Miksi jos jollain on ulkomaalainen kumppani niin kuuluu usein muiden sanovan "ai eikö suomalainen kelvannut?"
Tuota en ymmärrä? Ihankuin sen voisi valita, että keneen rakastuu?
Kommentit (323)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaa vain venäläinen nainen, koska heille on perhearvot juurrutettu pienestä tytöstä asti. Naisellisuus huokuu heillä kaikesta ja se naisellisuus tulee sisältäpäin. Lisäksi valitsen naisen kauniimmasta päästä.
Jos ollaan ihan rehellisiä, miksi luulet venäläisen naisen huolivan sinut? Kun komeampi ja varakkaampi länsimaalainen tulee venakolla vastaan, voit olla varma että hän vaihtaa provideria alta aikayksikön.
20 vuotta on ollut venäläinen nainen. Tosin ei sama nainen koko kahtakymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten miesten tulisi olla kiitollisia suomalaisista naisista ja lopettaa niiden aasialaisten pikkutyttöjen kuskaamisen tänne. Piste.
Juuri tämän takia hain naisen Japanista. Meidän siis pitäisi olla kiitollisia teistä ja te ette ole meistä kiitollisia ja haette miehiä kehitysmaista.
Reilua?
Vierailija kirjoitti:
Se vain kummastuttaa, miksi miehet haluavat mielummin miehekkään ja ruman ulkomaalaisen kuin kauniin suomalaisten. Mitään kauniitahan nämä suomalaisten ulkomaalaiset vaimot eivät ole.
Thai naiset eivät tosiaan mitään kaunottaria ole. Pieniä, tummia ja näyttävät heti 30 täytettyään meidän mummin 95 ikäisiltä
Vierailija kirjoitti:
Hain miehen Ruotsista, koska suomalainen ei kelvannut. Ruotsalaiset ymmärtävät tasa-arvon ja kotitöiden reilun jakamisen paljon paremmin kuin suomalaiset. Kaiken lisäksi keskiverto skandinaavi on huomattavan komea verrattuna keskiverto turaaniin.
Tässäkin asiassa yksilöt ovat aina yksilöitä. Minun mieheni on venäläinen ja Venäjä tunnetusti ei ole mikään tasa-arvon mallimaa. Siitä huolimatta en ole ollut koskaan ollut näin tasa-arvoisessa parisuhteessa, vaikka aiempikin suhteeni (suomalaismies) oli hyvin tasa-arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei kelpaa suomalainen mies, koska suomalainen juntti ei avaa ovia minulle eikä auta raskaiden kantamusten kanssa. Monissa muissa maissa miehet taas tekevät niin, joten valitsen kohteliaan ulkomaalaisen.
Minä kannan kaikki venäläisen naiseni kantamukset, avaan ovet ja asetan takin päälle ym. Suomalainen nainen suuttuu jos näin yrittää toimia, koska nainen tuntee itsensä silloin heikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat täyttä paskaa, kun hakevat naisensa Aasiasta.
Sinä olet paska.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten miesten tulisi olla kiitollisia suomalaisista naisista ja lopettaa niiden aasialaisten pikkutyttöjen kuskaamisen tänne. Piste.
Kiitollisuus tulee ansaita. Ja en ole kiitollinen suominaisille, jotka solvaavat minua sen takia, kun minulla on vietnamilainen nainen.
Haluaisin tietää, missä tutustuu esim. ruotsalaisiin tai venäläisiin miehiin?
Normaalissa elämässäni olen tavannut suomalaisia, mutta jos ei ole varattu, on ollut alkoholisti tai väkivaltainen tai molempia. Arabimiehetkin tekee itseään tykö, mutta pidän kulttuurieroa liian suurena. Missä vaihtoehdot? Tietysti myös vapaa, fiksu ja ki äva suomalaismies käy ilman muuta!
Minua ei toisten ulkomaalaiset kumppanit haittaa niin kauan kuin kyseessä on tasavertainen rakkausliitto. Jos suhteen muodostumiseen tai virallistamiseen liittyy selkeästi toisen oikeus asua maassa ja elintason nosto, niin silloin en pidä suhdetta rakkauteen perustuvana. Ihan sama, onko ulkomaalainen puoliso mies vai nainen, tai mistä päin maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitollisuus tulee ansaita. Ja en ole kiitollinen suominaisille, jotka solvaavat minua sen takia, kun minulla on vietnamilainen nainen.
Jep. Ihan käsittömiä nämä naiset, että vaativat kiitollisuutta miehiltä, mutta eivät voi sietää, jos meillä on ulkomaalainen nainen. Ja itse haukkuvat suomalaisia miehiä, joilla on aasialainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne oo pikkutyttöjä, eivät vaan kasva kuin sen max 150 senttiseksi. Vanhenevat sitten sitäkin nopeammin, hakevat eroa ukoistaan ja perustavat Thai hierontapaikan
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ulkomainen puoliso, eikä kukaan ole koskaan sanonut noin, ainakaan päin naamaa.
Onko hän köyhästä maasta, vai kenties omillaan toimeen tuleva?
En ole kuullut tuollaista, vaikka mulle kävikin juuri noin: jätin suomalaisen poikakaverin, kun rakastuin ulkomaalaiseen.
En ole myöskäään kuullut kenenkään solvaavan suomalaisia miehiä, joilla on aasialainen vaimo. Niitä vaimoja on kyllä surku, kun monet tulevat kielitaidottomina tänne vihamieliseen maahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia hain naisen Japanista. Meidän siis pitäisi olla kiitollisia teistä ja te ette ole meistä kiitollisia ja haette miehiä kehitysmaista.
Reilua?
Voipi olla niin päin, että nainen kelpuuttaa koulutetun ja hyvätapaisen länsimaalaisen ensisijaisesti mutta miehelle riittää, että naisella on pipari ja että tämä tekee kotitöitä, joten kehitysmaista käydään hakemassa joku vaikka kielimuuri on suuri. Suomalainen nainen ei kyllä ryhdy suhteeseen miehen kanssa, jos yhteistä kieltä ei ole. Aika valtava ero laadussa ja asenteessa toista ihmistä kohtaan.
Ilmiannettu miesvihasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei kelpaa suomalainen mies, koska suomalainen juntti ei avaa ovia minulle eikä auta raskaiden kantamusten kanssa. Monissa muissa maissa miehet taas tekevät niin, joten valitsen kohteliaan ulkomaalaisen.
Taas paljastui kuinka katkeria suomalaiset naiset ovat. Juuri tuon takia minullakin on aasialainen nainen.
Ja saanko olettaa, avaat hänelle ovet ja autat raskaiden kantamusten kanssa?
Minä olen niin tasa-arvoisuuteen kasvanut että en yleensä osaa edes tarjota tuota mahdollisuutta miehille, ja kyllä siitäkin sitten kuulee. Antaisit nyt edes sen oven avata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne oo pikkutyttöjä, eivät vaan kasva kuin sen max 150 senttiseksi. Vanhenevat sitten sitäkin nopeammin, hakevat eroa ukoistaan ja perustavat Thai hierontapaikan
Suominainen kasvaa 165 senttiseksi, mutta loppu on samaa sillä erolla, että perustavat YH-hierontalaitoksen.
Minulle kelpaa vain itseäni vähintään 25v nuorempi terhakkatisuinen thaikku, joka piukea peppu pystyssä pyykkää ja silittää vaatteitani päivät pitkät.
M53
Yhdellä ulkomaisella kaverilla on suomalainen vaimo. Hän on sanonut monta kertaa, että valitse ulkomainen nainen. Suomalainen nainen on liian tasa-arvoinen. Se tarkoittaa jatkuvia riitoja parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää, missä tutustuu esim. ruotsalaisiin tai venäläisiin miehiin?
Normaalissa elämässäni olen tavannut suomalaisia, mutta jos ei ole varattu, on ollut alkoholisti tai väkivaltainen tai molempia. Arabimiehetkin tekee itseään tykö, mutta pidän kulttuurieroa liian suurena. Missä vaihtoehdot? Tietysti myös vapaa, fiksu ja ki äva suomalaismies käy ilman muuta!
Tapasin venäläisen mieheni tylsästi töiden kautta. Alettiin juttelemaan, huomattiin että kuunnellaan paljon samoja bändejä ja musiikkimaku meni muutenkin yksiin. Mentiin yhdessä katsomaan yhteisen suosikkibändin keikkaa ja siellä huomattiin entistä paremmin, että myös arvot ja huumorintaju kohtaa. Siitä se lähti liikkeelle ja yhdessä ollaan oltu nyt viisi vuotta.
Niin. Kehitysmaissa köyhissä perheissä naiset kasvatetaan näin. Huomaa, että tällaisen naisen perhe olettaa että sinä elätät naisen lisäksi puolet hänet suvusta. Et voi valita rusinoita pullasta mitä tulee perhearvoihin ja muuhun konservatiiviseen tuubaan.