Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jos jollain on ulkomaalainen kumppani niin kuuluu usein muiden sanovan "ai eikö suomalainen kelvannut?"

Vierailija
03.04.2024 |

Tuota en ymmärrä? Ihankuin sen voisi valita, että keneen rakastuu?

Kommentit (323)

Vierailija
181/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itse ihan suoraan sanonut, että hain miehen ulkomailta, koska en suomalaisille kelvannut. Niin se on, en ole täällä ollut koskaan suosittu koska olen tavanomaisen näköinen ja aika vakava tosikkokin vielä, introvertti. Ulkomaalaisten kanssa se ei ole menoa hidastanut.

Mistä sait miehen?

T. Se vanha kaunis yksinäinen 

Lontoossa asunut skotti löytyi kansainvälisestä deittipalvelusta (International Cupid) :)  Deittailin kyllä joitain suomessa asuneita ulkomaalaisia ihan Tinderin kautta jo sitä ennen, usein Lähi-Idän maista tulleita, mutta ei sitten napannut niiden kanssa kumminkaan, ehkä itselläkin oli vähän ennakkoluuloja niin erilaisia kulttuureja kohtaan. Mutta skotista tuli sitten aviomies :)

Vierailija
182/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hain naisen Thaimaasta ja se oli paras tekoni ikinä. Olen onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset alapeukuttaa, jos miehellä on ulkomaalainen nainen? En vain halunut tyytyä suomalaiseen. Sinkkunako olisi muka pitänyt olla tai valita huono nainen. Ei mekään solvata teitä, kun kuskaatte miehiä ulkomailta! Netti on antanut meille miehille mahdollisuuden hakea parempia naisia ulkomailta. Miksi se on pois suomalaisilta naisilta? Ja miten? Olen onnellinen.

Vierailija
184/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä ja yhdessä oltu yli 20 vuotta. Tästäkin ketjusta näkee miten rasistisia suomalaiset naiset ovat. Vaikea olisi olla sellaisen kanssa yhdessä. 

Vierailija
185/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ja suomalaisuuden vihaajien kokoontumisajot, tirsk. Hyvä että teistä monesta on Suomi päässyt eroon. Och samma på svenska.

Ruotsinkielisethän nimenomaan on aina kunnostautuneet suomalaisuuden mollaajina. Nyt mukaan on ilmeisesti liittyneet myös putleristit.

Vierailija
186/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä ja yhdessä oltu yli 20 vuotta. Tästäkin ketjusta näkee miten rasistisia suomalaiset naiset ovat. Vaikea olisi olla sellaisen kanssa yhdessä. 

Tuo suomalaisten naisten rasistinen asenne oli yksi lukuisista syistä miksi en tyytynyt tämän maan naiseen vaan hain ulkomailta paremman.

Vierailija
187/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen ja suomalaisuuden vihaajien kokoontumisajot, tirsk. Hyvä että teistä monesta on Suomi päässyt eroon. Och samma på svenska.

Ruotsinkielisethän nimenomaan on aina kunnostautuneet suomalaisuuden mollaajina. Nyt mukaan on ilmeisesti liittyneet myös putleristit.

Katos vähän ympärillesi siellä kotosuomessa. Miltä näyttää? Meneekö hyvin? :D

Vierailija
188/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kieltämättä vaikuttaa siltä, että on pitänyt ottaa ulkomaalainen kun ei kotimaista saa. Tai antaahan sellainen jotenkin epätoivoisen vaikutelman. On valmis joustamaan yhteisestä kielestä ja toisen joutuu luopua omasta kotimaasta ja kulttuurista. Ei nyt ihan ymmärretä toisia täydellisesti mutta kunhan on edes joku. 

Länkyttäkäätten siinä syvimmät tuntonne rallienglannilla töksäytellen, joka ikinen päivä, vuodesta toiseen. Ai luoja en jaksais päivääkään.

Voit vielä oppia lausumaan englantia kunnolla. Eikä sun tarvi sitä rallienkkuakaan hävetä, pääasia että tulet ymmärretyksi.

Vierailija
189/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kieltämättä vaikuttaa siltä, että on pitänyt ottaa ulkomaalainen kun ei kotimaista saa. Tai antaahan sellainen jotenkin epätoivoisen vaikutelman. On valmis joustamaan yhteisestä kielestä ja toisen joutuu luopua omasta kotimaasta ja kulttuurista. Ei nyt ihan ymmärretä toisia täydellisesti mutta kunhan on edes joku. 

Länkyttäkäätten siinä syvimmät tuntonne rallienglannilla töksäytellen, joka ikinen päivä, vuodesta toiseen. Ai luoja en jaksais päivääkään.

Voit vielä oppia lausumaan englantia kunnolla. Eikä sun tarvi sitä rallienkkuakaan hävetä, pääasia että tulet ymmärretyksi.

Joko sä olet oppinut/uskaltautunut lausumaan sillä englannilla yhtään mitään?

Vierailija
190/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kauneimpia naisia lähiseudulla on Iranista. Juu siinä tulee sen verran lieveilmiötä ja perinteitä + appiukko mukana, että 2 sekunnin harkinnan jälkeen katson ihan eri suuntaan.

Vierailija
191/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää thaikkunaiset on niin marginaalinen ilmiö mutta täällä aiheesta rutistaan joka päivä. 

Yritä ymmärtää. Jos itse olisit yhtä leveä kuin pitkäkin, pieret jatkuvasti ja olet saanut mieheksesi kauhealla vaivalla lihavan ja epäsiistin juoppolallin, jolla on vielä kranssitukkakin. Olet haukkunut ja mollannut miestä ensitreffeiltä saakka ja tuo perhanan turjake hakee thaimaalaisen nuoren ja kauniin typykän ja ottaa susta eron, niin varmaan harmittaisi.

Vierailija
192/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo suomalaisten naisten rasistinen asenne oli yksi lukuisista syistä miksi en tyytynyt tämän maan naiseen vaan hain ulkomailta paremman.

Ulkomaalaiset akat ne vasta rasistisia ja muutenkin kamalia luonteeltaan ovatkin

Vierailija
193/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset alapeukuttaa, jos miehellä on ulkomaalainen nainen? En vain halunut tyytyä suomalaiseen. Sinkkunako olisi muka pitänyt olla tai valita huono nainen. Ei mekään solvata teitä, kun kuskaatte miehiä ulkomailta! Netti on antanut meille miehille mahdollisuuden hakea parempia naisia ulkomailta. Miksi se on pois suomalaisilta naisilta? Ja miten? Olen onnellinen.

Mikä thaikussa on mukamas parempaa kuin suomalaisessa?

Vierailija
194/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sub-humanoidiin rakastunut. Poistu Suomesta sinne mistä sub-humanoidisi on tullut, ennen kuin teidän poistetaan koko planeetalta. Likaiset ja rumat rotat.

Vierailija
195/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset akat ne vasta rasistisia ja muutenkin kamalia luonteeltaan ovatkin

Siis tarkoitit länsimaalaiset akat Suomessa.

Vierailija
196/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä thaikussa on mukamas parempaa kuin suomalaisessa?

Sen voi luokitella naiseksi.

Vierailija
197/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hain miehen Ruotsista, koska suomalainen ei kelvannut. Ruotsalaiset ymmärtävät tasa-arvon ja kotitöiden reilun jakamisen paljon paremmin kuin suomalaiset. Kaiken lisäksi keskiverto skandinaavi on huomattavan komea verrattuna keskiverto turaaniin. 

Minä hain Yhdysvalloista. Tekee mutisematta osuutensa kotitöistä ja lasten hoidosta. Kantaa kassit ja avaa ovet naiselleen. Lisäksi on varakaskin.

Eli hait orjan itsellesi. Toivottavasti lähtee lätkimään kun saa Suomen kansalaisuuden!

Vierailija
198/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei kelpaa suomalainen mies, koska suomalainen juntti ei avaa ovia minulle eikä auta raskaiden kantamusten kanssa. Monissa muissa maissa miehet taas tekevät niin, joten valitsen kohteliaan ulkomaalaisen.

Taas paljastui kuinka katkeria suomalaiset naiset ovat. Juuri tuon takia minullakin on aasialainen nainen.

Katkeria, jos toivovat ettei mies ole itsekäs vätys?  Sinulla on juuri sen takia aasialainen nainen, että suomalainen nainen ei alistu sinun sylkykupiksesi!

Itselläni on ihana suomalainen mies, hänen ei tarvinnut hakea puolisoa ulkomailta, koska hän omaa käytöstavat ja nainen on hänelle muutakin kuin pelkkä reikä.

Kyllä se vain niin on, että jos et suomalaista puolisoa saa, niin katse peiliin.

Vierailija
199/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten miesten tulisi olla kiitollisia suomalaisista naisista ja lopettaa niiden aasialaisten pikkutyttöjen kuskaamisen tänne. Piste.

Ei ne oo pikkutyttöjä, eivät vaan kasva kuin sen max 150 senttiseksi. Vanhenevat sitten sitäkin nopeammin, hakevat eroa ukoistaan ja perustavat Thai hierontapaikan 

Suominainen kasvaa 165 senttiseksi, mutta loppu on samaa sillä erolla, että perustavat YH-hierontalaitoksen.

Ja suominaisella painokin kolminumeroinen. Hyhhyh.

Vierailija
200/323 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo tuo, että kirjoitat "hain naisen Thaimaasta"  kertoo kaiken olennaisen miksi skommenttia alapeukutetaan. Kävit siis niin kuin maitokaupassa, no siellä maassa ei kursailla, kun on kyse ulkomaalaisesta. Hienoa että olet onnellinen, toivottavasti myös puolisosi on tai tuskin sillä on sinulle merkitystäkään..