Miksi jos jollain on ulkomaalainen kumppani niin kuuluu usein muiden sanovan "ai eikö suomalainen kelvannut?"
Tuota en ymmärrä? Ihankuin sen voisi valita, että keneen rakastuu?
Kommentit (323)
Minun kohdalla tässä thaikkunaisen hakemisesta -keskustelussa särähtää miten heidän ylpeät miehet puhuvat heistä. Miksei voi sanoa, että rakastui ja olevansa onnellinen löytäessään juuri sellaisen naisen? Jotenkin tämän ketjun miehet puhuvat alentavaan sävyyn elämänsä rakkaudesta jonka löysivät Thaimaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Ketjussa on taas tämä yksi ja sama aasialaisia naisia vihaava nainen, joka esiintyy lukuisina eri henkilöinä ja yläpeukuttaa omia kommenttejaa. :D
Minulla on pari aasialaisia naista ystävinä, ja tiedätkös mitä he inhoavat? No suomalaisia täysin tuntemattomia miehiä, jotka yrittävät iskeä heitä just sellaisella provider-asenteella, jolla naisia mennään Thaimaasta hakemaan. Ihan suoraan ollaan tultu jopa seksiä ostamaan.
Älä liiku niiden naisten kanssa niin sellainen ostelu varmaan loppuu. Näytät niin halvalta.
En ole kuullut lähipiirissäni tällaista kommenttia, vaikka useamman puoliso on tarttunut mukaan ulkomailta esim. vaihto-opiskelujen aikaan.
Sinällään, jos miettii rakkautta niin olisihan se Hassua, että kaikkien "se oikea" olisi juuri se naapurin Martta tai Pena samasta lukiosta - se, ken uskoo romanttiseen rakkauteen ja "siihen oikeaan" ;) Hassua sinällään, kun maailmassa on muitakin kuin meitä suomalaisia, eikö?
Suomalaisten geeneille tekee vaan hyvää löytää vaihteeksi sen toisen savolaisen sijasta joku vähän kauempaa. Toki jo ihan pohjanmaalainenkin riittäisi siihen, mutta ajatuksena. Antaa mennä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin saanut suomalaisenkin naisen, mutten halunnut. Olen valinnut siron, nöyrän ja naisellinen vietnamilaisen. Tämä saa suomalaisen ryhävalas justiinan ärsyyntymään.
Tiedätkös, myös jotkut suomalaiset miehet suhtautuvat skeptisesti niihin miehiin, joilla on nainen kehitysmaasta. Aviomieheni mukaan lukien.
Riippuu niin paljon tilanteesta ja olosuhteista. Mutta sinä ihan selvästi luulet itsestäsi liikoja, jos luulet että ihmisiä kiinnostaa sun tekemiset noin paljon.
Edellinen saakin nyt lisätä, että siro, nöyrä ja naisellinen ulkomaalainen nainen saa suomalaisen ryhävalasjustiinan aviomiehenkin ärsyyntymään. 😁
Vierailija kirjoitti:
Mä olen itse ihan suoraan sanonut, että hain miehen ulkomailta, koska en suomalaisille kelvannut. Niin se on, en ole täällä ollut koskaan suosittu koska olen tavanomaisen näköinen ja aika vakava tosikkokin vielä, introvertti. Ulkomaalaisten kanssa se ei ole menoa hidastanut.
Missä on ollut vientiä? 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vain kummastuttaa, miksi miehet haluavat mielummin miehekkään ja ruman ulkomaalaisen kuin kauniin suomalaisten. Mitään kauniitahan nämä suomalaisten ulkomaalaiset vaimot eivät ole.
Suomalaisille miehille naisen luonne on paljon tärkeämpi, kuin ulkonäkö.
Uskotko itsekään kirjoittaamaasi. Tuo luonne on tärkein onkin jo tässäkin ketjussa huomattu. =D
Minulla on nykyään ulkomaalainen mies. Ei ole livenä kukaan ihmetellyt. Näillä palstoilla toki miehet kiljuu, kuinka ei kelvannut suomimiehelle jne. No, enemmänkin niin, että en kelpuuttanut itse niitä suomimiehiä mitä on ollut tarjolla. Niiden kanssa on tylsää seksiä, yrittävät lytätä tai vähätellä jne. Ihan on eurooppalainen mies kyseessä ja on mukava ja reilu. Ja toki myös komea kuin mikä. Ja mikäs siinä jos joku mies on ulkomaalaisen naisen kanssa, ei haittaa. Kunhan suhde on aito. Jos se puoliso hommataan jostain kehitysmaasta rahan avulla, sääliksi käy sitä henkilöä. Toki jotkut naisetkin saattaa noin toimia, mutta aika harvinaista on. Nämä arabimiehetkin on yleensä se kuka käyttää hyväksi naista, että saa oleskeluluvan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän perheen tyttöä Aasiasta ei länsimaalaisen mies saa. Ammattilaisia saa.
Kyllä saa. Vaimoni oli neitsyt ja muutti luokseni Suomeen. Vaimon työkaveri oli myös neitsyt ja muutti Usaan. Vaimon pikkuserkku myös neitsyt ja muutti Japaniin. Kaikki hyvistä ja keskivertoa varakkammista perheistä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nykyään ulkomaalainen mies. Ei ole livenä kukaan ihmetellyt. Näillä palstoilla toki miehet kiljuu, kuinka ei kelvannut suomimiehelle jne. No, enemmänkin niin, että en kelpuuttanut itse niitä suomimiehiä mitä on ollut tarjolla. Niiden kanssa on tylsää seksiä, yrittävät lytätä tai vähätellä jne. Ihan on eurooppalainen mies kyseessä ja on mukava ja reilu. Ja toki myös komea kuin mikä. Ja mikäs siinä jos joku mies on ulkomaalaisen naisen kanssa, ei haittaa. Kunhan suhde on aito. Jos se puoliso hommataan jostain kehitysmaasta rahan avulla, sääliksi käy sitä henkilöä. Toki jotkut naisetkin saattaa noin toimia, mutta aika harvinaista on. Nämä arabimiehetkin on yleensä se kuka käyttää hyväksi naista, että saa oleskeluluvan.
Kyllä se kiihkeä ja komea latinorakastaja olla pitää. Suomalaisista miehistä ei ole siihen
Lisäksi aina oletetaan enempää tietämättä että se ulkomaalainen puoliso on köyhästä maasta. Jos selviää että on vaikka eurooppalainen tai amerikkalainen, haukkujat yhtäkkiä katoavat johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Minun kohdalla tässä thaikkunaisen hakemisesta -keskustelussa särähtää miten heidän ylpeät miehet puhuvat heistä. Miksei voi sanoa, että rakastui ja olevansa onnellinen löytäessään juuri sellaisen naisen? Jotenkin tämän ketjun miehet puhuvat alentavaan sävyyn elämänsä rakkaudesta jonka löysivät Thaimaasta.
Tämäpä juuri. Toisella veljelläni on kiinalainen vaimo ja toisen morsian on Thaimaasta. Opiskelu- ja työkuvioissa tavanneet ja molemmista tykkään ja etenkin pidempään kuvioissa olleen kanssa ollaan läheisiä. Veljiäni vetelisin isosiskon oikeudella korville jos puhuisivat noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa. Vaimoni oli neitsyt ja muutti luokseni Suomeen. Vaimon työkaveri oli myös neitsyt ja muutti Usaan. Vaimon pikkuserkku myös neitsyt ja muutti Japaniin. Kaikki hyvistä ja keskivertoa varakkammista perheistä.
Väittivät olevansa. Ja uskoit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väittivät olevansa. Ja uskoit.
Sinäkös se olit joka menetti neitsyytensä omalle äidilleen kun se fistas sua?
Vierailija kirjoitti:
Niissä piireissä joissa liikun, ei kyllä tuollaista kuule.
Ei munkaan piireissä, mulla on ollut ulkomaalainen puoliso jo 25 vuotta, kukaan ei ole koskaan kommentoinut mitenkään ikävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaiset naiset ovat parempia kuin suomalaiset naiset. Ja ainut mitä suomalaiset naiset voi tehdä... Arvaatteko? Jep. Haukkua miestä, jolla on ulkomaalainen nainen.
En ole koskaan haukkunut miestä, jolla on ulkomaalainen nainen. Sen sijaan pidän vasenmielisenä sitä, kun 50-vuotiaalla käppänällä on hädin tuskin täysi-ikäinen nainen kehitysmaasta. Tasavertaisessa suhteessa ei ole mitään ongelmaa, mutta nuoren naisen hyväksikäyttö on niljakasta.
Ja silti äänestit ja ihailet Haavistoa.
Olipa osuvasti sanottu. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kieltämättä vaikuttaa siltä, että on pitänyt ottaa ulkomaalainen kun ei kotimaista saa. Tai antaahan sellainen jotenkin epätoivoisen vaikutelman. On valmis joustamaan yhteisestä kielestä ja toisen joutuu luopua omasta kotimaasta ja kulttuurista. Ei nyt ihan ymmärretä toisia täydellisesti mutta kunhan on edes joku.
Länkyttäkäätten siinä syvimmät tuntonne rallienglannilla töksäytellen, joka ikinen päivä, vuodesta toiseen. Ai luoja en jaksais päivääkään.
Voit vielä oppia lausumaan englantia kunnolla. Eikä sun tarvi sitä rallienkkuakaan hävetä, pääasia että tulet ymmärretyksi.
Olisikin maailma yksinkertainen jos voisi vain todeta, että "ite oot" ja sillä hyvä, kun kielletään itseltä se ajatus, että tuollaisen kommentin takana voisi olla akateemisen koulutuksen saanut lukenut nainen eikä vähemmän uhkaavalta tuntuva Peräkylän Pertsa, tuo kaikkien lattepäiden suosima turvallinen syntipukki, joka aina uhrataan missä vain joku maailmaa vielä riittävästi tuntematon syleilijä kohtaa kyynisyyttä (tai realismia?) kansainvälistä kanssakäyntiä kohtaan. Ei jotenkin käsitetä, että ei aina olekaan välttämättä niin mustavalkoista. Tuollainen debatin taso yleensä loppuu noin kuudennelta luokalta päästyä, mutta sovitaan näin että puhun rallienglantia, jos se oloasi helpottaa eikä sinun tarvitse ajatella liian monimutkaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kieltämättä vaikuttaa siltä, että on pitänyt ottaa ulkomaalainen kun ei kotimaista saa. Tai antaahan sellainen jotenkin epätoivoisen vaikutelman. On valmis joustamaan yhteisestä kielestä ja toisen joutuu luopua omasta kotimaasta ja kulttuurista. Ei nyt ihan ymmärretä toisia täydellisesti mutta kunhan on edes joku.
Länkyttäkäätten siinä syvimmät tuntonne rallienglannilla töksäytellen, joka ikinen päivä, vuodesta toiseen. Ai luoja en jaksais päivääkään.
Tätä sinun tekstiä kun lukee niin muistan miksi otin ulkomaalaisen naisen. Paljon tällaisia ilkeitä naisia, vähättelemässä ja viisastelemassa miestensä kustannuksella. Tällaista kulttuuria painotetaan Suomessa nykyään. Naiset ylös, miehet alas.
Oi, kuinka kauniilta tuo ranskankielen ilmaus "touché!" kuulostaakaan!
Antakaa miehet hieman armoa näille palstan naisoletetuille. Heillähän on 98%:lla joko ollut todella huono isäsuhde tai ei isää lainkaan, kun äippyli ei itsekään muista, kuka niistä lukemattomista miehistä on kakrun biologinen iskä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5489465/te-joilla-ollut-huono-isasuhde
Pojan tyttöystävä seurusteli pitkään tempperamenttiaen ranskalaispojan kanssa. On tyttö ollut ihmeissään kun ei ole saanut enää viikottain turpaansa kuten aikaisemmin jännämieheltään. Ei ole nenu kipeä eikä riidellä verisesti pikkuasioista.
Ja silti äänestit ja ihailet Haavistoa.