Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jos jollain on ulkomaalainen kumppani niin kuuluu usein muiden sanovan "ai eikö suomalainen kelvannut?"

Vierailija
03.04.2024 |

Tuota en ymmärrä? Ihankuin sen voisi valita, että keneen rakastuu?

Kommentit (323)

Vierailija
41/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on japanilainen nainen ja minäkin olen kohdannut tuota solvamista ja haukkumista suominaisilta.

Vierailija
42/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeroituneiden töksäyttelyjä tuollaiset. Osalla taas ei hissi kulje tarpeeksi ylös asti, jotta ymmärtäisivät, että rakkaussuhteita on muitakin kuin vain samanikäisten ja samasta kulttuurista tulevien miehen ja naisen välisiä. Homot ja lesbot ovat omansukupuolistensa kanssa siksi, etteivät saa ketään vastakkaista sukupuolta olevaa. Ikäeroparisuhteissa vanhempi osapuoli etsii helppoa seksilelua tai omaishoitajaa, nuorempi äidin-/isänkorviketta tai varakasta elättäjää. Ulkomaalainen otetaan siksi, ettei suomalainen kelpaa. On varmaan helppoa olla ja elää, kun ajatusmaailma on noin yksinkertainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina halunnut kumppanin,  jonka kanssa voin puhua suomea. Vähitellen lasken kriteereitä, koska olen niin yksin.  Tuskin auttaa sentään. Mulla on kyllä hyvä kielipää...

Nimi. Vanha ja kaunis nainen

Minulla on ulkomaalaistaustainen kumppani ja puhumme yhdessä suomea. Moni on tavannut ulkomaalaistaisen kumppaninsa ihan täällä Suomessa ja kumppanikin on voinut asua täällä jo useita vuosia ennen tapaamista :)

Vierailija
44/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sitten ihmetellä kun suomenkieli katoaa ja lisäksi väki, kun näissä tapauksissa se mies vie ne kakarat aina toiseen maahan eron yhteydessä.

Vierailija
45/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on japanilainen nainen ja minäkin olen kohdannut tuota solvamista ja haukkumista suominaisilta.

Pedofiili.

Vierailija
46/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset jaksavat sitten aina pitää itseään muita parempina. Ulkomaalaiset ovat siinä hyviä tai huonoja missä suomalaisetkin. 

Vierailija
47/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoisesti ajatellaan myös että puoliso on ulkomaalainen koska "ei kelpaa suomalaisille".

Vierailija
48/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein nämä ulkomaalaisen naisen ottavat miehet haukkuvat suomalaisnaiset huonoiksi. Mikä niissä ulkomaalaisissa naisissa on muka parempaa, jos sellainen pitää ottaa? Pakosti Ihmettelee, miksei suomalainen kelpaa. 

Aika moni suomi-nainen on sellainen "minä tiedän oikeuteni ja minä olen tasa-arvoinen ja minä en ole siivouskone ja minä en ole pelkkä seksiväline ja .....".

Kun taas tietyissä maissa nainen on kasvatettu siihen, että nainen tekee kotityöt ja pitää miehen muutoinkin kotona tyytyväisenä ja pitävät myös itsensä sen näköisenä, että mieskin siinä viihtyy.

Vierailija
49/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei kelpaa suomalainen mies, koska suomalainen juntti ei avaa ovia minulle eikä auta raskaiden kantamusten kanssa. Monissa muissa maissa miehet taas tekevät niin, joten valitsen kohteliaan ulkomaalaisen.

Taas paljastui kuinka katkeria suomalaiset naiset ovat. Juuri tuon takia minullakin on aasialainen nainen.

Vierailija
50/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaa vain venäläinen nainen, koska heille on perhearvot juurrutettu pienestä tytöstä asti. Naisellisuus huokuu heillä kaikesta ja se naisellisuus tulee sisältäpäin. Lisäksi valitsen naisen kauniimmasta päästä.

Jos ollaan ihan rehellisiä, miksi luulet venäläisen naisen huolivan sinut? Kun komeampi ja varakkaampi länsimaalainen tulee venakolla vastaan, voit olla varma että hän vaihtaa provideria alta aikayksikön.

Vierailija
51/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin.

Eiköhän yleisin ajatus ole, että et ketään lähempää löytänyt, sellaista joka huolisi.

Itsehän huolit sen ensimmäisen saman kylä serkkupojan ;) Pysyy rahat suvussa, ja geenit!

Vierailija
52/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain kummastuttaa, miksi miehet haluavat mielummin miehekkään ja ruman ulkomaalaisen kuin kauniin suomalaisten. Mitään kauniitahan nämä suomalaisten ulkomaalaiset vaimot eivät ole. 

Vierailija
53/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut suomalaisia kumppaneita ja nyt ulkomaalais syntyinen. No ei tässä parisuhde elämässä ole rehellisesti sanottuna oikeastaan mitään eroa kun molemmat ollaan eurooppalaisia. Vaimo on ehkä vähän konservatiivisempi kuin minä, mutta eipä muuta eroa.

Täysin sama kokemus, mutta ilman tuota hienoista konservatiivisuutta. Ei mitään eroa tämän nykyisen kanssa verrattuna aiempiin suomalaisiin miehiin, mitä nyt ulkonäöstään huolehtii tarkemmin.

Vierailija
54/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi suomalaiset naiset aina solvaa suomalaisia miehiä, joilla on aasialainen vaimo/GF? :-)

En ole solvannut.

Vierailija
55/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina halunnut kumppanin,  jonka kanssa voin puhua suomea. Vähitellen lasken kriteereitä, koska olen niin yksin.  Tuskin auttaa sentään. Mulla on kyllä hyvä kielipää...

Nimi. Vanha ja kaunis nainen

Minulla on ulkomaalaistaustainen kumppani ja puhumme yhdessä suomea. Moni on tavannut ulkomaalaistaisen kumppaninsa ihan täällä Suomessa ja kumppanikin on voinut asua täällä jo useita vuosia ennen tapaamista :)

Nimenomaan. Kumppani saa olla mistä vaan,  kunhan löytyy yhteinen kieli ja parasta, jos se on suomi :)

T. Vanha kaunis nainen 

Vierailija
56/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten miesten tulisi olla kiitollisia suomalaisista naisista ja lopettaa niiden aasialaisten pikkutyttöjen kuskaamisen tänne. Piste.

Vierailija
57/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se on niin, että suomalaiselle ei ole kelvannut. Poikani muutti USAan töihin ja löysi heti naisystävän. Suomessa nirsoillaan ict-alan osaajille ja pelaamista harrastaville, USAssa ei.

Siellä on se lainsäädäntö. Kaikki kelpaa ainakin hetkekesi, kun sillä tienaa elatuksen loppuelämäksi.

Vierailija
58/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset, jotka ovat löytäneet muslimimiehen, ja kulkevat ryysyt päällään, herättää kyllä myötähäpeää.

Islam parantaa, jopa suominaisen.

Vierailija
59/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ulkomainen puoliso, eikä kukaan ole koskaan sanonut noin, ainakaan päin naamaa.

Vierailija
60/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hain miehen Ruotsista, koska suomalainen ei kelvannut. Ruotsalaiset ymmärtävät tasa-arvon ja kotitöiden reilun jakamisen paljon paremmin kuin suomalaiset. Kaiken lisäksi keskiverto skandinaavi on huomattavan komea verrattuna keskiverto turaaniin. 

Minä hain Yhdysvalloista. Tekee mutisematta osuutensa kotitöistä ja lasten hoidosta. Kantaa kassit ja avaa ovet naiselleen. Lisäksi on varakaskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme