Olen lääkäri ja minulla on paljon tatuointeja.
Teen töitä ihan samalla tavalla kuin muut lääkärit joilla ei ole tatuointeja. Teen kaikkeni sen eteen, että ihminen pysyy hengissä ja terveenä.
Joten miten ne tatuoinnit vaikuttavat ammattitaitooni?
Kommentit (108)
Ei yhtään vastausta siihen, että miten tatuoinnit vaikuttavat ammattitaitooni vaan suurin osa vain pelkkää pään aukomista. Kertoo teidän itsetunnosta paljon. Terveisin ap
Mulla on tatuointeja. Ei uskois kun mut näkee. Peitän taitavasti vaatteilla.
Tulen ottamaan tulevaisuudessa lisää. Paljo rakkaita lähimmäisiä kuollut joita haluan muistaa ja kunnioittaa muistotatuoinneilla.
Vaikka olen tatoitu niin jos on kaulassa, naamassa tai käsissä elikkä ei pysty peittämään niin kantsis miettii lääkärinä.
Kaikki tatuoidut tuntemani ihmiset ovat olleet niitä sydämmellisimpiä ja mukavimpia kanssaihmisiä, naiset että miehet.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäriksi sinulla on oudon huono itsetunto.
Veikkaan, että olet oikeasti tatuoitu hoitaja.
😂
Vierailija kirjoitti:
Harbinaisen tyhmä trolli 🤮🤮
Ihan asiallisen aloituksen laitoin. Missä kohtaa aloitusta se "trollaus" tuli? Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään vastausta siihen, että miten tatuoinnit vaikuttavat ammattitaitooni vaan suurin osa vain pelkkää pään aukomista. Kertoo teidän itsetunnosta paljon. Terveisin ap
Altistut myrkyille
Vierailija kirjoitti:
Jos sullon tatuointeja niin et todellakaan ole lääkäri!
Ainakin tänään olin lääkärinä töissä. Ap
Olet Trolli! Mutta tatskat ovat ihania miehillä ja naisilla! Liian kallit minulle.
Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä
Mulle ihan sama, jos joku haluaa näyttää värityskirjalta. Aika harvoin vaan näkee hyvännäköisiä tatuointeja.
Usein se yleisvaikutelma on suttuinen, tai luotaantyöntävä, IMO.
Nimimerkki: graafinen suunnittelija ja kuvataiteilija
Vierailija kirjoitti:
Tulen ottamaan tulevaisuudessa lisää. Paljo rakkaita lähimmäisiä kuollut joita haluan muistaa ja kunnioittaa muistotatuoinneilla.
Vaikka olen tatoitu niin jos on kaulassa, naamassa tai käsissä elikkä ei pysty peittämään niin kantsis miettii lääkärinä.
Kaikki tatuoidut tuntemani ihmiset ovat olleet niitä sydämmellisimpiä ja mukavimpia kanssaihmisiä, naiset että miehet.
Miksi peität? Etkö kehtaa pitää? WTF???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sullon tatuointeja niin et todellakaan ole lääkäri!
Ainakin tänään olin lääkärinä töissä. Ap
Vaikka olit potilas
Höpö,höpö,ihan paskaa koko aloitus 🙉🙉
Onhan lihaviakin lääkäreitä olemassa. Suutarin lapsilla ei ole kenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Et pysty esittämään lääkäriä edes alkeellisesti. Säälittävää, myötähäpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihannoin japanilaisia selkätatuointeja.
Jos laitan esm leningin missä pooloyläosa mikä ylettyy nilkoista alemmaksi niin tatuointini ei näy.
Joskus olen salaperäinen.
Kesällä kyllä näytän tatuointini avoimmin.
Jos mahdollista rahallisesti niin tatuoisin koko selkäni, ja myös käsivarteni, kädet aina ranteisiin asti.
Kauniita kukkia/puita. Jotain japanilaista Geisha teemaa.
Piakkoin otan muistotatuoinnin korvani taakse.
Ankkurin, isäni oli merimies.
Jokaisella tatuoinillani on oma kertomuksensa.
En häpeä itseäni, olen sujut itseni kanssa. Meillä on tatuoituja kolmessa polvessa.
40 luku, 70 luku ja 90 luku. En näe mitään pahas tatuoinneissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihannoin japanilaisia selkätatuointeja.
Jos laitan esm leningin missä pooloyläosa mikä ylettyy nilkoista alemmaksi niin tatuointini ei näy.
Joskus olen salaperäinen.
Kesällä kyllä näytän tatuointini avoimmin.
Jos mahdollista rahallisesti niin tatuo
Minä olen se joka on syntynyt 70 luvulla ja nainen.
Vierailija kirjoitti:
Höpö,höpö,ihan paskaa koko aloitus 🙉🙉
Asiallinen aloitus ja asiallinen kysymys. Mikä siinä on "paskaa"? T. Ap
Harbinaisen tyhmä trolli 🤮🤮