Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jos jollain on ulkomaalainen kumppani niin kuuluu usein muiden sanovan "ai eikö suomalainen kelvannut?"

Vierailija
03.04.2024 |

Tuota en ymmärrä? Ihankuin sen voisi valita, että keneen rakastuu?

Kommentit (323)

Vierailija
321/323 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eivät tee niitä kotitöitä!

Ei kuulu kulttuuriin eikä ole miehekästä. :D"

Meillä kotitöitä tekee se, kenellä milloinkin on enemmän aikaa. Yleensä se olen minä, koska mies on töissä tai tekee ns. miestentöitä. Ja mielestäni on ihan kohtuullista, että minä teen valtaosan kotitöistä, kun mies elättää perheen hyvin pitkälti. Jos minulla on jotai menoja, enkä ole kotona, niin silloin hän kyllä tekee kotitöitä.

Nyt odotetaan jännittyneenä sitä älykääpiötä, joka minulle raivosi, kun kerroin, että rouva tekee enemmän kotitöitä, koska on enemmän kotona ja minäkin teen silloin, kun ehdin ja jaksan.

Vierailija
322/323 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olet helsingin maalaiskunnasta,eli vantaalta jossa porukka on melko värikästä. Oletko koskaan ajatellut, että kun kaikki värit yhdistää saadaan aikaiseksi pskan ruskeaa? Olet hämmentävän värikäs persoona jonka ajatusten värikäs virta on hyvin hyvin sekaisin.

Hyvää päivänjatkoa.

Kun kaikki värit yhdistää saadaan aikaan vaikkapa Zendaya, Keanu Reeves, Nicole Scherzinger, Halle Berry, Lisa Bonet, Lenny Kravitz

Oman tuttavapiiriini kauneimmat lapset ovat japanilaisen äidin ja libanonilaisen isän jälkeläisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/323 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miia, 37 on jälkeenjäänyt. Työttömän juopon tarina on yleinen safariklubilla. Miian kolmas epäonninen avioliitto ulkomaalaisen kanssa päättyi tänä syksynä. Feministisessä perheessä varttunut nainen avioitui kaikkien ex-miestensä kanssa vain muutaman kuukauden yhdessäolon jälkeen. Kaikki miehet käyttäytyivät väkivaltaisesti Miiaa kohtaan. He kaikki olivat myös Miiaa useita vuosia nuorempia. Kaikesta kokemastaan huolimatta hän tapailee taas tummia miehiä. Naisia tummissa rytmeissä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi