Olen lääkäri ja minulla on paljon tatuointeja.
Teen töitä ihan samalla tavalla kuin muut lääkärit joilla ei ole tatuointeja. Teen kaikkeni sen eteen, että ihminen pysyy hengissä ja terveenä.
Joten miten ne tatuoinnit vaikuttavat ammattitaitooni?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Otahan mt-lääkkeesi 🤔
Asiallinen kirjoitus ja asiallinen kysymys. Miksi ottaisin siihen lääkettä? T. Ap
Mitä vi...... väliä? Mua ei kiinnosta oletko lääkäri tai juristi tai kaupan kassa. Mulle on ihan sama onko tatskoja tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tatuointeja. Ei uskois kun mut näkee. Peitän taitavasti vaatteilla.
Tulen ottamaan tulevaisuudessa lisää. Paljo rakkaita lähimmäisiä kuollut joita haluan muistaa ja kunnioittaa muistotatuoinneilla.
Vaikka olen tatoitu niin jos on kaulassa, naamassa tai käsissä elikkä ei pysty peittämään niin kantsis miettii lääkärinä.
Kaikki tatuoidut tuntemani ihmiset ovat olleet niitä sydämmellisimpiä ja mukavimpia kanssaihmisiä, naiset että miehet.
Miksi peität? Etkö kehtaa pitää? WTF???
Ihannoin japanilaisia selkätatuointeja.
Jos laitan esm leningin missä pooloyläosa mikä ylettyy nilkoista alemmaksi niin tatuointini ei näy.
Joskus olen salaperäinen.
Kesällä kyllä näytän tatuointini avoimmi
Kiehtovaa kun mies ottaa pitkähihasen paidan pois ja tatuoinnit tulevat päivänvaloon.
Mulle se on turn on.
Vierailija kirjoitti:
Avaaja ei ole lääkäri.
Asiallinen aloitus. Miksi et kestä sitä? Et kykene normaaliin keskusteluun vaan tarve on vain kiusata. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä vi...... väliä? Mua ei kiinnosta oletko lääkäri tai juristi tai kaupan kassa. Mulle on ihan sama onko tatskoja tai ei.
Kiitos! Ensimmäinen normaali ja asiallinen vastaus. T. Ap
Miksi kysyt tällaista? Kai itse tiedät tatuointien vaikutuksen, jota ei siis periaatteessa ole.
Vierailija kirjoitti:
Jos sullon tatuointeja niin et todellakaan ole lääkäri!
Höpö höpö. Tulee itse asiassa yksi tuttu naislääkäri mieleen. Mikäli AP sattuu olemaan hän, silloin AP:lle terkkuja. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Ensimmäinen normaali ja asiallinen vastaus. T. Ap
Ok, poistun paikalta. Olen se jolla tatuoituja kolmessa polvessa.
Mutta kuitenkin vielä kysyn. Näkeekö potilaasi tatuointisi jos olet laittanut pitkähihasen paidan??
Ei mitenkään. Pystytkö kirjoittamaan minulle Tramalia? Takahammasta särkee ihan sikana potenssin kaksi ja söin koira-vainaan syöpäleikkaukseen kirjoitetut loppuun. Kun koira otti sen määrätyn 1/8 pillerin, jäi niitä jämiä ja nyt ne on syöty. Koiran kuoltua ei sitä reseptiä varmaan uusita ja ihmisen on vaikea saada, vaikka nyt olisi hyvä syy. Ne ei voineet poistaa tuota hammasta ja nyt se on ihan kraaterina.
Tatuonnit ovat vähän kuin lääketiede: se on väestötason tilastotiedettä. Periaatteessa jokaiselle potilaalle kannattaisi tehdä aina kaikki tutkimukset ja ottaa kaikki näytteet ja hoitaa kaikki vaivat pohjukaissuolesta hiuspohjaan ja varpaankynteen asti. Valitettavasti rahat eivät tähän riitä.
Niinpä lääketieteeseen on kehitetty käypä hoito, jossa annetaan hyvät periaatteet potilaan hoitamiselle. Sen avulla saadaan optimoitua hoidot mahdollisimman kustannustehokkaasti suurille määrille. Yksittäisille potilaille sen noudattaminen voi kuitenkin olla riittämätöntä, mutta tilastollisesti silti saavutettiin väestötasolla paras mahdollinen lopputulos.
Ja samoin tatuoinneissa, ne kertovat vain todennäköisyyksistä. 100%:lla ne kertovat huonosta mausta, mutta ehkä vain puolella ne kertovat psyykkisistä traumoista.
Se on kuitenkin sellainen merkki, jota välttelemällä voi välttyä itse ongelmilta. Aivan samoin kuin katsotte inhoten rasvalettiä, kauhistelette tunkkaisia vaatteita, tatuointien välttely on tapa vähentää ongelmien todennäköisyyttä ihmissuhteissa.
Ei mitään henkilökohtaista. Pelkkää todennäköisyyslaskentaa.
Niin no, on noita nähty: lihavia, tosi lihavia, tupakoitsijoita, sikaria polttavia, alkoholisteja, huumeita käyttäviä, liikkumattomia, sipseillä itsensä ruokkivia lääkäreitä. On lääkäreitä, jotks harrastavat irtoseksiä ja matkustavat riskimaihin. Romurallia ajavia, laskuvarjohyppyjä harrastavia.Miksi siis ei olisi tatuoitujakin? Onko järkevää?
Kun nyt olet lääkäri, niin kyssäri? Omista tatuoinneistasi huolimatta, niin suositteletko niitä kaikille potilaillesi? Vai kerrotko riskit, mikäli potilas kysyy? Siitähän on ammatissasi kyse. Potilaan parhaasta, ei omasta suolan käytöstä ja vapaapäivien krapuloitten määrästä.
Arvasit varmaan jo, että lääkärin lapsi on tämän kirjoittaja. Miten muuten tietäisin noin paljon paheita.
Vierailija kirjoitti:
Tein ilmoituksen VALVIRA:lle
Mistä? Lääkäristä joka kirjoittaa asiallisesti. Mitähän tekevät valvirassa?
Vierailija kirjoitti:
Höpö,höpö,ihan paskaa koko aloitus 🙉🙉
Juuri näin, paskaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö,höpö,ihan paskaa koko aloitus 🙉🙉
Juuri näin, paskaa....
Missä kohtaa asiallista aloitusta?
Aloittaja ei ole mikään lääkäri, niillä on parempaakin tekemistä kuin täällä selvitellä omia juttujansa.
Aloittaja on mielenvikainen kuten kaikki tatuoidut ovat:
https://psychcentral.com/news/2019/01/27/people-with-tattoos-more-likel…
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei ole mikään lääkäri, niillä on parempaakin tekemistä kuin täällä selvitellä omia juttujansa.
Aloittaja on mielenvikainen kuten kaikki tatuoidut ovat:
https://psychcentral.com/news/2019/01/27/people-with-tattoos-more-likel…
Lääkäreillä on myös vapaata. Asiallinen aloitus oli edelleen.
Tatuoidut miehet ovat naurettavia narsistisia luusereita tai homoja, keskivertoa hölmömpiä molemmat.
Katsokaa unelmahäitä, siinä teille tauointeja.
Ei niin.