Mystisiä ruokalajeja - rullakebab
Jokainen aurajuustorullakebab on täysin erilainen jokaisen kebabbilan kohdalla. Osassa on vanhoja kasviksia, eikä välttämättä lainkaan aurajuustoa ja melko vähän lihaakin, ja osassa taas on kunnon setit ja hyvät soosit myös.
Mikään muu maailman ruoka ei samannimisenä varmaan voi olla yhtä erilainen eri valmistajien kohdalla mitä aurajuustorullakebab.
Kommentit (14)
Kyllä minä olen saanut ihan tasalaatuisia rullakebabbeja, aina niissä on ollut se rulla, lihaa ja kasviksia. Jotkut laittaa enemmän jotkut vähemmän. Hadia tekee kyllä parhaan ja isoimman siitä syö helposti kaksi kertaa.
Ai mystisiä ruokia... Minulle on aina ollut mysteeri Miksi ruisleivän sisällä on kaloja ...eli kalakukko ..ja vieläettä missä kohtaa siinä on sitä kukkoa ???????🤭🙄
Kun uusi paikka testataan. Rullakebab on sen mitta. Tiedän mihin en toista kertaa astu.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut laittaa enemmän jotkut vähemmän.
Eli saman nimisetkin rullakebabit voivat olla eri valmistajien kohdalla hyvinkin erilaisia, kuten aloitusviestissäkin todetaan.
Oma pahin kokemus oli rullakebab, jossa oli lähinnä vain vetisiä kasviksia ja vähän lihaa. Kerran on ollut mukana muovinkappaleitakin, sellaisia mitä uusissa sukissa käytetään sukkanipun kasassa pitämiseen. Karvoja on myös löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kun uusi paikka testataan. Rullakebab on sen mitta. Tiedän mihin en toista kertaa astu.
My man!
Vierailija kirjoitti:
Ai mystisiä ruokia... Minulle on aina ollut mysteeri Miksi ruisleivän sisällä on kaloja ...eli kalakukko ..ja vieläettä missä kohtaa siinä on sitä kukkoa ???????🤭🙄
Kukko on murresana. Muualla myös kakko, kakku jne eli leivonnainen
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Se on ainoa annos mikä pitää ikeasti osata tehdä.
Saako täältä edes hyvää kebabia missään muodossa? Saksassakin tuhat kertaa parempia kaikki kebabit puhumattakaan Istanbulista. Meille syötetään mautonta rasvamättöä teollisilla lisukkeilla. Jätän väliin.
sinne voi piilottaa mitä tahansa jämiä eikä asiakas huomaa
Vierailija kirjoitti:
sinne voi piilottaa mitä tahansa jämiä eikä asiakas huomaa
Niin sitä voi helposti kebabbilan pitäjä ajatella. Kukaan ei kuitenkaan osta toista kebabbia samasta liikkeestä jos aiempi on ollut pettymys.
Olen aina saanut saman tasoisen rullakebabin niistä paikoista joista olen sen tilannut. Tosin en ota siihen ikinä mitään aurajuustoa, koska en voi sietää sitä.
Aurajuusto peittää mukavasti sen eltaantuneen rasvan maun. Siksi Aura.
Ahhh... Vuonna nolla Hevannassa, aurajuustokebab rullana. Aivan taivaallinen roskaruoka.
Tästä on kohta neljännesvuosisata, tuskin on enää lafkaa. Oli lähellä sitä "teknopuistoa" ja korkeakoulua.
KEBAB