Miksi jos jollain on ulkomaalainen kumppani niin kuuluu usein muiden sanovan "ai eikö suomalainen kelvannut?"
Tuota en ymmärrä? Ihankuin sen voisi valita, että keneen rakastuu?
Kommentit (323)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän perheen tyttöä Aasiasta ei länsimaalaisen mies saa. Ammattilaisia saa.
Tässä väittämässä on kaikki väärin.
Niin on ja tuon sanoja varmaan peilasi alitajuisesti millainen hän itse on tasoltaan. Todellinen kuvahan aasialaisista naisista suomalaisilla miehillä selviäisi, kun etsii erilaisia ryhmiä, joissa kyseisiä pareja on pilvin pimein. Osa asuu Suomessa ja osa naisen kotimaassa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ajattele niinkuin naiset. Miehet eivät pidä rotuhygieniaa ensisijaisena valintakriteerinä vaan arvostavat puolisossa vaimo-osaamista, lempeää luonnetta sekä tahtoa sitoutua elinikäiseen suhteeseen.
Ja kriteerinä itsellä ainakin että naisen täytyy olla laadukas jo mahdollisen jälkikasvunkin takia. Ei kelpaa ihan kuka vaan mutta onneksi on varaa valita koska vientiä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisnaiset ajattelevat valkoisen naisen olevan korkeatasoinen. Jos puolisoa ei saa pohjoisen rodun edustajasta niin sitten täytyy tyytyä alempirotuiseen. HH.
Suomalainen on tyh,, mä juntti. Haiseva, tyhmä p as ka läjä.
Tämä kertoo kaiken sinun laadustasi. Pääsetkö mensaan? Minä pääsin. T: Suomalainen mies.
Mielestäni nämä kaksi aihetta voidaan yhdistää. Heillä on sama keskustelu.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5529683/nainen-arsyttaako-sinua-laittau…
Minulla on ulkomaalainen mies. Ei siksi, että Suomalaisissa miehissä olisi mitään vikaa. Exäni esimerkiksi oli aivan upea ihminen, suoraselkäinen, ahkera, älykäs, rehellinen, komea ja täysin suomalainen mies. Meillä vain suuren elämänhaaveet eivät kohdanneet, joten päädyimme eri teille mutta hänen kanssaan vietin parhaat nuoruusvuoteni ja opin terveen ihmissuhteen mallin. Vaikka suhde ei kestänyt, niin se jätti jälkeensä hyvin positiivisen mielikuvan. Myös kaikki hänen kaverinsa olivat samanlaisia. Olen tottunut ajattelemaan sitä palstojen mörrimöykkykuva on poikkeus, ei läpileikkaus Suomalaista miehistä.
Päädyin yhteen ulkomaalaisen kanssa, koska rakastuin häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vain kummastuttaa, miksi miehet haluavat mielummin miehekkään ja ruman ulkomaalaisen kuin kauniin suomalaisten. Mitään kauniitahan nämä suomalaisten ulkomaalaiset vaimot eivät ole.
Suomalaisille miehille naisen luonne on paljon tärkeämpi, kuin ulkonäkö.
Uskotko itsekään kirjoittaamaasi. Tuo luonne on tärkein onkin jo tässäkin ketjussa huomattu. =D
Tietysti palstanaisten on pahasti luonnevikaisina vaikea ymmärtää, miten tärkeää naisen luonne oikeasti onkaan. On toki makuasia, miten tärkeä naisen ulkonäkö on, mutta veikkaan, että lähes kaikille miehille, joilla on ulkomaalainen nainen, vähintään se merkitsee, ettei naisesta tulisi
Sitten ei kannattaisi ottaa aasialaista, kun eivät ole kaunottaria nuorena eivätkä vanhoina. Suominainen on ja pysyy hoikempana ja rypyttömämpänä.
"Suominainen on ja pysyy hoikempana ja rypyttömämpänä."
*Kahvit pitkin pöytää.
En edes vilkaise suomalaisia naisia. Sen sijaan virolainen sutjakka, nuori ja palvelualtis neito kelpaa.
Ulkomaalaisen naisen kanssa saa oikeasti tasa-arvoisen suhteen. Suomalaisen kanssa vain riitaa, kiukuttelua ja sotaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ulkomaalainen mies. Ei siksi, että Suomalaisissa miehissä olisi mitään vikaa. Exäni esimerkiksi oli aivan upea ihminen, suoraselkäinen, ahkera, älykäs, rehellinen, komea ja täysin suomalainen mies. Meillä vain suuren elämänhaaveet eivät kohdanneet, joten päädyimme eri teille mutta hänen kanssaan vietin parhaat nuoruusvuoteni ja opin terveen ihmissuhteen mallin. Vaikka suhde ei kestänyt, niin se jätti jälkeensä hyvin positiivisen mielikuvan. Myös kaikki hänen kaverinsa olivat samanlaisia. Olen tottunut ajattelemaan sitä palstojen mörrimöykkykuva on poikkeus, ei läpileikkaus Suomalaista miehistä.
Minulla ulkomaalainen vaimo. Minulla on ollut aiemmin fiksuja suomalaisia naisia, mutta olen nuoresta saakka haaveillut, että viettäisin eläkepäivät jossain lämpimässä maassa. Pidin muutaman vuoden tauon, eli olin ihan sinkkuna, enkä edes kaivannut naisseuraa vierelleni. Sitten jostain putkahti mainos deittipalvelusta, jossa oli aasialaisia naisia. Tutustuin muutamaan sieltä, kunnes yhden kanssa alkoi synkkaamaan mainiosti. Nyt ollaan naimisissa ja asutaan Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä voisi olla oma kirjoitukseni. Tosin oma mieheni tavallaan ei ole enää ulkomaalainen, koska hän on ollut jo monta vuotta suomen kansalainen, vaikkei täältä syntyjään.
Ei mitään kokemuksia huonoista suomalaisista miehistä, satuin vain rakastumaan mieheen joka oli syntyjään muualta.
Mulla on ollut ulkomaalaisia kumppaneita siitä syystä, että asun itsekin ulkomailla enkä edes törmää täällä suomalaisiin. Viimeisen viidentoista vuoden aikana olen ehkä tavannut vain kaksi suomalaista miestä. En muutenkaan tajua, miksi joillekin ihmisille olisi kumppanikriteerini se, että kumppani on nimenomaan suomalainen (tai vastaavasti vain ulkomaalainen). Toki yhteinen kieli täytyy löytyä, mutta muuten paljon tärkeämpää on yhteinen arvomaailma, tulevaisuudensuunnitelmat ja huumorintaju.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaisen naisen kanssa saa oikeasti tasa-arvoisen suhteen. Suomalaisen kanssa vain riitaa, kiukuttelua ja sotaa.
Jos kaikissa suhteissasi suomalaisen naisen kanssa on ollut riitaa, kiukuttelua ja sotaa, se kertoo kyllä enemmän sinusta itsestäsi kuin näistä suomalaisista naisista. Moni mies onnistuu luomaan onnellisen suhteen suomalaisen naisen kanssa. Ehkä et itsekään osaa ratkaista erimielisyyksiä rakentavalla tavalla, tai sitten olet tehnyt vain todella huonoja valintoja kumppanien suhteen.
Olen ollut yhdessä mieheni kanssa 30 vuotta enkä ole ikinä kuullut kenenkään sanovan niin. Tietty joku voi mielessään miettiä mutta se on sitten sen oma asia. Tapasimme kun asuin mieheni synnyinmaassa. Ihan eurooppalainen puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hevonvitun lauserakenne on "miksi jos jollain"
Nyt kun yksi kiusattu ampunut luokkakavereitaan, niin voitaisiiko oikeasti kiinnittää huomiota siihen miten viestitään muille? Oliko ihan pakko lisätä tuo h......tun tuohon kommenttiin. Voisi varmaan sanoa saman ihan normaalistikin? Ymmärrätkö itse, että sinäkin olet mallina lapsille siitä miten voi käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaisen miehen kanssa saa oikeasti tasa-arvoisen suhteen. Suomalaisen kanssa vain riitaa, kiukuttelua ja sotaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kuullut vaan sanottavan, että kukaan suomalainen ei huolinut sitä, joten se joutui hakemaan puolisonsa muusta maasta.
En tosin ymmärtänyt tuota kommenttia. Samanlaisiahan ihmiset on siellä toisaallakin. Jos kerran ei kelpaa kellekään täällä, miksi olisi yhtään sen haluttavampi jossain toisessa maassa?
Koska on vaikka erinäköinen kuin muut, johon silmä on tottunut. Biologiakin tukee tätä eli ollaan kiinnostuneita tekemään jälkeläisiä sellaisen kanssa, jonka geeniperimä poikkeaa vähintään riittävästi omasta.
Pelkkä erilainen ulkomuoto jo nostaa esiin joukosta ja tulee paremmin huomatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikissa suhteissasi suomalaisen naisen kanssa on ollut riitaa, kiukuttelua ja sotaa, se kertoo kyllä enemmän sinusta itsestäsi kuin näistä suomalaisista naisista. Moni mies onnistuu luomaan onnellisen suhteen suomalaisen naisen kanssa. Ehkä et itsekään osaa ratkaista erimielisyyksiä rakentavalla tavalla, tai sitten olet tehnyt vain todella huonoja valintoja kumppanien suhteen.
Joillakin se on luetun ymmärtäminen edelleen ongelmana. Pitää päästä mollaamaan miestä, niin ei ehdi sisäistää mitähän siinä oikeasti lukikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin se on luetun ymmärtäminen edelleen ongelmana. Pitää päästä mollaamaan miestä, niin ei ehdi sisäistää mitähän siinä oikeasti lukikaan.
Kun sama mies kohtaa jatkuvasti ongelmia kaikkien suomalaisten naisten kanssa, se antaa todellakin paljon ajattelemisen aihetta tuosta henkilöstä. Miksi näin tapahtuu? Onko se suomalaisten naisten "vika", vai onko kyse jostakin syvemmästä, joka liittyy itse mieheen? Tämä voi viitata siihen, että kyseinen mies kantaa mukanaan ominaisuuksia tai käyttäytymismalleja, jotka aiheuttavat kitkaa tai konflikteja suhteissa.
Koska moni muu mies ei kohtaa vastaavia ongelmia suomalaisten naisten kanssa, se voi johtua siitä, että nämä toiset miehet osaavat kohdella naisia kunnioittavasti ja ymmärtävät, että terveissä suhteissa tarvitaan kompromisseja ja vastavuoroista kunnioitusta. Tämä kyseinen mies taas ei kenties ole valmis kohtaamaan naista tasavertaisena kumppanina, vaan pyrkii hallitsemaan tai alistamaan häntä pistäen omat tarpeensa etusijalle.
Monet suomalaiset naiset ovat itsenäisiä ja tietävät oman arvonsa. He eivät suostu huonoon kohteluun tai alistamiseen. Tämä taas saattaa aiheuttaa turhautumista kontrolloivassa miehessä, mikä saattaa ilmetä hänen syyttäessään naista "huonoluonteiseksi". Kontrolloiva mies, joka pyrkii valitsemaan kumppanikseen ulkomaalaisen naisen (yleensä köyhästä taustasta tai vähäisestä koulutuksesta tulevan), käyttää hyväkseen naisen haavoittuvuutta ja epävarmuutta ja mies saattaa tarkoituksella etsiä sellaista kumppania, jonka hän uskoo olevan helpommin manipuloitavissa ja hallittavissa.
Tässä väittämässä on kaikki väärin.