Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lääkäri ja minulla on paljon tatuointeja.

Vierailija
01.04.2024 |

Teen töitä ihan samalla tavalla kuin muut lääkärit joilla ei ole tatuointeja. Teen kaikkeni sen eteen, että ihminen pysyy hengissä ja terveenä. 

Joten miten ne tatuoinnit vaikuttavat ammattitaitooni? 

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakeudu vankila lääkäriksi siellä olet kaltaistesi pöljien seurassa voitte jopa vertailla iho töherryksiä.

Vierailija
82/108 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät varmasti vaikuta mitenkään ammattitaitoosi  ja uskon, että teet työsi hyvin. Siitä huolimatta en edelleenkään ymmärrä, miksi ihmiset sotkevat ihonsa tatuoinneilla. Mitä sillä oikein kuvitellaan saavutettavan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään vastausta siihen, että miten tatuoinnit vaikuttavat ammattitaitooni vaan suurin osa vain pelkkää pään aukomista. Kertoo teidän itsetunnosta paljon. Terveisin ap

Näin myös olen lukemani tulkinnut. Itse olin kerran lääkärin vastaanotolla ja hänellä oli minun makuuni hyviä lävistyksiä . Niitä hänelle kehuinkin. Tatuoitujakin on ja jokaisen olen todennut ammattitaitoiseksi. Itse en voi ymmärtää ihmisiä jotka ulkoisen perusteella välittömästi arvioo ja arvostelee ihmisen. Suosittelisin sellaisia henkilöitä avartamaan maailmaansa, huomattavasti...😊😊

Vierailija
84/108 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

töhritty iho on merkki kantajansa mielen terveyden järkkymisestä. ei mitään luottoa. työterveyteen ei mitään asiaa.

Vierailija
85/108 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

töhritty iho on merkki kantajansa mielen terveyden järkkymisestä. ei mitään luottoa. työterveyteen ei mitään asiaa.

Onhan se vähän, tuota noin, outoa. Kai jokainen saa tehdä iholleen, mitä haluaa. 

Vierailija
86/108 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valelääkäreitä on nykyään paljon...

Vierailija
87/108 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin ammatissa on huono, jos lääkärin ulkonäkö herättää kovasti mielikuvia. Jos esim. naislääkäri näyttää hutsahtavalta, niin kyllä se on huono. Vaikka olisi kovin päteväkin. 

Vierailija
88/108 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ajattele mitään. Kunhan saan hoitoa ja terveys paranee. Näinä aikoina ei ole varaa valittaa lääkärin ulkonäöstä. 

Vierailija
89/108 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee tunne kouluttautumattomasta ihmisestä, jos on näkyviä tatuointeja. Ne ovat yksinkertaisesti rumia.

Antaa huonot vibat lääkäristä.

Vierailija
90/108 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriksi kelpaat, mutta et parisuhteeseen.

Vierailija
91/108 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriksi kelpaat, mutta et parisuhteeseen.

Tämä. Voi hyvinkin löytää jonkun jota asia ei haittaa ja lääkärin tilipussi varmasti auttaa niin että kumppani löytyy, mutta itse kierrän tatuoidut kaukaa parisuhdemarkkinoilla. Vaikuttaa vaan jotenkin lapselliselta koko touhu ja en halua lapsellista kumppania

Vierailija
92/108 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita minulle sitä voimakkaampaa Tramalia.

Vierailija
93/108 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän sama ku menisit lääkärille ja sillä olisi kokomustat / punaiset piilolinssit niin että näyttää joltain animehahmolta. Ei ole kiellettyä eikä varmaan vaikuta hänen kykyynsä suoriutua tehtävästään ja voi olla oikein mukavakin kaveri mutta ei myöskään varsinaisesti herätä luottamusta.

Vierailija
94/108 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet harvinaisuus. Voisin epäillä epävakautta tms., mutta jos ammattitaito vaikuttaisi hyvältä, hyväksyisin täysin.

Vierailija
95/108 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Kai sekin vaikuttaa minkä kokoinen kuva on. Pieni tatuointi ei haittaa ketään.

