parhaat, ja muutamia muitakin vastaavia vuosien kuluessa. En haluaisi lopettaa hyvin alkanutta suhdetta vain siksi että sukuni ei välttämättä pysty käsittämään ulkomaalaisen kanssa seurustelua.

Kyllä ne siihen pian tottuvat, kun joutuvat asian äärelle.

Vierailija
98/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri kieli on paljon parempi kuin yhteinen äidinkieli. Ei tarvitse selitellä asioita niin tarkkaan ja oppii samalla uuden kielen.

Vierailija
99/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Ketjussa on taas tämä yksi ja sama aasialaisia naisia vihaava nainen, joka esiintyy lukuisina eri henkilöinä ja yläpeukuttaa omia kommenttejaa. :D

Vierailija
100/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kuullut vaan sanottavan, että kukaan suomalainen ei huolinut sitä, joten se joutui hakemaan puolisonsa muusta maasta.

En tosin ymmärtänyt tuota kommenttia. Samanlaisiahan ihmiset on siellä toisaallakin. Jos kerran ei kelpaa kellekään täällä, miksi olisi yhtään sen haluttavampi jossain toisessa maassa?

Minun kaveri sanoi veljestäni, että miksi sun veljesi otti EI suomalaisen, ja etteikö olis lähempää löytänyt kumppania. Vastasin sille, että niinpä, ehkä Sveitsiläisissä naisissa on sitten jotain erilaista, mutta se on täysin varmaa, että Sveitsillä menee taloudellisesti paremmin, kun meillä täällä.

Kaveri pyöritteli silmiään ja sanoi, että mikä ihme vastaus toi on??

Sanoin, ihan yhtä viisas, kun sun kysymys. Sitä paitsi veljeni asuu Sveitsissä eikä ole takasin tulossa joten ole ihan huoletta vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan