Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jos jollain on ulkomaalainen kumppani niin kuuluu usein muiden sanovan "ai eikö suomalainen kelvannut?"

Vierailija
03.04.2024 |

Tuota en ymmärrä? Ihankuin sen voisi valita, että keneen rakastuu?

Kommentit (323)

Vierailija
121/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysongelmista kärsiville ei saisi nauraa, mutta tässä ketjussa on tuo yksi katkera, keski-ikäinen incelinainen, joka tekeytyy mieheksi ja kehuu aasialaisia naisia ja sitten se esiintyy naisina ja solvaa noita omia kommenttejaan.

Tavallisia suomalaisia TÄYSJÄRKISIÄ naisia ei ärsytä, kun miehet hakee naisen Aasiasta. :-)

Kun lukee näitä kommentteja ja katsoo alapeukkuja, niin selvästi ärsyttää. Mies29

Tällä palstalla ei olekkaan täysjärkisiä naisia, ainoastaan incelnaisia ja feministejä. Minulla on vietnamilainen nainen ja meillä on yhteinen ravintola ja vielä ei ole tarvinnut heittää suominaisia ulos solvauksien takia. Tosin somessa nuo naiset luultavasti paljastavat todellisen luonteensa, kuten tässäkin ketjussa olemme huomanneet...

Vierailija
122/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin saanut suomalaisenkin naisen, mutten halunnut. Olen valinnut siron, nöyrän ja naisellinen vietnamilaisen. Tämä saa suomalaisen ryhävalas justiinan ärsyyntymään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen Teuvon tai Urpon jonka piti etsiä ulkomainen Ana kun ei kukaan suomalainen nainen huolinut. Nainen luuli tulevansa hienoihin oloihin mutta tajusi pian että miehellä ei ole palikat kohdallan. Mies oli kyllä hyvä lirkuttelemaan naisille.

Vierailija
124/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itse ihan suoraan sanonut, että hain miehen ulkomailta, koska en suomalaisille kelvannut. Niin se on, en ole täällä ollut koskaan suosittu koska olen tavanomaisen näköinen ja aika vakava tosikkokin vielä, introvertti. Ulkomaalaisten kanssa se ei ole menoa hidastanut.

Mistäs hait?

T. Tavis introvertti

Vierailija
125/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ulkomaalaisen kanssa naimisissa. Minulta kysyttiin, että enkö saanut suomalaista puolisoa. 

Tuollaiseen kysymykseen paheksuva hiljaisuus vastaukseksi. 

Olen myös ja samanlaista kommenttia saanut. Mielestäni asia on päinvastoin. Kaikki vapaana olleet suomalaiset miehet oli niitä, joita kukaan ei ollut huolinut. Ulkomaalaistaustaisissa oli enemmän valinnan varaa ja myös hyviä vaihtoehtoja jäljellä kun niin moni ajattelee, ettei halua ulkomaalaista. Sain siis kuoria kermat päältä kun en rajannut etsintää synnyinmaan perusteella.

Vierailija
126/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin saanut suomalaisenkin naisen, mutten halunnut. Olen valinnut siron, nöyrän ja naisellinen vietnamilaisen. Tämä saa suomalaisen ryhävalas justiinan ärsyyntymään. 

Tiedätkös, myös jotkut suomalaiset miehet suhtautuvat skeptisesti niihin miehiin, joilla on nainen kehitysmaasta. Aviomieheni mukaan lukien. 

Riippuu niin paljon tilanteesta ja olosuhteista. Mutta sinä ihan selvästi luulet itsestäsi liikoja, jos luulet että ihmisiä kiinnostaa sun tekemiset noin paljon. 

Vierailija
127/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suomalainen nainen/mies on länsimaisen, normaalista maasta kotoisin olevan miehen/naisen kanssa, siinä ei ole mitään ihmeteltävää eikä kitistävää. Aivan normaalia meininkiä.

Toista ovat sitten nämä rassukat, jotka kuvittelevat, että puolta nuorempi, kehitysmaasta ostettu nainen tai mies heitä hirmuisesti rakastaa. Näille nyt ei voi muuta kuin naureskella, mutta sitähän he eivät itse tajua. 

Näistä kahdesta täysin erilaisesta kumppanuudesta ei voi puhua edes samana päivänä. Toisessa liitossa on kaksi tasavertaista ihmistä ja toisessa kehitysmaasta tullut osapuoli on huolinut sen pahnan pohjimmaisen, kunhan saa katon päänsä päälle, lattian jalkojensa alle, ruokaa vatsaansa ja pääsee länsimaahan asumaan.

Vierailija
128/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hakenut miehen Gambiasta, kun suomalaisten pieni varustus alkoi tympimään. Suomalaisten miesten katkeruudella ei ole rajaa, kun kerron gambialaisesta miehestäni.

Ei se ole katkeruutta. Nuo sivistymättömät juntit pelkää, että hivisi tarttuu kosketuksesta.

Vierailija
129/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, niitä nöyriä "hutsujahan" (kauniisti ilmaistuna) saa Vietnamista ostaa kaltaisesi lihava, epäsiisti kammotuskin. Tuskin kukaan suomalainen nainen siitä pahastuu, että pääsee punaposkista, kaljua, kaljamahaista, haisevaa ronttia palvelemaan. Itse asiassa naurattaa aina, kun kaltaisenne pariskunnat tulevat jossain marketissa vastaan. :D  

Säälivin terveisin, Kaunis, hoikka ja koulutettu suomalainen nainen 

Vierailija
130/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut suomalaisia miehiä ja emme todella sovi yhteen. Ei kunnioittavaa käytöstä, ei tapoja ja eivät huolehdi ulkonäöstään. Aloin seurustelemaan ulkomaalaisen kanssa ja ette usko kuinka usein häneltä on kysytty, onko suomalainen pim p pi parempi. 

kyllä hävettää

Vierailija
131/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehet ovat jämämiehiä, jos eivät kelpuuta suomalaista naista, mutta nainen ei ole ikinä jämänainen, kun on joutunut hakemaan miehen ulkomailta.

Selvä...

Näkee kuinka katkeria naiset ovat.

Vierailija
132/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suomalainen nainen/mies on länsimaisen, normaalista maasta kotoisin olevan miehen/naisen kanssa, siinä ei ole mitään ihmeteltävää eikä kitistävää. Aivan normaalia meininkiä.

Toista ovat sitten nämä rassukat, jotka kuvittelevat, että puolta nuorempi, kehitysmaasta ostettu nainen tai mies heitä hirmuisesti rakastaa. Näille nyt ei voi muuta kuin naureskella, mutta sitähän he eivät itse tajua. 

Näistä kahdesta täysin erilaisesta kumppanuudesta ei voi puhua edes samana päivänä. Toisessa liitossa on kaksi tasavertaista ihmistä ja toisessa kehitysmaasta tullut osapuoli on huolinut sen pahnan pohjimmaisen, kunhan saa katon päänsä päälle, lattian jalkojensa alle, ruokaa vatsaansa ja pääsee länsimaahan asumaan.

Jos haluan tasavertaisuutta rupean homoksi, mutta pidän naisellisista oikeista naisista, jotka pitävät naisten jutuista ja tekevät naisille luonollisia asioita.

Miesten tehtävä on "kill shit and protect" naisten tehtävä on "take care" ja jos haluaa luonnollisen intohimoisen suhteen eikä kämppähomokaveria, niin noin sen on mentävä.

Vierailija
133/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei kelpaa suominaiset. Olen vapaaehtoisesti sinkku vela. :) Jos joskus haluan asettua aloilleni, niin teen sen japanilaisen naisen kanssa. En tyydy suominaisiin. M25

Olet aika usein täällä kehumassa japanilaisia naisia. Söpöä. Ihan vain tiedoksi, kaikki naiset eivät sielläkään ole ihania. Vaaleaihoinen ulkomaalainen on kuitenkin erittäin haluttu. Seurusteluun kuuluu sitten ostaa kalliita käsilaukkuja.

Terkkuja Japanista!

Vierailija
134/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kuullut vaan sanottavan, että kukaan suomalainen ei huolinut sitä, joten se joutui hakemaan puolisonsa muusta maasta.

En tosin ymmärtänyt tuota kommenttia. Samanlaisiahan ihmiset on siellä toisaallakin. Jos kerran ei kelpaa kellekään täällä, miksi olisi yhtään sen haluttavampi jossain toisessa maassa?

Se suomalainen perusjamppa on tosi eksoottinen jossain muualla. 

Vierailija
135/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut suomalaisia miehiä ja emme todella sovi yhteen. Ei kunnioittavaa käytöstä, ei tapoja ja eivät huolehdi ulkonäöstään. Aloin seurustelemaan ulkomaalaisen kanssa ja ette usko kuinka usein häneltä on kysytty, onko suomalainen pim p pi parempi. 

kyllä hävettää

Joo. Suomalaisen miehen pahin ongelma on käytöstavat tai niiden puute. Ihan ihmeellisiä metsäläisiä, jotka eivät osaa ilmaista itseään sanoilla. Humalassa sitten muututaan puheliaaksi, mutta edelleen ne käytöstavat puuttuvat. Hyviä suomalaisia miehiä löytyy kyllä yliopistokaupungeista, mutta aivan turha toivo löytää laadukasta miestä jostain duunarikaupungista. 

Vierailija
136/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, niitä nöyriä "hutsujahan" (kauniisti ilmaistuna) saa Vietnamista ostaa kaltaisesi lihava, epäsiisti kammotuskin. Tuskin kukaan suomalainen nainen siitä pahastuu, että pääsee punaposkista, kaljua, kaljamahaista, haisevaa ronttia palvelemaan. Itse asiassa naurattaa aina, kun kaltaisenne pariskunnat tulevat jossain marketissa vastaan. :D  

Säälivin terveisin, Kaunis, hoikka ja koulutettu suomalainen nainen 

Muuten olen samaa mieltä, mutta en ymmärrä miksi vallankin koulutetuksi itsensä mainitseva nainen alentuu toisen naisen hutsutteluun. Vallankin kun puhutaan näistä naisista, jotka tällä "hutsuilullaan" yrittävät huolehtia niistä oikeasti rakkaista läheisistään niillä onnettomilla mahdollisuuksilla mitä hänellä on.

Vierailija
137/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ulkomaalainen on monelle ihan valinta. Ihan kriteerinä on, että pitää olla ulkomaalainen.

Joillekin ei vain kelpaa suomalainen, vaikka muuta väität.

Vierailija
138/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluan tasavertaisuutta rupean homoksi, mutta pidän naisellisista oikeista naisista, jotka pitävät naisten jutuista ja tekevät naisille l

Mikset muuta sinne kehitysmaahan naisesi kotikonnuille, kun suomalaisen yhteiskunnan tasa-arvokäsitys ei selvästikään sovellu maailmankuvaasi? Suomessa naisen tehtävä ei ole hoivaaminen. Ei ole mitään naisten juttuja ja naisille luonnollisia asioita. Pidät naisia vähemmän kyvykkäinä kuin miehiä "miesten juttuihin".

Vierailija
139/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miehet ovat jämämiehiä, jos eivät kelpuuta suomalaista naista, mutta nainen ei ole ikinä jämänainen, kun on joutunut hakemaan miehen ulkomailta.

Selvä...

Näkee kuinka katkeria naiset ovat.

Edelleen. On aika iso ero pariutua toisen länsimaalaisen kanssa, jolla on sama koulutus- ja varallisuustaso. Tällainen suhde on tasavertainen. Aivan yhtälailla suhtaudun nihkeästi pariskuntiin, joissa nainen on länsimaalainen ja mies kehitysmaasta. Ei tämä ole sukupuolesta kiinni. 

Vierailija
140/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kuullut vaan sanottavan, että kukaan suomalainen ei huolinut sitä, joten se joutui hakemaan puolisonsa muusta maasta.

En tosin ymmärtänyt tuota kommenttia. Samanlaisiahan ihmiset on siellä toisaallakin. Jos kerran ei kelpaa kellekään täällä, miksi olisi yhtään sen haluttavampi jossain toisessa maassa?

Hei mutta kun se on eri asia, jos suomalaisella miehellä on ulkomaalainen puoliso. Snaijaaks?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi