Ihana parisuhde, erilliset kodit, mä olen alkanut kaivata enemmän mut mies ei
Ollaan eletty tätä kivaa elämää pari vuotta. Ollaan yhdessä viikonloput ja joskus viikollakin ollaan öitä toisen luona. Asutaan aika lähekkäin. Suhde on aivan valtavan hyvä ja iloa tuottava. Tulen nähdyksi ja kohdatuksi ja rakastetuksi sellaisena kuin olen.
Ollaan kumpikin aika introvertteja, mut mies jopa hieman erakko luonteeltaan. Siksi omat kodit. Mut mä olen alkanut kaivata häntä elämääni enemmän. Siis suoraan sanottuna riudun ikävästä ja itkettää usein.
Mulla on hyvä harrastus ja ystäviä ja hyvä oma elämä, en istu himassa illat pitkät yksin miettimässä miestä. Mut tää ikävän tunne jäytää mua kuitenkin kaiken aikaa.
Ottaa todella paljon päähän että tää on kehittynyt tällaiseksi. Viimeiset puoli vuotta on mennyt näin. Olen odotellut että menisi ohi. Mä en ymmärrä miks tää on muuttunut tällaiseksi yhtäkkiä. Mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut. Täytin vasta 44, voisko hittolainen olla jo jotain hormonien tekosia.
En mä edes tiedä miksi avauduin. Tai no, siksi, kun tuntuu niin pahalta..! 😢
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakottajille muistutukseksi, että aloittaja itse jo otsikossa kuvailee parisuhdettaan ihanaksi.
Ja että häntä itkettää usein ja tuntuu pahalta.
Niinpä, ihana suhde kertakaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä noita juttuja että johonkin pitää aina edetä suhteessa? Edetä mihin? Haloo, ehkä sitten jos on 100% selvää, että halutaan lapsia niin sitten voidaan puhua "etenemisestä" mutta mihin muka minä melkein 50vuotiaana olen mieheni kanssa etenemässä muualle kuin hautaan. Ja emme asu yhdessä, emmekä tule asumaankaan.
Nää etenijä tyypit on sellaisia jotka ajattelee elävänsä jotain omaa disney satuansa. Kaikki pitää mennä tietyllä tavalla tai muuten kyseessä ei ole se tosirakkaus.
No ei se olekaan, tosirakkaus. Kyllä sen tulevat karvaasti toteamaan vielä nämä jotka toivovat suhteelta yhteenmuuttoa tai naimisiinmenoa mutta uskovat selityksiin oman tilan tarpeesta ym. Joka päivä tälläkin palstalla näitä samoja ulinoita mutta uskokoon kukin mihin haluaa. Elämä opettaa.
Kyllä minä uskon, kun ihminen sanoo tarvitsevansa paljon omaa aikaa. Minulla on poika, josta tiedän ihan satavarmasti, että hän ei pystyisi koskaan asumaan kenenkään kanssa. Kun hän tulee käymään meillä omilla vanhemmillaan, hän jaksaa viipyä yhden yön ja sitten lähtee kotiinsa. Jos meillä on enemmän väkeä, hän saattaa mennä joksikin aikaa toiseen huoneeseen esim. katsomaan elokuvan, että jaksaa taas seurustella. Hän on ihan tavallinen neurotyypillinen, mutta äärimmäisen introvertti. Hän viihtyy kyllä seurassa, mutta kuormittuu helposti. Kuten joku jo totesikin, introvertti kuormittuu positiivisestakin seurustelusta toisten ihmisten kanssa. Ymmärrän lastani hyvin, sillä olen itse samanlainen, vaikka en ihan niin voimakkaasti kuin hän. Itse elän tosirakkauteni kanssa ja kuitenkin vietän toisinaan kokonaisen viikonlopun ja usein illatkin kokonaan itsekseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakottajille muistutukseksi, että aloittaja itse jo otsikossa kuvailee parisuhdettaan ihanaksi.
Mies varmaan taustaltaan sarjapettäjä oikeasti
Vai olisiko kaappih*mo joka fantasioi naisten vaatteissa olemisesta ja s*ksistä raavaan miehen alistamana?
Miksi oksennat näitä seksifantasioitasi vauva palstalle?
Jonkun oksennussepitys tuo tosiaan on alter egona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Traumariippuvuutta. Apn tulisi erota. Tuo ei ole hyvä parisuhde hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apn tulisi olla rohkea ja erota miehestä. Ja tavoitella omannäköistä elämää. Mies selvästi nauttii vallankäytöstä jollain sairaalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa aina nää "se pettää sua" jutut jos mies ei halua asua yhdessä kumppaninsa kanssa. Itse en missään nimessä halua asua yhdessä ja ikinä en ole ketään pettänyt vaikka saman katon alle en suostukaan.
M40
Jos mies tarvitsee päivätolkulla omaa aikaa kun tapaa naisensa kerran, on todellakin syytä epäillä että on muita kuvioissa.
Tässä on kyse sellaisesta kokonaiskuormituksesta. Hänellä on vaativa työ, eikä oikeasti jaksaisi olla ihmisten kanssa ollenkaan. Jotta jaksaa sitä, tarvii sitä ihan omaa aikaa niin paljon. Jos me nähdään enemmän, se ensisijainen tarve jää tyydyttymättä ja hän alkaa uupua. Koska töissä on pakko jaksaa käydä.
Ymmärrän kuitenkin tuon pointin ja epäi
Miksi tuon pitäisi toimia vain toiseen suuntaan?
Olipa parisuhde millanen vaan, niin naista ei näköjään saa pidettyä tyytyväisenä.
Mulla oli kanssa suhde introvertin kanssa reilu vuosi sitten. Omat kodit myös. Viikonloput mies vietti toisen tapailunaisen kanssa. Teki hänen kansaan myös ulkomaanmatkan, mökki- ja laskettelureissuja, ym. Minun kanssani tavattiin sitten taas viikolla - yleensä jomman kumman luona.
Se nainen ei ilmeisesti tiennyt, että mies tapailee muitakin. Asian selvittyä muutti hetkeksi ulkomaille. Sittemmin poisti kaikki sometilinsä, ym. Google-haulla löytyvät tiedot. En ymmärrä, mikä häneen meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apn tulisi olla rohkea ja erota miehestä. Ja tavoitella omannäköistä elämää. Mies selvästi nauttii vallankäytöstä jollain sairaalla tavalla.
Olisko tuo vallankäyttö joku miehen myöhäisen henkisen itsenäistymisen oire?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa aina nää "se pettää sua" jutut jos mies ei halua asua yhdessä kumppaninsa kanssa. Itse en missään nimessä halua asua yhdessä ja ikinä en ole ketään pettänyt vaikka saman katon alle en suostukaan.
M40
Jos mies tarvitsee päivätolkulla omaa aikaa kun tapaa naisensa kerran, on todellakin syytä epäillä että on muita kuvioissa.
Tässä on kyse sellaisesta kokonaiskuormituksesta. Hänellä on vaativa työ, eikä oikeasti jaksaisi olla ihmisten kanssa ollenkaan. Jotta jaksaa sitä, tarvii sitä ihan omaa aikaa niin paljon. Jos me nähdään enemmän, se ensisijainen tarve jää tyydyttymättä ja hän alkaa uupua. Koska töissä on pakko jaksaa käydä. <
Koska toisessa on kysymys henkisestä ja fyysisestä jaksamisesta ja työssä jaksamisesta, kokonaiskuormituksesta. Ja toisella kyse on lapsellisesta "mutku mä haluun ja enkä osaa olla yksin" -kiukuttelusta, josta voisi kasvaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kanssa suhde introvertin kanssa reilu vuosi sitten. Omat kodit myös. Viikonloput mies vietti toisen tapailunaisen kanssa. Teki hänen kansaan myös ulkomaanmatkan, mökki- ja laskettelureissuja, ym. Minun kanssani tavattiin sitten taas viikolla - yleensä jomman kumman luona.
Se nainen ei ilmeisesti tiennyt, että mies tapailee muitakin. Asian selvittyä muutti hetkeksi ulkomaille. Sittemmin poisti kaikki sometilinsä, ym. Google-haulla löytyvät tiedot. En ymmärrä, mikä häneen meni.
Siis kumpi muutti ulkomaille ja katosi netistä, se teidän yhteinen miehenne vai se toinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun pitäis käsitellä traumasi jossain muualla kuin täällä ja tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kumpi muutti ulkomaille ja katosi netistä, se teidän yhteinen miehenne vai se toinen nainen?
Se nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Tässä on kyse sellaisesta kokonaiskuormituksesta. Hänellä on vaativa työ, eikä oikeasti jaksaisi olla ihmisten kanssa ollenkaan. Jotta jaksaa sitä, tarvii sitä ihan omaa aikaa niin paljon. Jos me nähdään enemmän, se ensisijainen tarve jää tyydyttymättä ja hän alkaa u
Mies ei ole oikea aplle. Siksi aplle eroaminen miehestä on hyvinvointiteko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun pitäis käsitellä traumasi jossain muualla kuin täällä ja tässä ketjussa.
Ahaa. Minusta oli hauskaa, kun minulla oli kaksi mistä samaan aikaan.
Miten ap meinaa ratkaista tämän tilanteen? Itkemällä lopun elämää? Mikä tuohon on ratkaisuna ellei ero?
Suhde ei ole mikään ihana ja hyvä, jos siltä tahdotaan eri asioita. Eihän siinä silloin yksinkertaisesti voi tulla mitään pidemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Minusta oli hauskaa, kun minulla oli kaksi mistä samaan aikaan.
MiEstä.
Vierailija kirjoitti:
Miten ap meinaa ratkaista tämän tilanteen? Itkemällä lopun elämää? Mikä tuohon on ratkaisuna ellei ero?
Suhde ei ole mikään ihana ja hyvä, jos siltä tahdotaan eri asioita. Eihän siinä silloin yksinkertaisesti voi tulla mitään pidemmän päälle.
Juuri näin.
Tulee sellainen olo, että tässä asiassa kyse ei ole pelkästään vain ekstroverttien ja introverttien eroista vaan myös romantikkojen ja epäromantikkojen. Koska itse olen introvertti mutta myös todella epäromanttinen tyyppi. Enkä sano tätä pahalla mutta teidän puheet tosirakkaudesta ja palavista tunteista lähinnä aiheuttaa ällötystä. Onneksi olen löytänyt kumppanin joka on myös tällainen, en pystyisi olemaan miehen kanssa joka kokoajan roikkuu kiinni, vaatii yhdessä asumista ja alkaisi syyttää minua pettämisestä tai siitä ettei suhteemme muka ole aito.