Miksi jos jollain on ulkomaalainen kumppani niin kuuluu usein muiden sanovan "ai eikö suomalainen kelvannut?"
Tuota en ymmärrä? Ihankuin sen voisi valita, että keneen rakastuu?
Kommentit (323)
Yleensä se on niin, että suomalaiselle ei ole kelvannut. Poikani muutti USAan töihin ja löysi heti naisystävän. Suomessa nirsoillaan ict-alan osaajille ja pelaamista harrastaville, USAssa ei.
Se on jännä kuinka naisia ärsyttää, jos heitä kritisoidaan siitä, kun ovat hakeneet miehen ulkomailta, mutta naisia ei yhtään ärsytä solvata miehiä, jotka hakee naisen Aasiasta.
Miksi? :]
Höpsis. "Ei sitten suomalaista saanut", kuuluu kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi suomalaiset naiset aina solvaa suomalaisia miehiä, joilla on aasialainen vaimo/GF? :-)
Olen huomannut minäkin tuon. Aina haukutaan, jos miehellä on japanilainen tyttöystävä.
se on kun ei saa suomalaista niin joutuu tyytymään johonkin vieraskieliseen
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi suomalaiset naiset aina solvaa suomalaisia miehiä, joilla on aasialainen vaimo/GF? :-)
Tunnen kaksi tällaista, heissä ei ole mitään solvattavaa. Ihmiset solvaa niitä hyötyliittoja joissa vaimo on kehitysmaasta.
Tuskin.
Eiköhän yleisin ajatus ole, että et ketään lähempää löytänyt, sellaista joka huolisi.
Täällä aina jaksetaan vatkata miehistä joilla on aasialainen vaimo. Yhtään tällaista pariskuntaa en tiedä. Av ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
No kieltämättä vaikuttaa siltä, että on pitänyt ottaa ulkomaalainen kun ei kotimaista saa. Tai antaahan sellainen jotenkin epätoivoisen vaikutelman. On valmis joustamaan yhteisestä kielestä ja toisen joutuu luopua omasta kotimaasta ja kulttuurista. Ei nyt ihan ymmärretä toisia täydellisesti mutta kunhan on edes joku.
Länkyttäkäätten siinä syvimmät tuntonne rallienglannilla töksäytellen, joka ikinen päivä, vuodesta toiseen. Ai luoja en jaksais päivääkään.
Ihmiset osaavat usein englantia ja muitakin kieliä paremmin kuin rallitasolla.
Minulla on ollut suomalaisia kumppaneita ja nyt ulkomaalais syntyinen. No ei tässä parisuhde elämässä ole rehellisesti sanottuna oikeastaan mitään eroa kun molemmat ollaan eurooppalaisia. Vaimo on ehkä vähän konservatiivisempi kuin minä, mutta eipä muuta eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kaksi tällaista, heissä ei ole mitään solvattavaa. Ihmiset solvaa niitä hyötyliittoja joissa vaimo on kehitysmaasta.
So? Eivät suomiakatkaan tyydy työttömiin miehiin. Ihan samalla tavalla on kyse hyötyliitosta. Ja eikös nuoret naiset ole juuri tuon takia *tirsk* "vapaaehtoisesti" sinkkuja...
Olen ulkomaalaisen kanssa naimisissa. Minulta kysyttiin, että enkö saanut suomalaista puolisoa.
Tuollaiseen kysymykseen paheksuva hiljaisuus vastaukseksi.
Nää thaikkunaiset on niin marginaalinen ilmiö mutta täällä aiheesta rutistaan joka päivä.
Minulla on vietnamilainen vaimo ja voitte arvata kuinka paljon minua on vuosien aikana solvattu, kun asun pienellä paikkakunnalla, jossa keski-ikäiset naiset ovat katkeria inceleitä ja nuoret naiset feministejä.
Minulle kelpaa vain venäläinen nainen, koska heille on perhearvot juurrutettu pienestä tytöstä asti. Naisellisuus huokuu heillä kaikesta ja se naisellisuus tulee sisältäpäin. Lisäksi valitsen naisen kauniimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So? Eivät suomiakatkaan tyydy työttömiin miehiin. Ihan samalla tavalla on kyse hyötyliitosta. Ja eikös nuoret naiset ole juuri tuon takia *tirsk* "vapaaehtoisesti" sinkkuja...
Sulla tuntuu itselläsi olla enemmän tarve pilkata "suomiakkoja" kuin heillä sinua
Naiselle ei suomalainen mies kelvannut kun ulkomaalaisen otti. Suomalainen mies taas ei muuta saanut kun ulkomaalaisen naisen otti. Mielenkiintoisen erilaiset suhtautumiset
Usein nämä ulkomaalaisen naisen ottavat miehet haukkuvat suomalaisnaiset huonoiksi. Mikä niissä ulkomaalaisissa naisissa on muka parempaa, jos sellainen pitää ottaa? Pakosti Ihmettelee, miksei suomalainen kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vietnamilainen vaimo ja voitte arvata kuinka paljon minua on vuosien aikana solvattu, kun asun pienellä paikkakunnalla, jossa keski-ikäiset naiset ovat katkeria inceleitä ja nuoret naiset feministejä.
Pedofiili.
En kyllä ole moista kuullut. Tosin itse vitsailen, että piti matkustaa ulkomaille, jotta osu se oikea kohdalle.