Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jos jollain on ulkomaalainen kumppani niin kuuluu usein muiden sanovan "ai eikö suomalainen kelvannut?"

Vierailija
03.04.2024 |

Tuota en ymmärrä? Ihankuin sen voisi valita, että keneen rakastuu?

Kommentit (323)

Vierailija
221/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan perinteistä oli kyseessä suomalainen tai kenialainen. Somessakin on ihan ollut ilmiönä että tummat naiset esimerkiksi kritisoivat tummia miehiä siitä että deittailevat naisia ulkona omasta rodustaan. Esim valkoista naista. Ikäänkuin se kuuluisi kellekään muulle. 

Vierailija
222/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei kelpaa suomalainen mies, koska suomalainen juntti ei avaa ovia minulle eikä auta raskaiden kantamusten kanssa. Monissa muissa maissa miehet taas tekevät niin, joten valitsen kohteliaan ulkomaalaisen.

Taas paljastui kuinka katkeria suomalaiset naiset ovat. Juuri tuon takia minullakin on aasialainen nainen.

Katkeria, jos toivovat ettei mies ole itsekäs vätys?  Sinulla on juuri sen takia aasialainen nainen, että suomalainen nainen ei alistu sinun sylkykupiksesi!

Itselläni on ihana suomalainen mies, hänen ei tarvinnut hakea puolisoa ulkomailta, koska hän omaa käytöstavat ja nainen on hänelle muutakin kuin pelkkä reikä.

Kyllä se vain niin on, että jos et suomalaista puolisoa saa, niin katse peiliin.

Olen eri, mutta kyllä suomalaiset naiset saavat katsoa itse peiliin, jos miehet eivät availe ovia, eivätkä muutenkaan ole kohteliaita. Juuri tuollainen kielenkäyttö, missä puhutaan sylkykupista paljastaa, ettei nainen itse ansaitse parempaa kohtelua. Ja lopullisen junttiuden todistaa kun puhuu omasta sukupuolestaan pelkkänä reikänä. Hyvä suomalaiset naiset!

Kaikilla tuntemillani suomalaisilla miehillä, joilla on ulkomaalainen vaimo, heillä on aiemmin ollut suomalainen vaimo tai avopuoliso. Eli kyseessä ei siis ole lainkaan tilanne, etteikö miehet olisi suomalaista naista saaneet. He ovat saaneet kyllä...tarpeekseen ja siksi ovat katsoneet parhaaksi etsiä ulkomaalaisen, naisellisen ja hyväluontoisen naisen. Varmasti muitakin miehiä, kuin minua hymyilyttää näiden riivinrautojen raivoaminen tällä palstalla. :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse hain naisen Thaimaasta ja se oli paras tekoni ikinä. Olen onnellinen.

Miksi naiset alapeukuttaa, jos miehellä on ulkomaalainen nainen? En vain halunut tyytyä suomalaiseen. Sinkkunako olisi muka pitänyt olla tai valita huono nainen. Ei mekään solvata teitä, kun kuskaatte miehiä ulkomailta! Netti on antanut meille miehille mahdollisuuden hakea parempia naisia ulkomailta. Miksi se on pois suomalaisilta naisilta? Ja miten? Olen onnellinen.

Jo tuo, että kirjoitat "hain naisen Thaimaasta"  kertoo kaiken olennaisen miksi skommenttia alapeukutetaan. Kävit siis niin kuin maitokaupassa, no siellä maassa ei kursailla, kun on kyse ulkomaalaisesta. Hienoa että olet onnellinen, toivottavasti myös puolisosi on tai tuskin sillä on sinulle merkitystäkään..

Rauhoituhan reppana nyt jo. Hakeminen tarkoittaa etsimistä, eikä ulkomaalaisen kumppanin saaminen Suomeen ole ihan yksinkertainen juttu, joten kyllä asioiden eteen joutuu tekemään paljon töitä. Teitä surkimuksia nyt jostain kumman syystä nyppii suunnattomasti, kun suomalainen mies vihdoinkin on löytänyt naisen, joka rakastaa ja jota rakastaa.

-Eri

Vierailija
224/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä samoin kuin monissa muissa naisten välisissä asioissa heijastuu ainoastaan naisen oma epävarmuus. Ikää tulee ja monesti kateus sen myötä. 

Vierailija
225/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vain kummastuttaa, miksi miehet haluavat mielummin miehekkään ja ruman ulkomaalaisen kuin kauniin suomalaisten. Mitään kauniitahan nämä suomalaisten ulkomaalaiset vaimot eivät ole. 

Suomalaisille miehille naisen luonne on paljon tärkeämpi, kuin ulkonäkö.

Uskotko itsekään kirjoittaamaasi. Tuo luonne on tärkein onkin jo tässäkin ketjussa huomattu. =D

Tietysti palstanaisten on pahasti luonnevikaisina vaikea ymmärtää, miten tärkeää naisen luonne oikeasti onkaan. On toki makuasia, miten tärkeä naisen ulkonäkö on, mutta veikkaan, että lähes kaikille miehille, joilla on ulkomaalainen nainen, vähintään se merkitsee, ettei naisesta tulisi ajansaatossa samanlainen mätisäkki, kuin yleensä suomalaisesta naisesta tahtoo tulla. Minulle luonteen lisäksi naisessa merkitsee miellyttävä ulkonäkö todella paljon, koska kun naimisiin menin, niin haluan tietysti, että naiseni on edelleen silmissäni kaunotar myös vanhempana.

Vierailija
226/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan kelvannut. Suomalaiset on niin ty ,, h miä.

Vierailija
227/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisnaiset ajattelevat valkoisen naisen olevan korkeatasoinen. Jos puolisoa ei saa pohjoisen rodun edustajasta niin sitten täytyy tyytyä alempirotuiseen. HH.

Vierailija
228/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi aina oletetaan enempää tietämättä että se ulkomaalainen puoliso on köyhästä maasta. Jos selviää että on vaikka eurooppalainen tai amerikkalainen, haukkujat yhtäkkiä katoavat johonkin.

Tuo on todella yleinen kuvitelma. Minua on muutaman kerran naurattanut, kun on tullut suomalaisia kavereita naisineen kylään ja ovat olettaneet, että vaimo on kurjista olosuhteista lähtöisin, eikä olisi juuri koulujakaan käynyt. Noh, vaimo sitten laittaa 65-tuumaiseen televisioon esille valokuvia ja videoita kotiseudustaan, vanhempiensa, sisarustensa ja omasta talostaan, sekä kuvia opiskeluajoistaan. On hauska seurata, kun eivät sitten enää tiedä miten päin olisivat. :)

Vierailija
229/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisnaiset ajattelevat valkoisen naisen olevan korkeatasoinen. Jos puolisoa ei saa pohjoisen rodun edustajasta niin sitten täytyy tyytyä alempirotuiseen. HH.

Suomalainen on tyh,, mä juntti. Haiseva, tyhmä p as ka läjä.

Vierailija
230/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä piireissä joissa liikun, ei kyllä tuollaista kuule.

Ei munkaan piireissä, mulla on ollut ulkomaalainen puoliso jo 25 vuotta, kukaan ei ole koskaan kommentoinut mitenkään ikävästi.

Jos olet nainen, niin aivan varmasti toisilla naisilla on puolisostasi jotain negatiivista sanottavaa. Puhuvat vain selkäsi takana.

Vierailija
231/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suurin osa suomalaisista, jotka ottavat puolisokseen ulkomaalaisia, lähtökohtaisesti suosii ulkomaalaistaustaista puolisoa. Kukin tavallaan. 

Itse tykkään keskieurooppalaisista naisista. 

T. ruskea ukko

Vierailija
232/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ajattele niinkuin naiset. Miehet eivät pidä rotuhygieniaa ensisijaisena valintakriteerinä vaan arvostavat puolisossa vaimo-osaamista, lempeää luonnetta sekä tahtoa sitoutua elinikäiseen suhteeseen.

Vierailija
233/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kieltämättä vaikuttaa siltä, että on pitänyt ottaa ulkomaalainen kun ei kotimaista saa. Tai antaahan sellainen jotenkin epätoivoisen vaikutelman. On valmis joustamaan yhteisestä kielestä ja toisen joutuu luopua omasta kotimaasta ja kulttuurista. Ei nyt ihan ymmärretä toisia täydellisesti mutta kunhan on edes joku. 

Länkyttäkäätten siinä syvimmät tuntonne rallienglannilla töksäytellen, joka ikinen päivä, vuodesta toiseen. Ai luoja en jaksais päivääkään.

Voit vielä oppia lausumaan englantia kunnolla. Eikä sun tarvi sitä rallienkkuakaan hävetä, pääasia että tulet ymmärretyksi.

Olisikin maailma yksinkertainen jos voisi vain todeta, että "ite oot" ja sillä hyvä, kun kielletään itseltä se ajatus, että tuollaisen kommentin takana voisi olla akat

Akateemisella naisella ei menisi noin syvälle ihon alle. Kyllähän se rallienkun lausuminen kuulostaa oudolta minunkin korvaan, mutta en silti halveksi puhujaa, vaan pääasia on, että puhuja tulee ymmärretyksi ja sanavarasto on tarpeeksi kattava. Sinun kannattaisi ehkä kiertää vähän enemmän maailmaa, niin tottuisit pikkuhiljaa siihen, että ympäri maailman on miljoonia ihmisiä, jotka lausuvat englantia ehkä vähän hassusti.

Vierailija
234/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä piireissä joissa liikun, ei kyllä tuollaista kuule.

Ei munkaan piireissä, mulla on ollut ulkomaalainen puoliso jo 25 vuotta, kukaan ei ole koskaan kommentoinut mitenkään ikävästi.

Jos olet nainen, niin aivan varmasti toisilla naisilla on puolisostasi jotain negatiivista sanottavaa. Puhuvat vain selkäsi takana.

Antaa puhua, kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Ei se multa ole pois jos joku ei pidä mun puolisosta. Omassa kaveripiirissä ei kuitenkaan ole tapana ruotia poissaolevien parisuhteita.

Vierailija
235/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kommentti kertoo enemmän kommentoijasta. Ei kuulu kenellekään toisen kumppsninvalinta. 

Vierailija
236/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi aina oletetaan enempää tietämättä että se ulkomaalainen puoliso on köyhästä maasta. Jos selviää että on vaikka eurooppalainen tai amerikkalainen, haukkujat yhtäkkiä katoavat johonkin.

Tuo on todella yleinen kuvitelma. Minua on muutaman kerran naurattanut, kun on tullut suomalaisia kavereita naisineen kylään ja ovat olettaneet, että vaimo on kurjista olosuhteista lähtöisin, eikä olisi juuri koulujakaan käynyt. Noh, vaimo sitten laittaa 65-tuumaiseen televisioon esille valokuvia ja videoita kotiseudustaan, vanhempiensa, sisarustensa ja omasta talostaan, sekä kuvia opiskeluajoistaan. On hauska seurata, kun eivät sitten enää tiedä miten päin olisivat. :)

En minäkään tietäisi miten päin olisin jos kesken illanvieton joku läväyttää yhtäkkiä yllättäen  jonkun pitkän valokuvashown opiskeluvuosiltaan. Outoa muutenkin ettei sun kaverit tunne sun ja vaimosi tarinaa.

Vierailija
237/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimus osoitti, että naiset suosivat eniten valkoisia miehiä, mutta tämä ei päde miesten kohdalla. Saattaa olla, että naiset alitajuisesti uskovat valkoisten miesten olevan varakkaampia ja siten parempia aviopuolisoita ja lasten kasvattajia, kun taas mustat ja ruskeat miehet mielletään hauskemmiksi.

Näin ollen naiset ovat miehiä rasistisempia kumppanin valinnassa!

T. Totuudenpuhuja

Vierailija
238/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka tuota sanovat ovat samoja ihmisiä, jotka kuultuaan jonkun muuttaneen ulkomaille toteavat:

"Tervemenoa, toivottavasti ei tule takaisin"

"Suomen kansalaisuus pois petturilta"

"Maastapoistumisvero 100% heti käyttöön!"

"Lähteköön, kunhan ei palaa eläkkeellä hoidattamaan vaivojaan Suomeen"

... ja muita vastaavia ikivihreitä.

Vierailija
239/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan kelvannut. Suomalaiset on niin ty ,, h miä.

Tuo kertoo enemmän sinusta kuin suomalaisista

Vierailija
240/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tietäisi miten päin olisin jos kesken illanvieton joku läväyttää yhtäkkiä yllättäen  jonkun pitkän valokuvashown opiskeluvuosiltaan. Outoa muutenkin ettei sun kaverit tunne sun ja vaimosi tarinaa.

No sehän siinä hauskaa onkin, kun joku kavereiden naisista itse kysyy, että onko vaimolla näyttää valokuvia kotimaastaan. Ilmeistä voisi päätellä, että nyt nähdään porukalla miten köyhistä oloista vaimoni on lähtöisin. Ymmärrät varmaan, jos olet vähänkään naisten mielikuvia täällä lueskellut, että ulkomaalainen nainen olisi aina Thaimaasta ja entinen baarityttö, jolla useita lapsia ulkomaalaisille seksimatkaajille ja suomijamppa sitten joutuu kustantamaan naisen koko suvun elämisen. Asuntokin varmaan joku kookospalmun lehdistä kyhätty hökkeli. Ja enpä minäkään tiedä tuttujen miesten tarinoita miten ovat naisensa tavanneet ja missä, jos en itse ryhdy utelemaan.