Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lääkäri ja minulla on paljon tatuointeja.

Vierailija
01.04.2024 |

Teen töitä ihan samalla tavalla kuin muut lääkärit joilla ei ole tatuointeja. Teen kaikkeni sen eteen, että ihminen pysyy hengissä ja terveenä. 

Joten miten ne tatuoinnit vaikuttavat ammattitaitooni? 

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee tunne kouluttautumattomasta ihmisestä, jos on näkyviä tatuointeja. Ne ovat yksinkertaisesti rumia.

Antaa huonot vibat lääkäristä.

Huomaatko itse tästä kommentistasi miten sun ennakkoluulot ovat vahvempia kuin totuus ympärilläsi? Vaikka tiedät, että lääkäri on koulutettu ihminen, niin silti annat luulojesi laukata totuuden yli. Tämä kertoo lähinnä vain omasta yksinkertaisuudestasi.

Vierailija
102/108 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee tunne kouluttautumattomasta ihmisestä, jos on näkyviä tatuointeja. Ne ovat yksinkertaisesti rumia.

Antaa huonot vibat lääkäristä.

Huomaatko itse tästä kommentistasi miten sun ennakkoluulot ovat vahvempia kuin totuus ympärilläsi? Vaikka tiedät, että lääkäri on koulutettu ihminen, niin silti annat luulojesi laukata totuuden yli. Tämä kertoo lähinnä vain omasta yksinkertaisuudestasi.

Googlaappa vaikka pinhead. Haluaisitko lääkärisi näyttävän siltä? No et, tai en tiedä kuinka ennakkoluuloton sinä olet mutta yli 90% väestöstä tuskin. Eli toisin sanoen jossain kohtaa menee raja "huonojen vibojen" lekurin kanssa. Se on sitten eri asia missä. Tämäpä pinhead-lääkäri voi olla kuinka pätevä tahansa mutta siitä ei pääse mihinkään että näissä asioissa pelataan mielikuvamarkkinoinnin ja ulkoasun kanssa luottamuksen herättämiseksi. Sen takia lansseja pestään ahkerasti ja sairaaloissa suositaan valkoista väriä yms yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otahan mt-lääkkeesi 🤔

Asiallinen kirjoitus ja asiallinen kysymys. Miksi ottaisin siihen lääkettä? T. Ap

Me olemme kaikki potilaita.

Vierailija
104/108 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinköhän olet lääkäri, he tietävät tatuointien terveysriskit.

Vierailija
105/108 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen naislääkäri ja piirrän joka aamu naamaani tussilla muhkeat poirot- viikset ja silmien ympärille silmälasit. Teen töitä ihan samalla tavalla kuin muutkin lääkärit. Joten miten ne tussailut vaikuttavat ammattitaitooni? Tältä kuulostat.

Vierailija
106/108 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan toisen lääkärin kiitos

Ai, aattelit vaihtaa lääkäriä lennosta ihan omien ennakkoluulojesi perusteella. Tervemenoa jonon hännille.

Vierailija
107/108 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät varmasti vaikuta mitenkään ammattitaitoosi  ja uskon, että teet työsi hyvin. Siitä huolimatta en edelleenkään ymmärrä, miksi ihmiset sotkevat ihonsa tatuoinneilla. Mitä sillä oikein kuvitellaan saavutettavan? 

Minä en ymmärrä venytyskoruja. Minusta ne ovat rumia ja suorastaan luotaantyöntävän näköisiä. En silti käy kyseenalaistamaan niiden hankkijoiden motiiveja.

Vierailija
108/108 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sullon tatuointeja niin et todellakaan ole lääkäri!

https://www.is.fi/urheilu/art-2000011450420.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi