Jos ei koskaan saanut sitä elämänsä rakkautta, niin kannattaako sitä kertoa nykyiselle naisystävälle? Että hän on "kakkonen"
Yksinkään ei ole hyvä koko elämää olla, joten pakko on ollut joku kelpuuttaa kumppaniksi kun en rakkaudeltani saanut vastakaikua.
Minua hieman vaivaa se että en ole ollut täysin rehellinen nykyiselle.
Mitä kannattaa sanoa?
Kommentit (83)
Mistä tiedät että kyseessä oli elämäsi rakkaus jos et koskaan saanut häntä? Taidat elää jossain harhoissasi.
Vierailija kirjoitti:
Uskotko, että elämässäsi voi olla vain yksi oikea rakkaus? Vain yksi ihminen on sopiva sinulle kaikista maailman ihmisistä? Mielestäni elämäsi rakkaus rakastaa myös sinua, joten jos et saanut vastakaikua ei hän voinut olla elämäsi rakkaus. Olet itsekäs, jos et kerro nykyiselle kumppanillesi tunteistasi. Hän ansaitsee myös olla jonkun kanssa, joka rakastaa häntä oikeasti.
Tämä "rakkaus" on itse asiassa aika uusi keksintö. Vanhaan hyvään aikaan avioliitot olivat taloudellisia diilejä. Vaimo sai varakkaan maanviljelijän ja mies hyvän työihmisen. Ei silloin hölisty mistään "rakkaudesta" eikä moiseen ollut aikaakaan. Töitä piti teherä niska limassa ja sukua jatkaa makuuhuoneessa.
Rakkaus on maailman suurin huijaus. Ainut rakkaus on omaa lasta kohtaan. Kaikki muu on ihan höpöä.
Mä tyydyin mieheeni, koska aika alkoi loppua ja halusin omia lapsia.
En tietenkään kertonut miehelleni, että hän ei ollut se ensimmäinen valintani.
Vierailija kirjoitti:
Ei helevetti
Suatana
Kyllä minä ainakin vaistosin jos olisin se kakkos vaihtoehto, ei sitä tarvitsi edes kertoa.
Kannatan rehellisyyttä, joskin se voi päättyä suhteenne loppumiseen. Naisella on oikeus tietää olevansa sinulle jäännöskappale, jolloin hänkin ehkä ymmärtää miksi ei saa sinulta ansaitsemaansa arvostusta ja saattaa haluta jättää suhteen taakseen. Tällaiset suhteet ovat onnettomia, koska toinen ei ole mukana koko sydämellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko, että elämässäsi voi olla vain yksi oikea rakkaus? Vain yksi ihminen on sopiva sinulle kaikista maailman ihmisistä? Mielestäni elämäsi rakkaus rakastaa myös sinua, joten jos et saanut vastakaikua ei hän voinut olla elämäsi rakkaus. Olet itsekäs, jos et kerro nykyiselle kumppanillesi tunteistasi. Hän ansaitsee myös olla jonkun kanssa, joka rakastaa häntä oikeasti.
Tämä "rakkaus" on itse asiassa aika uusi keksintö. Vanhaan hyvään aikaan avioliitot olivat taloudellisia diilejä. Vaimo sai varakkaan maanviljelijän ja mies hyvän työihmisen. Ei silloin hölisty mistään "rakkaudesta" eikä moiseen ollut aikaakaan. Töitä piti teherä niska limassa ja sukua jatkaa makuuhuoneessa.
Rakkaus ei ole uusi keksintö. Jo muinaiset egyptiläiset kirjoittivat runoja riutuvasta rakkaudesta, romanttisen rakkauden ylistystä löytyy myös raamatusta. Rakkaus on yhtä vanha kuin ihminen. Mutta aina avioliittoja ei ole voitu solmia romanttisen rakkauden ehdoilla, tosin se on yhtä lailla tehnyt ihmisistä onnettomia ja ajanut uskottomuuteen.
Kertominen voi viedä suhdetta uuteen suuntaan
Kerro vaan, niin sitten sulla ei enää ole sitä kakkostakaan. Voit sitten etsiä kolmosen, ja kertoa hänelle, että oli kyllä kaksi muuta, mutta kolos-vaihtoehtoon on nyt tyytyminen kun et parempaa saa. Et muuten taida olla mikään penaalin terävin kynä?
Vierailija kirjoitti:
Mä tyydyin mieheeni, koska aika alkoi loppua ja halusin omia lapsia.
En tietenkään kertonut miehelleni, että hän ei ollut se ensimmäinen valintani.
Tiedän naisia, jotka noin tekivät, sitten erosivat tai pettivät miestään, mutta lapsille se oli sitä kahden kodin mallia sitten ja riitaisat vanhemmat.
Tietysti kerrot. Kumppanisi täytyy saada tietää.
Kannattaa kertoa asia hänelle heti tänään. Ehkä hän huojentuu ja kertoo että tuntee sinua kohtaan samoin.
Useimmat parit ovat yhdessä kun on vain oltava joku. Syynä sosiaalinen paine ja yksinolon pelko. Varsinkin miehet siirtyvät usein nopeasti suhteesta toiseen jotta palvelut pelaavat tauotta. Osa naisista viihtyy sinkkuna paremmin kun itse yksinkin hoitavat omat askareensa. Todelliset tunteet on harvinaisempia parisuhteissa.
Täh. Et ole saanut elämäsi rakkautta. Siis mistä tiedät onko nykyinen kakkonen, jos et edes saanut sitä elämäsi rakkautta??? Oletko seurustellut tämän oletetun rakkautesi kanssa? Vai miksi et saanut häntä? Onpa taas vajaa aloitus, kerrotaan tarinasta 1%.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata kertoa ennen kuin olette naimisissa.
Voi se vaimo silti ottaa eron.
Ei kannata kertoa. Et sinäkään varmaan ole se suurin rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että kyseessä oli elämäsi rakkaus jos et koskaan saanut häntä? Taidat elää jossain harhoissasi.
Miehet ihastuvat naisen ulkonäköön ja sitten kuvittelevat ja rakentavat outoja pilvilinnoja ja mielikuvia sen naisen ympärille, tuntematta koko naista. Tästä on henkilökohtaista kokemusta monta kertaa. Kuvittelevat tosissaan että joku tuntematon on heille elämän rakkaus.
Miehille toi on hyvä ratkaisu. Naisen ei kannata herkempänä oliona ottaa ketään ihan kiva tyyppiä.
Jos haluat siirtyä kolmanne vaihtoehdon etsimiseen niin kerro ihmeessä. Mitään takeita siitä ei tietenkään ole että löydät enää uutta rakkautta.