Vierailija
96/108 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuonnit ovat vähän kuin lääketiede: se on väestötason tilastotiedettä. Periaatteessa jokaiselle potilaalle kannattaisi tehdä aina kaikki tutkimukset ja ottaa kaikki näytteet ja hoitaa kaikki vaivat pohjukaissuolesta hiuspohjaan ja varpaankynteen asti. Valitettavasti rahat eivät tähän riitä.

Niinpä lääketieteeseen on kehitetty käypä hoito, jossa annetaan hyvät periaatteet potilaan hoitamiselle. Sen avulla saadaan optimoitua hoidot mahdollisimman kustannustehokkaasti suurille määrille. Yksittäisille potilaille sen noudattaminen voi kuitenkin olla riittämätöntä, mutta tilastollisesti silti saavutettiin väestötasolla paras mahdollinen lopputulos.

Ja samoin tatuoinneissa, ne kertovat vain todennäköisyyksistä. 100%:lla ne kertovat huonosta mausta, mutta ehkä vain puolella ne kertovat psyykkisistä traumoista.

Se on kuitenkin sellainen merkki, jota välttelemällä voi välttyä itse ongelmilta. Aivan samoin kuin katsotte inho

Tässä nyt ei ollut päätä eikä häntää.

Vierailija
97/108 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttakun tää on mulle niinku tosi tärkeetä ilmasta niinku et kuka mä oon ja tää tatska kertoo niinku mun tarinaa ja muistuttaa mua niinku kaikist mun koettelemuksist ja siks mä halusin tän lohikäärmeen/ pääkallon/ muumimamman kuvan. Mä oon niinku uniikki tyyppi ja niinku boheemi ja mul on oikeus näyttää milt mä haluun ja olla se kuka mä oon tiäks? Tää on must niinku tosi hieno ja en haluu olla semmonen tylsä tyyppi jol ei oo niinku mitää tatskoi. /s

Vierailija
98/108 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät varmasti vaikuta mitenkään ammattitaitoosi  ja uskon, että teet työsi hyvin. Siitä huolimatta en edelleenkään ymmärrä, miksi ihmiset sotkevat ihonsa tatuoinneilla. Mitä sillä oikein kuvitellaan saavutettavan? 

Sellainen se maailma on. Yksi hankkii tatuoinnin, toinen värjää hiuksia. Joku hankkii muotirillit, toinen moottoriveneen. Yksi huhkii salilla itselleen lihakset. Joku lähtee maailmanympärimatkalle. Sä voit ihmetellä vaikka koko elämäsi, että mitä ne kaikki koittaa saavuttaa. Ehkä ne vain elää elämäänsä niinkuin haluavat. Pöljä.

Vierailija
99/108 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka hyvin väriaineet ja niiden riskit tunnetaan?

- Euroopan neuvosto julkisti kymmenen vuotta sitten päätöslauselman tatuointien turvallisuusvaatimuksista ja -kriteereistä. Ohjeistus ei ole täydellinen, mutta askel kohti turvallisempia tatuointimusteita.

- Nykypäivän tatuointimusteista kuitenkin 70-80 prosenttia valmistetaan Euroopan ulkopuolella. Hankalimpia ovat internetissä myytävät tatuointivärit.

Vanha kikka rakennusalalta: Hankitaan tyhjä astia tai säkki, joka merkintöjen ja etiketin mukaan sisältää jotain tunnetun valmistajan ihan laadukasta tuotetta. Sitten täytetään tuo tyhjä astia tai säkki, jollakin halpistökötillä tai ainakin reilusti jatketulla tavaralla, joka ei maksanut kuin murto-osan siitä, mitä oli suunnitelmiiin kirjattu.

Tuo on mainio vinkki, joka toimii myös tatuontipigmenttien kohdalla!!

Vierailija
100/108 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon töyhottaja suuresa terveys virmassa. En ikinä ota töihi ketää jolla o tatointei. Älä pilaaa tulevisuuttasi ottamalla tatuointii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä