Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jos jollain on ulkomaalainen kumppani niin kuuluu usein muiden sanovan "ai eikö suomalainen kelvannut?"

Vierailija
03.04.2024 |

Tuota en ymmärrä? Ihankuin sen voisi valita, että keneen rakastuu?

Kommentit (323)

Vierailija
21/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole moista kuullut. Tosin itse vitsailen, että piti matkustaa ulkomaille, jotta osu se oikea kohdalle. 

Vierailija
22/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on niin, että suomalaiselle ei ole kelvannut. Poikani muutti USAan töihin ja löysi heti naisystävän. Suomessa nirsoillaan ict-alan osaajille ja pelaamista harrastaville, USAssa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä kuinka naisia ärsyttää, jos heitä kritisoidaan siitä, kun ovat hakeneet miehen ulkomailta, mutta naisia ei yhtään ärsytä solvata miehiä, jotka hakee naisen Aasiasta.

Miksi? :]

Vierailija
24/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis. "Ei sitten suomalaista saanut", kuuluu kommentti.

Vierailija
25/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi suomalaiset naiset aina solvaa suomalaisia miehiä, joilla on aasialainen vaimo/GF? :-)

Olen huomannut minäkin tuon. Aina haukutaan, jos miehellä on japanilainen tyttöystävä.

Vierailija
26/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on  kun ei saa suomalaista niin joutuu tyytymään johonkin vieraskieliseen

Vierailija
27/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi suomalaiset naiset aina solvaa suomalaisia miehiä, joilla on aasialainen vaimo/GF? :-)

Tunnen kaksi tällaista, heissä ei ole mitään solvattavaa. Ihmiset solvaa niitä hyötyliittoja joissa vaimo on kehitysmaasta.

Vierailija
28/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin.

Eiköhän yleisin ajatus ole, että et ketään lähempää löytänyt, sellaista joka huolisi.

Vierailija
29/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aina jaksetaan vatkata miehistä joilla on aasialainen vaimo. Yhtään tällaista pariskuntaa en tiedä. Av ilmiö. 

Vierailija
30/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kieltämättä vaikuttaa siltä, että on pitänyt ottaa ulkomaalainen kun ei kotimaista saa. Tai antaahan sellainen jotenkin epätoivoisen vaikutelman. On valmis joustamaan yhteisestä kielestä ja toisen joutuu luopua omasta kotimaasta ja kulttuurista. Ei nyt ihan ymmärretä toisia täydellisesti mutta kunhan on edes joku. 

Länkyttäkäätten siinä syvimmät tuntonne rallienglannilla töksäytellen, joka ikinen päivä, vuodesta toiseen. Ai luoja en jaksais päivääkään.

Ihmiset osaavat usein englantia ja muitakin kieliä paremmin kuin rallitasolla.

Vierailija
31/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut suomalaisia kumppaneita ja nyt ulkomaalais syntyinen. No ei tässä parisuhde elämässä ole rehellisesti sanottuna oikeastaan mitään eroa kun molemmat ollaan eurooppalaisia. Vaimo on ehkä vähän konservatiivisempi kuin minä, mutta eipä muuta eroa.

Vierailija
32/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kaksi tällaista, heissä ei ole mitään solvattavaa. Ihmiset solvaa niitä hyötyliittoja joissa vaimo on kehitysmaasta.

So? Eivät suomiakatkaan tyydy työttömiin miehiin. Ihan samalla tavalla on kyse hyötyliitosta. Ja eikös nuoret naiset ole juuri tuon takia *tirsk* "vapaaehtoisesti" sinkkuja...

Vierailija
33/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkomaalaisen kanssa naimisissa. Minulta kysyttiin, että enkö saanut suomalaista puolisoa. 

Tuollaiseen kysymykseen paheksuva hiljaisuus vastaukseksi. 

Vierailija
34/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää thaikkunaiset on niin marginaalinen ilmiö mutta täällä aiheesta rutistaan joka päivä. 

Vierailija
35/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vietnamilainen vaimo ja voitte arvata kuinka paljon minua on vuosien aikana solvattu, kun asun pienellä paikkakunnalla, jossa keski-ikäiset naiset ovat katkeria inceleitä ja nuoret naiset feministejä.

Vierailija
36/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa vain venäläinen nainen, koska heille on perhearvot juurrutettu pienestä tytöstä asti. Naisellisuus huokuu heillä kaikesta ja se naisellisuus tulee sisältäpäin. Lisäksi valitsen naisen kauniimmasta päästä.

Vierailija
37/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

So? Eivät suomiakatkaan tyydy työttömiin miehiin. Ihan samalla tavalla on kyse hyötyliitosta. Ja eikös nuoret naiset ole juuri tuon takia *tirsk* "vapaaehtoisesti" sinkkuja...

Sulla tuntuu itselläsi olla enemmän tarve pilkata "suomiakkoja" kuin heillä sinua 

Vierailija
38/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle ei suomalainen mies kelvannut kun ulkomaalaisen otti. Suomalainen mies taas ei muuta saanut kun ulkomaalaisen naisen otti. Mielenkiintoisen erilaiset suhtautumiset

Vierailija
39/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein nämä ulkomaalaisen naisen ottavat miehet haukkuvat suomalaisnaiset huonoiksi. Mikä niissä ulkomaalaisissa naisissa on muka parempaa, jos sellainen pitää ottaa? Pakosti Ihmettelee, miksei suomalainen kelpaa. 

Vierailija
40/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vietnamilainen vaimo ja voitte arvata kuinka paljon minua on vuosien aikana solvattu, kun asun pienellä paikkakunnalla, jossa keski-ikäiset naiset ovat katkeria inceleitä ja nuoret naiset feministejä.

Pedofiili.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi